Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus E-410
Fra : Henrik

Dato : 22-07-07 13:42

Hej

Nogen der har erfaring med Subject.. Godt skidt?

Henrik

Fra : emj

Dato : 22-07-07 15:19

Henrik skrev:

>Nogen der har erfaring med Subject.. Godt skidt?
Jeg har valgt en E-510 frem for E-410 fordi E-510 har
billedstabilisator indbygget i kamerahuset. Det synes jeg er merprisen
på ca.800 kr værd.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Henrik

Dato : 22-07-07 15:35

On 2007-07-22 16:18:54 +0200, emj <emj@> said:

> Jeg har valgt en E-510 frem for E-410 fordi E-510 har
> billedstabilisator indbygget i kamerahuset. Det synes jeg er merprisen
> på ca.800 kr værd.
>
> Hilsen emj

Problemet er at de steder jeg har set er det ikke lagervare,
leveringstid ca 1 md.

((

Fra : emj

Dato : 22-07-07 16:58

Henrik skrev:

>Problemet er at de steder jeg har set er det ikke lagervare,
>leveringstid ca 1 md.

Har du prøvet digital.dk
Han reagerer hurtigt på en bestilling eller en forespørgsel via
e-mail. Firmaet kan anbefales.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Henrik

Dato : 22-07-07 17:04

On 2007-07-22 17:57:50 +0200, emj <emj@> said:

> Har du prøvet digital.dk
> Han reagerer hurtigt på en bestilling eller en forespørgsel via
> e-mail. Firmaet kan anbefales.
>
> Hilsen emj

Okk han har så skiftet navn, for digital.dk sender bare videre til ventolo.dk

Henrik

Fra : emj

Dato : 22-07-07 17:36

Henrik skrev:

>Okk han har så skiftet navn, for digital.dk sender bare videre til ventolo.dk

Fejl
Det er godigital.dk, jeg mener.
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : sorensen.christoffer~

Dato : 23-07-07 17:29

On Jul 22, 4:34 pm, Henrik <dy...@MOVEmil.dk> wrote:

> Problemet er at de steder jeg har set er det ikke lagervare,
> leveringstid ca 1 md.
> ((

getmore.dk og alfoto.dk har E-510 på lager lige nu. Jeg har nemlig
selv været på jagt efter et.

Mvh

Christoffer