Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Striber i billeder
Fra : JakobLaursen

Dato : 02-07-07 13:52

Hej NG.
Jeg har lige været ude at tage billeder til amerikansk fodbold. Da jeg
kommer hjem opdager jeg, at der på nogle af billederne er vandrette
striber henover hele billedet - helt tynde striber.

Er der nogen, der har et bud på, hvad det kan være? Hvordan undgår jeg
det?

Mit udstyr er:
EOS-350D
Sigma 70-300

Billederne er taget på Tv, ISO 400, 1/1000 s f/ 4,0, Auto White
Balance

Med venlig hilsen
Jakob Laursen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-07-07 14:14

"JakobLaursen"
[...]

Ja det sker - hold du dig til dansk fodbold, der får du kun
røde firkanter, det er en software fejl i kameraet. Som du
ved blir de lavet ude i Kina, og kameraerne er bedst til
bordtennis, den lille stjerne oppe i venstre hjørne er ikke
nær så irreterende som vandrette striber.. Post et eksempel
hvis du vil have mere konstruktiv indput. -max-