Hjælp til id af sange..
Fra : Martin Kruse

Dato : 07-07-01 11:25

Hej NG

Jeg hørte for nylig en sang i en tøjbutik
Det var et techno/dance nummer og lidt af teksten var :

"On the dance floor under the lazer beam-beam..."

Det er en mand, der synger med en lidt dyb "forvrænget" stemme
Det er sådan set det jeg ka huske.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Så er der osse en anden sang hvor en kvinde synger osse med en lidt
"forvrænget" stemme.
Det er noget med "fly out into cyberspace" i slutningen af første linje i
omkvædet..
Det er osse et dance nummer..

Håber der er nogen der kan hjælpe..

På forhånd tak...

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-07-01 11:55

On Sat, 7 Jul 2001 12:25:15 +0200, "Martin Kruse"
<martin.kruse@get2net.dk> wrote:

> [...]
>"forvrænget" stemme.
>Det er noget med "fly out into cyberspace" i slutningen af første linje i

hmm kunne nummer 2 være "million miles from home" med Dune? der synger
hun noget der lyder lidt som det du skriver, men det er en halvgammel
sang (i dance sammenhæng)

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Martin Kruse

Dato : 07-07-01 13:26

> hmm kunne nummer 2 være "million miles from home" med Dune? der synger
> hun noget der lyder lidt som det du skriver, men det er en halvgammel
> sang (i dance sammenhæng)

Hmm den er da meget go men det er desværre ikke den...
Men tak aligevel...

Fra : Peter

Dato : 08-07-01 12:32

Hejsa
Den første er Ghost! feat. Nico - On The Dancefloor.

Peter

Fra : Martin Kruse

Dato : 08-07-01 17:55

Mange tak!

Er der nogen der ved noget om den anden..?
Jeg har stadig ikke fundet ud af hvad den hedder...