Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jpg/Jpeg ??
Fra : John T.

Dato : 23-07-07 15:59

Hej.
Jeg ville uploade et billede til "Fotokritik" men der stod at mit foto
ikke var et JPG.
Mit kamera er et Nikkon D50 og det er sat til JPEG og når foto
er lagt i Pc,en står der JPG under filtype.
Hvordan kan "Fotokritik" sige at det ikke er et JPG ?
Nogen der har en forklaring ?
Jeg har tidligere uploadet fotos, uden prob. blot ikke fra dette kamera.
Hilsen John T.

Fra : blue

Dato : 23-07-07 16:22

"John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan "Fotokritik" sige at det ikke er et JPG ?

Fordi Fotokritik ikke virker - der er intet galt med dine filer.

Fra : John T.

Dato : 23-07-07 16:32

"blue" <x@ywzx.dk> skrev i en meddelelse
> "John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi Fotokritik ikke virker - der er intet galt med dine filer.

Tak for hurtigt svar... Hvad så ? Blot vente på at de kommer op igen ?
John T.

Fra : blue

Dato : 23-07-07 16:50

> Tak for hurtigt svar... Hvad så ? Blot vente på at de kommer op igen ?

Ja, eller forsøge at uploade billederne lige efter midnat, hvor det af en
eller anden grund virker...

Fra : John T.

Dato : 23-07-07 19:02

> "John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, eller forsøge at uploade billederne lige efter midnat, hvor det af en
> eller anden grund virker...

Tak for svaret - hej !!
John T.

Fra : John T.

Dato : 24-07-07 05:45

"blue" <x@ywzx.dk> skrev i en meddelelse
> "John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, eller forsøge at uploade billederne lige efter midnat, hvor det af en
> eller anden grund virker...

Hej.
Prøvede så lidt efter midnat og igen kl.06:30
men jeg får stadig denne besked:

Mvh. John T.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-07-07 07:26

On Tue, 24 Jul 2007 06:45:00 +0200, John T. wrote:

> "blue" <x@ywzx.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
> Prøvede så lidt efter midnat og igen kl.06:30
> men jeg får stadig denne besked:
>
> Mvh. John T.

Der kunne ikke uploades efter kl. 00.11. Selv i indtil kl. 00.11 var der
problemer. Så siden bliver mere og mere død. Det bliver spændende om andre
sider når at køre den i sænk inden den bliver fikset.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM