Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Johansen i Asien
Fra : Chokmah

Dato : 02-08-07 19:20

se :
http://hollymariecombs.dk/Chokmah/Joansen-Thai-Laos-sommer-2007/Johansen-i-orienten-sommer-2007/index.html

masser af ros modtages gerne fra ALLE dem der ikke har set disse fantastiske
fotos fra Johansens ferie

regards
Chokmah

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-08-07 19:29

"Chokmah" <xxx@col.org> writes:

> masser af ros modtages gerne fra ALLE dem der ikke har set disse fantastiske
> fotos fra Johansens ferie

Bemærker de mange fallossymboler - er der nogen der mangler?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-08-07 19:41

On 02 Aug 2007 20:29:14 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Bemærker de mange fallossymboler - er der nogen der mangler?

Nu har Johansnen jo et _ eller _ andet med Ladyboys og en interesse
for det mandlige lem om det er et freudian slip når han standser op og
tager et billed må Steen selv svare på

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 19:39

"Chokmah" <xxx@col.org> wrote in message

> masser af ros modtages gerne fra ALLE dem der ikke har set disse
> fantastiske fotos fra Johansens ferie

http://hollymariecombs.dk/Chokmah/Joansen-Thai-Laos-sommer-2007/Johansen-i-orienten-sommer-2007/slides/1511_LuangPrabangStatue.html

Den kan jeg godt li'. Dramatisk effekt med modlyset.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-08-07 19:52

On Thu, 2 Aug 2007 20:39:21 +0200, "Kim Frederiksen" <kim at
the-coffeeshop.dk> wrote:

>http://hollymariecombs.dk/Chokmah/Joansen-Thai-Laos-sommer-2007/Johansen-i-orienten-sommer-2007/slides/1511_LuangPrabangStatue.html
>
>Den kan jeg godt li'. Dramatisk effekt med modlyset.

ja den er han sluppet godt fra - men det skal også siges at Steen har
taget RIGTIGT mange billeder så øvelse gør mester :)))

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 03-08-07 17:26

On Thu, 2 Aug 2007 20:20:07 +0200, Chokmah wrote:

> [...]
>
> masser af ros modtages gerne fra ALLE dem der ikke har set disse fantastiske

Masser af fine billeder, men er disse patter ikke over sidste salgsdato,
eller er det varmen der har smeltet dem.

http://hollymariecombs.dk/Chokmah/Joansen-Thai-Laos-sommer-2007/Johansen-i-orienten-sommer-2007/slides/IMG_6268.html

--
mvh.

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 06-08-07 14:03

Alt for mange billeder og alt for mange ligegyldige billeder.
Hvis billedmængden blev reduceret med 90%, ville det være langt mere
seværdigt.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-08-07 20:11

On Mon, 6 Aug 2007 15:03:26 +0200, "Michael Christoffersen"
<pescator@FJÆRNpc.dk> wrote:

>Alt for mange billeder og alt for mange ligegyldige billeder.
>Hvis billedmængden blev reduceret med 90%, ville det være langt mere
>seværdigt.

dine indlæg ville være nemmer at læse hvis du arbejde lidt med din
citat teknik - men jeg kan da ikke forstå du for tanke myller af der
er mange billeder - bliver du også forviret hvis du læser andet ind
tegne serien i en avis ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 08-08-07 15:12

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> [...]
> citat teknik - men jeg kan da ikke forstå du for tanke myller af der
> er mange billeder - bliver du også forviret hvis du læser andet ind

Dit indlæg ville være nemmere at læse, hvis du arbejdede lidt med din
stavning, eller er du forvirret over at der er så mange bogstaver på dit
tastatur?

Hvad jeg siger er, at der er mange spændende billeder imellem ikke mindst
som følge af de er optaget på eksotiske lokaliteter, men at det vil være
langt mere seværdigt for alle andre end tante Oda, iøvrigt sikkert også for
hende, såfremt de uskarpe, dubletterne og de ligegyldige blev luget fra.
Der er vel ingen grund til at ukritisk at uploade hele indholdet af et 2 GB
kort med mindre man udelukkende bruger det som online storage.
Men jeg kan forstå, at du tager anstød af konstruktiv kritik? Beklager, var
ikke klar over at det ikke var tilladt at kommentere fotos/sites her på
denne NG.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-08-07 16:32

On Wed, 8 Aug 2007 16:12:18 +0200, "Michael Christoffersen"
<pescator@FJÆRNpc.dk> wrote:

> konstruktiv kritik?

Det er noget rigtigt skidt hvis man ikke har noget pænt at sige så
skal man holde sin mund !!!

MvH Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-08-07 20:26

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !
> You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )

Har du lige været gæst i barndomshjemmet?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-08-07 20:57

On Wed, 8 Aug 2007 21:26:05 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Har du lige været gæst i barndomshjemmet?

Nahh men har man ikke andet så man well sin gode opdragelse !!!

MvH Bo M Mogensen