Rorbeslag til jolle
Fra : Torben

Dato : 15-07-07 23:03

Hej Gruppe

På min jolle (International 14) har den clips der holder roret på
plads manglet siden jeg købte den - og er efterhånden rigtigt træt af
at holde roret på plads med lisseline.

Men jeg kan ikke på nettet (ihvertfald herhjemme) finde forhandlere af
beslag og fittings til større joller - det jeg mangler er den clips,
lissom man kender den fra roret på en optimist eller europa jolle
eller lign., altså den der klemmer op imod rorbeslaget på jollen og
holder roret nede på plads.

Jeg kan kun finde "optimist" kaliber .. nogen der kan hjælpe med hvor
jeg finder noget kraftigere grej?

Helst i Dk, gerne århus

Fra : Torben

Dato : 16-07-07 19:16

Jeg kan så selv svare, for har løst det .. som sædvanlig reddet af
Jesper nede ved AFI marine .. mand, han har da også alt..