Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gratis Lightroom 1.1 tutorial video
Fra : sorensen.christoffer~

Dato : 21-07-07 14:21

Hej,

Man kan hente en gratis Lightroom 1.1 tutorial video (i Quicktime)
her:

http://luminous-landscape.com/

Kig under "SELECTED RECENT HIGHLIGHTS".

Mvh

Christoffer Sørensen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-07-07 14:38

sorensen.christoffer@gmail.com wrote:
> Hej,
>
> Man kan hente en gratis Lightroom 1.1 tutorial video (i Quicktime)
> [...]

Du skal vel registrere dig og lave en handel hos dem for at få den gratis?

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-07-07 18:09

"Thomas Schreiber" <thomas-schreiberSP@Mhotmail.com> wrote in message

> Du skal vel registrere dig og lave en handel hos dem for at få den gratis?

Nej, prøv at læse, hvad der står på siden....
Mvh,
Hans

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-07-07 18:51

Hans Kruse wrote:
> Nej, prøv at læse, hvad der står på siden....

Jeg kan kun se at jeg kan hente filmen hvis jeg registrerer mig og køber
filmen - den er dog gratis med "LuminousLandscapeTutorial" som coupon,
men jeg skal stadig gennem en masse for at hente filmen.

Hvor er et direkte link som jeg forstår på dit indlæg jeg er gået glip af?

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-07-07 23:04

> [...]
> jeg skal stadig gennem en masse for at hente filmen.
>
> Hvor er et direkte link som jeg forstår på dit indlæg jeg er gået glip af?

http://luminous-landscape.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=151
Mvh,
Hans

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-07-07 07:35

Hans Kruse wrote:

> http://luminous-landscape.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=151

Jeg må være dum, for på den side du linker til, kan jeg kun tilføje
filmen i min kurv og gå videre til checkout. Du er vel ikke tilfældigvis
logget ind allerede?

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-07-07 09:26

> Jeg må være dum, for på den side du linker til, kan jeg kun tilføje filmen
> i min kurv og gå videre til checkout. Du er vel ikke tilfældigvis logget
> ind allerede?

Jeg kan ikke se siden nu, da LL åbenbart er nede, men som meningen var at
den side jeg linkede til skulle indeholde anvisning på, hvordan du skal
gøre. Lægge video'en i kurven og andvende coupon så den bliver gratis.
Coupon teksten står på siden.
Mvh,
Hans

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-07-07 10:46

> [...]
> i min kurv og gå videre til checkout. Du er vel ikke tilfældigvis logget

Du skal skynde dig, hvis du vil have den gratis 1.1 video
http://luminous-landscape.com/whatsnew/
Mvh,
Hans

Fra : Skeptikeren

Dato : 22-07-07 12:25

On Sat, 21 Jul 2007 15:37:44 +0200, Thomas Schreiber
<thomas-schreiberSP@Mhotmail.com> wrote:

>Du skal vel registrere dig og lave en handel hos dem for at få den gratis?

Som Hans skriver er adressen her:
http://luminous-landscape.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=151

og kuponkoden er: LuminousLandscapeTutorial

Når den er indsat ved checkout, får du gratis ret til download.
have a nice day
--- sk ---

Fra : Skeptikeren

Dato : 21-07-07 14:37

On Sat, 21 Jul 2007 13:21:18 -0000, "sorensen.christoffer@gmail.com"
<sorensen.christoffer@gmail.com> wrote:

>Hej,
>
>Man kan hente en gratis Lightroom 1.1 tutorial video (i Quicktime)
> [...]

Hmmm! Du kan vist kun hente en update, hvis du har købt den
oprindelige ver. 1.0

have a nice day
--- sk ---

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-07-07 18:10

"Skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> wrote in message

> Hmmm! Du kan vist kun hente en update, hvis du har købt den
> oprindelige ver. 1.0

Hmmm! Læs igen og du vil se. Det er en turorial video for v. 1.1, som er
gratis uanset tidl. køb.
Mvh,
Hans

Fra : Klaus Thøstesen

Dato : 21-07-07 17:14

Der ligger en række videoer her, som kan ses uden noget køb/registrering:

http://www.whibalhost.com/_Tutorials/Photoshop_LR/01/

(Kan ikke huske om de har været nævnt i gruppen før)