Skærme
Fijala 3554
to striber på skærmen
Fra : Kevin Edelvang

Dato : 07-07-01 07:58

´Jeg skriver lige igen...

På min nye Sony E220 skærm er der to mikrotynde striber henover skærmen,
ligesom sytråde. De sidder ca. 10 cm fra henholdsvis toppen og bunden. Nu
siger ham, jeg har købt den gennem, at det skal der være, men jeg synes da,
det er lidt ærgeligt med en ny skærm...

Kan nogen be- eller afkræfte dette?

Mvh
Kevin

Fra : KravleKaj a.k.a. Sør~

Dato : 07-07-01 08:28

Sådan er det med sony's trinitonskærme

Fra : DaWizeGuy

Dato : 07-07-01 09:00

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ligesom sytråde. De sidder ca. 10 cm fra henholdsvis toppen og bunden. Nu
> siger ham, jeg har købt den gennem, at det skal der være, men jeg synes

Den er god nok. Det du kan se er skyggerne fra de to tynde wirer der holder
gittermasken på plads.

Fra : Madsen

Dato : 07-07-01 16:10

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> skrev:

> [...]
> siger ham, jeg har købt den gennem, at det skal der være, men jeg synes da,

Prøv nu lige at bruge den jævnligt den næste uges tid og vend
så tilbage og svar ærligt på om du ser disse streger medmindre
du leder efter dem? Godt nok er der flere der absolut ikke kan
vende sig til disse streger og er du en af dem, så er det ikke
en Sony med gittermaske du skulle have købt.
<http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/faqs/#1>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.