Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Labels i Olympus SP-550 Ultrazoom
Fra : Niels

Dato : 14-06-07 20:51

Er der nogen der ved hvordan man skifter de labels der er indbygget i
kameraet, for de engelske tekster vil jeg gerne have på dansk i stedet. Jeg
har prøvet at redigere i billederne og lagt dem tilbage i kameraet, men de
vises så ikke mere. Det samme gælder de medfølgende frames.

Niels

Fra : emj

Dato : 14-06-07 22:07

Niels skrev:

>Er der nogen der ved hvordan man skifter de labels der er indbygget i
>kameraet, for de engelske tekster vil jeg gerne have på dansk i stedet.

Har du overvejet at slå op i manualen?

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Niels

Dato : 15-06-07 02:32

Nu er det jo ikke sproget jeg vil ændre, men derimod de billeder af tekst
som "Congratulations", "Happy birthday". m.m. som man kan sætte sammen med
de billeder man selv har lavet. Det kan jeg ikke finde noget om i manualen.
Kan du give mig sidenummeret?
Niels

Fra : emj

Dato : 15-06-07 02:48

Niels skrev:

>Nu er det jo ikke sproget jeg vil ændre, men derimod de billeder af tekst
>som "Congratulations", "Happy birthday". m.m. som man kan sætte sammen med
>de billeder man selv har lavet.

De skabeloner kan du ikke ændre på.
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Niels

Dato : 15-06-07 14:51

> De skabeloner kan du ikke ændre på.
> Hilsen emj
> --
> http://lamaguf.dk/

Næ, det opdagede jeg også, men det kunne jo være....
Men tak alligevel.

Niels

Fra : 25

Dato : 20-06-07 16:27

Niels wrote:

> "emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Næ, det opdagede jeg også, men det kunne jo være....
> Men tak alligevel.
>
> Niels
Jo, jeg tror man kan ændre det med den software der følger med. Men jeg har
ikke prøvet da det kun duer til Windows og Mac