Diva opsætning
Fra : Henning Andersen

Dato : 07-07-01 11:19

Jeg prøvede at sætte divaen til at køre på begge kanaler, jeg kan
se at den kobler op med 128000bps hvis jeg trykker på modemikonet i
proceslinien.
Nu til spørgsmålet, jeg kan stadig ringe og modtage opkald på
telefonen, er det normalt?

--
Henning Andersen
Nr. Munksgaard

Fra : Torbenth

Dato : 07-07-01 18:33

Henning Andersen skrev i meddelelsen <9i6nko$l2m$1@sunsite.dk>...
>Jeg prøvede at sætte divaen til at køre på begge kanaler, jeg kan

Hej Henning.

Hvis du er koblet op med begge kanaler og ønsker at modtage/ringe samtidig
skal opsætningen være iorden.
Den skal automatisk koble dig fra den ene kanal når du løfter røret.
Men lige hvordan opsætningen er ved jeg ikke, da jeg ikke selv bruger denne
mulighed.
Men for 25,00 kr/kvt kan du få et ekstranummer. Kig på TDC' hjemmeside.

Mange hilsener fra Ajstrup Strand Camping
Torben

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 07-07-01 20:30

Du skal opsætte divaen til BACP i det sidste faneblad i dens opsætning, du
skal samtidig abbonnere på banke på for at divaen vil lægge den ene kanal
når der ringes til dig.

du skal min. have firmware 2.2.0, som kan hentes fra
www.isdn2hotline.dk/diva

Med venlig hilsen

Roar Eggert Pedersen
Med denne meddelse repræsenterer jeg mig selv og ikke TDC Internet

Fra : Henning Andersen

Dato : 07-07-01 22:28

Mange tak for svarene, så er det i den skønneste orden, og Torben,
en tre dage mere og vi skifter adresse til Kollund, nærmere bestemt
Friis Stræde.

--
Henning Andersen
Nr. Munksgaard

Fra : Torbenth

Dato : 07-07-01 22:33

Henning Andersen skrev i meddelelsen <9i7ur7$jo0$1@sunsite.dk>...
>Mange tak for svarene, så er det i den skønneste orden, og Torben,
>en tre dage mere og vi skifter adresse til Kollund, nærmere bestemt
>Friis Stræde.

Jamen så ønsker jeg Jer en rigtig god ferie og lad nu være med at smugle for
meget (ad gangen) toldvæsenet kan godt komme på besøg det har jeg selv
oplevet hos Frigor.

Mvh.
Torben