Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
forskelle på Zoom
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 14-06-07 15:48

hej
jeg er på jagt efter et sted hvor jeg kan samligner billeder taget med
forskellige objektiver
eks. 55-200mm eller en 70-300mm
hvormeget zomer den i et billede det er lidt lettere at se forskellen med et
billede
links modtages med kyshånd

Mvh Søren Eos400D

Fra : Morten

Dato : 14-06-07 18:00

Søren Jacobsen wrote:
> [...]
> eks. 55-200mm eller en 70-300mm
> hvormeget zomer den i et billede det er lidt lettere at se forskellen med et

Hvad med det her
http://www.usa.canon.com/app/html/EFLenses101/focal_length.html

--
Morten o

Fra : Pico

Dato : 14-06-07 23:19

Morten wrote:

> Hvad med det her
> http://www.usa.canon.com/app/html/EFLenses101/focal_length.html

Den har jeg ikke set før, nermest genial
--
MVH
Pico

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 14-06-07 23:55

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den har jeg ikke set før, nermest genial
> --
> MVH
> Pico

hej Ja tak for det det var lige sådan noget jeg ledte efter

Mvh Søren Eos400