Skærme
Fijala 3554
Spørgsmål ang. køb af ny skærm
Fra : TORBEN NIELSEN

Dato : 07-07-01 14:47

Hey der..
Hmm.. PrcData ligger inde med en AOC TCO99 19` Skærm til 2392 Kr. En 19`
skærm til 2400 kr .. Det lyder næsten for godt til at være sandt.. Right ??
Jeg har ikke brug for en skærm der kan håndtere tung grafik .. Ligger inde
med et Geforce 2 Graffikkort fra Creative .. Tidligere har jeg måtte klare
mig med 14`ers skærme og vil derfor nu begrænse beløbet som jeg vil ofre på
en ny skærm da mit kendskab til skærme er ekstremt begrænset..
Specifikation på AOC TCO99 : 1600*1200 75hz. 1280*1024 85hz.. TCO99
Godkendt, 0,26dp
Ethvert godt råd vil være højst værdsat..
På forhånd tak Toby..

Fra : Ryne

Dato : 07-07-01 20:22

for et par kr mere ka du få den med flat billedrør... det er klart at
fortrække....

(ja jeg har den selv)

Fra : TORBEN NIELSEN

Dato : 07-07-01 21:55

Okay .. Tak for hintet .. Kunne du ikke fortælle mig hvem der forhandler
denne skærm og evt. dens fulde pris ??
På Forhånd tak Toby

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 12-07-01 11:58

> Ethvert godt råd vil være højst værdsat..

Hvis jeg var dig så ville jeg lige smide lidt ekstra i og købe en samtron
19", den koster 2.475,00 og er en del skarpere, synes jeg ihvertfald, jeg
har selv en AOC.
Begge skærme forhandles bl.a. af www.midtdata.dk

Fra : Atcox

Dato : 12-07-01 13:06

> [...]
> 19", den koster 2.475,00 og er en del skarpere, synes jeg ihvertfald, jeg

Vil du generelt anbefale den?
Det er en billig 19" skærm, med kun 0.22dpi(?)
Min nye maskine skal primært bruges til spil, og jeg havde da regnet med at

op i en 3000+ i hvert fald...

Mvh,
Pelle Frederiksen.

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 13-07-01 10:36

> [...]
> Det er en billig 19" skærm, med kun 0.22dpi(?)
> Min nye maskine skal primært bruges til spil, og jeg havde da regnet med

Til prisen synes jeg ihvertfald den er værd at overveje, man kan sikkert få
meget bedre skærme, men som også ligger i et helt andet prisleje. Jeg har
selv en AOC 9glrs, og min lillebror har netop lige købt en samtron 19" og
jeg var pænt overrasket over det noget bedre billede på samtronen. Med
mindre man er utrolig kræsen, så tror jeg ikke man går helt galt i byen med
sådan en samtron, men det er jo en smagssag.