Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er det her noget værd?
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-07 21:49

istockphoto.com

Jeg mener, kan man tjene noget på det såfremt end billeder er gode,
eller er det en ligegyldig side?

Findes der er andet tilsvarende hvor man kan tjene lidt ekstra?

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : Bo Hellum

Dato : 02-08-07 06:14

"Thomas Schreiber" <www.macfly.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det en ligegyldig side?
>
> Findes der er andet tilsvarende hvor man kan tjene lidt ekstra?

Hej Thomas

Jeg har læst om en der levede af det, men mine erfaringer med dem er
begrænset. Jeg skulle sende nogle billeder ind for at bevise at man kunne
tage billeder. Deres krav er extrem høje, fari nok. Jeg fik 2 billeder
godkendt men der var et par stykker der blev afvist. Så efter en del senden
frem og tilbage opgav jeg til sidst.

Mener at have læst at man kan tjene ca 70,- pr billede men er ikke sikker.

Hygge

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 07:28

Bo Hellum wrote:
> [...]
> frem og tilbage opgav jeg til sidst.
>
> Mener at have læst at man kan tjene ca 70,- pr billede men er ikke sikker.

Efter størrelse kan man vist få helt op til 15$ pr billede. Det er vel
kun godt at der er høje krav for billederne, så man ikke ender med endnu
en gang fotokritik

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : Bo Hellum

Dato : 02-08-07 07:51

> Efter størrelse kan man vist få helt op til 15$ pr billede. Det er vel kun
> godt at der er høje krav for billederne, så man ikke ender med endnu en
> gang fotokritik

Helt enig, jeg skrev også fair nok, så det er helt ok med mig. Jeg opgav
fordi respons tiden var meget meget lang. Når jeg sendte billeder til dem,
så gik der min 1 måned før jeg hørte noget, og så skulle man sende et mere
o.s.v. og så vente endnu en måned. Så jeg opgav.

Bo

Fra : SpookiePower

Dato : 02-08-07 09:08

Jeg har benyttet istockphoto.com i et års tid nu.
Det er rigtigt at de stiller store krav til dine billeder,
men det kan godt lade sige gøre at få godkendt billeder.

Men det er ikke de store penge der er i det for mig.
Måske fordi jeg ikke er bedre, men efter et år har jeg tjent
omkring 8 $. Jeg har også kun 4 billeder liggende, men
skal du tjene noget på dine billeder skal du tage "stock billeder"
hvis man kan kalde det, det.

Den lange responstid på 1 måned kan jeg ikke genkende.
De er som regl omkring 4-5 dage om at afvise / godkende
et billede. Sådan har det foregået hos mig.

--
My Photo Gallery
www.photo.box2600.dk