Moderløs killing
Fra : metteb@vejen-net.dk

Dato : 31-07-07 21:41

Hejsa.

Håber det er den rigtige gruppe jeg skriver i.
Jeg arbejder på Vejle Dyrehospital. Vi har i går fået en rigtig rigtig
fin lille hunkilling ind. Hun skønnes til at være 4-5uger gammel. Hun
er utrolig flot, meget kompakt af bygning med et bredt stort hoved og
en meget tæt og lækker pels. Jeg håber at kunne finde nogen der har en
kat i forvejen der vil tage hende i pleje så hun lærer at opføre sig
som en kat skal. Hun er virkelig dejlig, spinder bare man kigger på
hende og er utrolig kælen og legesyg.

Er der mon nogen her i gruppen der har mulighed for at overtage hende
eller tage hende i pleje???

Jeg kan kontaktes på mail eller tlf i dagstimerne 75 82 16 00.

Hilsen

Mette
Vejle Dyrehospital & Dyreklinik

Fra : Sabina H.

Dato : 01-08-07 00:06

<metteb@vejen-net.dk> wrote in message
[...]

**************************

hey ;)

jeg skrev her den anden dag og min ex's ex's kat der fik killinger, og
valgte at spise killingerne i stedet for at tage sig af dem.... faktum er at
ingen af killingerne overlevede, men jeg kender intet til hunkattens
situation lige nu, men kan da prøve at forhøre om hun har lyst til at prøve
at kaste sig ud i noget amme-halløj med denne killing, da hun også bor i
vejle....
vender lige tilbage i morgen med nyt....

--
Knus,
Sabina

Fra : metteb@vejen-net.dk

Dato : 01-08-07 07:40

On 1 Aug., 01:05, "Sabina H." <sab...@mandezonen.dk> wrote:
> [...]
> vejle....
> vender lige tilbage i morgen med nyt....

Hej Sabina.

Det lyder godt. Glæder mig til at høre fra dig.

Hilsen
Mette

Fra : Dopedog

Dato : 01-08-07 17:53

> [...]
> Sabina

Hej Sabina.

Det lyder godt. Glæder mig til at høre fra dig.

Hvis Sabina ikke finder nogen, så vil jeg da gerne have hende

Fra : Sabina H.

Dato : 01-08-07 18:54

Hej Sabina.

Det lyder godt. Glæder mig til at høre fra dig.

*************

jeg har nu forhørt mig, og der er lige et par ting der skal afklares ;)

missemor har som sagt afvist sine små killinger, om det skyldes for tidlig
fødsels, sygdom eller bare ligegyldighed, vides ikke, så der er ingen
garanti for at missemor tager killingen til sig som sin egen.... men jeg
mener nu det er et forsøg værd....

og så spørger hun om det er som "keeper" eller kun som ammetjeneste??

nu ved jeg ikke hvad tanken er, men du kan jo overveje hvad i ser som mest
vigtigt i denne henseende og så tage den derfra ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : metteb@vejen-net.dk

Dato : 01-08-07 21:50

On 1 Aug., 19:54, "Sabina H." <sab...@mandezonen.dk> wrote:
> [...]
>
> nu ved jeg ikke hvad tanken er, men du kan jo overveje hvad i ser som mest
> vigtigt i denne henseende og så tage den derfra ;)

Hej Sabina.

Jeg synes også det er et forsøg værd. Den lille killing har helt klart
bedst af at komme ud hvor der er en voksen kat der vil tage sig af
den.
Jeg har ikke på forhånd bestemt om det kun skulle være som
ammetjeneste eller permanent at nogen skulle overtage killingen, det
kan vi aftale hvis hun vil prøve.
Vi videreformidler hjemløse katte på mit arbejde, så hvis hun kun er
interesseret i at passe hende til hun er 12 uger kan vi aftale at hun
afleverer hende på dyrehospitalet og vi så finder et nyt hjem til
hende.
Din veninde kan evt. ringe til mig på arbejde i morgen og så kan vi
tage en snak om hvordan vi kan gøre.

1000 tak for din hjælp.

Knus Mette

Fra : metteb@vejen-net.dk

Dato : 02-08-07 20:41

Update:

Den lille misling har fundet en plejefamilie, samt et blivende hjem
som vil overtage hende når hun er gammel nok til at komme fra
plejefamilien.

Venlig hilsen

Mette
Vejle Dyrehospital

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-08-07 20:53

In news:1186083642.271408.149930@e9g2000prf.googlegroups.com,
metteb@vejen-net.dk <metteb@vejen-net.dk> typed:
> [...]
> hjem
> som vil overtage hende når hun er gammel nok til at komme fra

*HERLIGT* Bare det var sådan hver gang en lille misling er
"alene i verden". Et skulderklap til dig for at tage affære. Man
bliver rigtig glad over sådanne solstrålefortællinger.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats