Foto
IBM760 5420
Teil 3020
D70 hvor stort kort
Fra : Disney

Dato : 16-06-07 21:22

Hej

De højeste kort jeg kan se i manualen man kan bruge er 1Gb (Compact flash)
kan det være rigtig???
Jeg ville gerne bruge 4Gb kort hvis man kan. nogle der ved det??

MVH
Jens

Fra : HKJ

Dato : 16-06-07 21:35

Disney wrote:
> De højeste kort jeg kan se i manualen man kan bruge er 1Gb (Compact flash)
> kan det være rigtig???
> Jeg ville gerne bruge 4Gb kort hvis man kan. nogle der ved det??

Jeg har både brug 4 og 8 GB i mit D70, det virker fint.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 02:39

Kik inde på Nikon's forum/site der kan du se en liste ( som bliver
opdateret ) over kompatible kort og størrelser.
Dog skal du vide at D70'eren bliver en del langsommere til at skrive
på kortet når du når over 1GB.
Jeg har lige købt et SanDisk Extreme III 2 GB CompactFlash kort og i
forhold til mit SanDisk Extreme III 1 GB CompactFlash kort er der stor
forskel på hastigheden ved skrivning.

Olrik

Fra : HKJ

Dato : 17-06-07 06:22

Oldorf wrote:
> Jeg har lige købt et SanDisk Extreme III 2 GB CompactFlash kort og i
> forhold til mit SanDisk Extreme III 1 GB CompactFlash kort er der stor
> forskel på hastigheden ved skrivning.

Du er så ret uheldig, normalt betyder det ikke noget særligt for hastigheden

Sandisk Extreme III:
1GB:   3.890 MB/sec
2GB:   3.891 MB/sec
4GB:   3.759 MB/sec