Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indkøb i tjekkiet - fototilbehør
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 12:41

Er der nogen der ved hvordan priserne/udbudet på fototilbehør er i Tjekkiet?
Vi skal afsted i 14 dage, har lige kigget på et cirkulært polfilter 67 mm
her i Dannevang, 1300.- så hvis der evt kunne spares xx antal procenter er
det da vel værd at tage med
/Carsten

Fra : Bo Bjerre

Dato : 19-06-07 13:16

Carsten H wrote:
> [...]
> her i Dannevang, 1300.- så hvis der evt kunne spares xx antal procenter er

Jeg kender ikke priserne derovere, men et godt polfilter i omtalte
størrelse kan findes til ca halvdelen af den pris Du nævner. Hvor har Du
fundet det til den skyhøje pris ?

Jeg har i mange år brugt Heliopan filtre ( www.heliopan.de )
Jeg køber dem forskellige steder, men har for et par måneder siden
givet 85 Euro (plus 7 Eur i porto) for et cirkulært slimline multicoated
polfilter hos teamfoto.de -kig evt på deres varenummer 300291 eller
300300. De er lette at handle med, og man kan betale med PayPal.

Så kan Du afprøve det hjemme, inden ferien.

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 15:16

"Bo Bjerre" <Bo@fjernes-sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke priserne derovere, men et godt polfilter i omtalte
> størrelse kan findes til ca halvdelen af den pris Du nævner. Hvor har Du
> fundet det til den skyhøje pris ?

Så det ved Photoworld i Sønderborg, fik sved på panden da han nævnte prisen
Takker for linket Bo
/Carsten

Fra : Brian Lund

Dato : 19-06-07 16:04

> [...]
> her i Dannevang, 1300.- så hvis der evt kunne spares xx antal procenter er

Alt for dyrt, handl på nettet, 95% af alle fysiske butikker tager skyhøje
priser, også i Tyskland og Tjekkiet...
Priserne i Tjekkiet er iøvrigt ikke billigere end Danmark, eller Tyskland
for den sags skyld!
(Ikke de par butikker i Prag jeg har set ialfald)

http://photoshop.dk/
http://www.ac-foto.de/
http://www.technikdirekt.de
http://www.fotokoch.de/
http://www.cyberphoto.se/

Brian

Fra : Lillian Redam

Dato : 21-06-07 21:24

"Brian Lund" skrev i en meddelelse news:46780b56@news.dansketelecom.com...
> Tjekkiet?
har lige kigget på et cirkulært polfilter 67 mm

For et par år siden købte jeg et cirkulært polfilter på 77mm, B&W, slim. i
en stor fotobutik i Prag. Jeg gav lige under 1000 kr for det.
Lidt billigere end en umiddelbar og hurtig søgen på nettet.
Lillian