hvor køber man træ ?
Fra : news.tele.dk

Dato : 11-06-07 22:07

Hej

Jeg er flyttet til Thisted.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe træ i nærheden af Thisted ?

Fortrinvis krydsfiner med en tynd yderkant af mahogny ? (kan ikke huske
hvad det hedder, er det "Østen finer"?)

mvh

Jesper

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 11-06-07 22:55

"news.tele.dk" <jlb@jlb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe træ i nærheden af Thisted ?
>
> Fortrinvis krydsfiner med en tynd yderkant af mahogny ? (kan ikke huske

Alt efter hvor meget du skal have er det muligt det kan betale sig at købe
her http://www.malmolist.se/marint.htm
jeg har selv købt her og sparet mange penge. Sidst købte jeg 4 plader og
betalte ca. 1400 i fragt
mvh henrik kolle

Fra : news.tele.dk

Dato : 12-06-07 07:11

Hej Henrik

Jeg skal egentlig bare bruge ca. omkring en halv til en hel plade - så det
bliver måske lidt dyrt....

Du har ikke et par rester du skal af med ?

vh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-07 17:00