Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kvalitet sony dsc-t10
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 20-06-07 11:01

Jeg købet sony dsc-t10 for at have et lille let lommekamera.
Imidlertid synes jeg, at de fleste billeder har et underligt diset skær og
ikke er særlig skarpe.
Nogen brugere af kameraet, der har et tip, vil jeg være meget taknemlig.

Svend Erik Jørgensen

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 20-06-07 15:24

"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er særlig skarpe.
> Nogen brugere af kameraet, der har et tip, vil jeg være meget taknemlig.

Hej Svend Erik
Du er nok nødt til at dele lidt billeder med os, for at vi kan bedømme
hvilken type dis det er. Det kan f.eks. være objektivet som ikke kan stille
helt skarpt, det kan være fordi blitzen er tvunget på og ikke kan nå ud til
det du fotograferer..

Prøv at upload til f.eks. http://www.zone4.dk/ eller lign. upload service,
hvis du ikke har egen hjemmeside.

Mvh Anders