Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg er interesseret i et nyt kamaera.
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-07-07 10:41

Jeg har på nuværende tidspunkt et Panasonic DMCFZ10 og er egentlig tilfreds
med det.

Nu er det sådan at vi har 3 børn og jeg interessere mig egentlig for at
fotografere (læs: tænker over hvad og hvor ting er i søgeren når man tager
et billede) og jeg følger lidt med i Ekstra Bladet om lørdagen hvor de har
noget med foto.

Det jeg tænker på lige nu er et Canon kamaera. Er det man skal købe eller et
andet. Jeg har ingen erfaring med andre kameraer. Er 400 et klart bedre køb
end 350?

Håber på et par input.

På forhånd tak.

Jesper

Fra : Hans

Dato : 07-07-07 10:51

"Jesper Nielsen" <ultra_dk@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et andet. Jeg har ingen erfaring med andre kameraer. Er 400 et klart bedre

400 er en opdateret version af 350, og da der er cashback (600 kr.) på
400'eren, er prisforskellen ganske lille, så køb en 400'er.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 07-07-07 11:45

Jeg ville ikke skele så meget til mærket. Prøve de andre mærker på markedet
også. Det er langt vigtigere at det ligger godt i hånden. Tjek også lige
menü'erne.... Er de til at finde rundt i ...?

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-07-07 14:09

Jesper Nielsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Håber på et par input.

Du får nok flere gode svar i den rigtige gruppe:

- hvor lign spørgsmål sikkert findes i forvejen......

Jan