Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostativ
Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 04-07-07 20:50

Hej NG

Har et ældre Bilora fotostativ.
Hvad er godt at købe i dag?
Skal mest bruges indendørs til still fotografering og portræt.
Bruges sammen med Nikon 70s med blitz.

Hilsen

Jørgen L.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-07-07 21:40

Jørgen Lehnemann wrote:

> Hvad er godt at købe i dag?

Indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Lehnemann

Dato : 05-07-07 09:04

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev:

>Indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb
>
>--
> Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
> http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf &
webdesigner
> http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største
fotoarkiv
>http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens
søgemaskiner
Jeg sætter pris på din henvisning til en anden gruppe.
Jeg bruger kun meget sjældent disse NG'er.
Havde ikke forestillet mig, at der var så "smalle" grupper og at
der var en alene for indkøb. Jeg har da forresten brugt denne
gruppe før til indkøbsspørgsmål og fået svar, så det er lidt
uforskyldt, jeg fejlagtig har brugt denne.
Tak for svarene i denne gruppe. Jeg er gået videre til "indkøb".

Hilsen

Jørgen L.

Fra : Peter T.

Dato : 05-07-07 09:58

slet XFFMS udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> gruppe før til indkøbsspørgsmål og fået svar, så det er lidt
> uforskyldt, jeg fejlagtig har brugt denne.

Jeg ved ikke hvornår du sidst har brugt denne gruppe, men for "ikke så lang
tid siden" fik dk.fritid.foto tilføjet to nye undergrupper, da denne gruppe
druknede i digicam-spørgsmål. Den ene er billedsnak og den anden er
indkoeb. Det har faktisk hjulpet gevaldigt, omend nogle emner kan være
crosspost-relateret mellem flere grupper. Af og til smutter der dog nogle
indkøbsspørgsmål igennem i denne gruppe. :)

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 05-07-07 06:47

"Jørgen Lehnemann (slet IGWKJ)" <prenslev-lehnemann@IGWKJmail.dk> skrev i en
meddelelse news:11835789210.0545711699862785@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Har et ældre Bilora fotostativ.
> Hvad er godt at købe i dag?
> Skal mest bruges indendørs til still fotografering og portræt.

Hej.

søg på e-bay, har lige der sparet 300 kr. på et etbensstativ,

Kurt J.
Odense