Dårlig ånde
Fra : B & O

Dato : 27-07-07 08:14

Hej Gruppe

Den ene af vores to dejlige hankatte er begyndt at stinke ganske
forfærdeligt ud af munden. Han lugter som en fiskefabrik på en varm
sommerdag.
Begge katte spiser det samme tørfoder, men det er kun den en som har dårlig
ånde.
Er der nogen som ved hvad der kan være årsag til at Buster skal gå og stinke
Futte (og os andre) op i hovedet.

--
Hilsen Bente & Ove

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-07-07 08:24

In news:46a99b4b$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
B & O <ofh@email.dk> typed:
> [...]
> Er der nogen som ved hvad der kan være årsag til at Buster skal gå
> og stinke Futte (og os andre) op i hovedet.

Har I fået checket hans tænder for nylig ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 27-07-07 09:28

> In news:46a99b4b$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
> B & O <ofh@email.dk> typed:

> Har I fået checket hans tænder for nylig ?

> [...]

Det vil jeg absolut også anbefale -at få set hans tænder efter. Det er
nemlig der at lugten ofte kommer fra! Jeg har dog også haft en der havde en
kræftsvulst under tungen som var årsag til en grim lugt. Så du skal få
tjekket din kat hos en dyrlæge.

Mvh

lh

Fra : Niels Peter Hansen

Dato : 27-07-07 10:35

B & O skrev:
> [...]
> ånde.
> Er der nogen som ved hvad der kan være årsag til at Buster skal gå og stinke

Få en dyrlæge til at se på ham. Der kan være tale om flere forskellige
grunde, den mest almindelige er kraftige tandstensopbygninger. Det kan
også være et akut tilfælde af forstoppelse.

Niels Peter

Fra : Snuden

Dato : 27-07-07 23:13

"Niels Peter Hansen" <nph@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Få en dyrlæge til at se på ham. Der kan være tale om flere forskellige
> grunde, den mest almindelige er kraftige tandstensopbygninger. Det kan
> også være et akut tilfælde af forstoppelse.

Vores kat Gustav, fik en byld i munden. Det lugtede ganske forfærdeligt og
han var meget rist. Dyrlægen fjernede bylden og katten blev helt frisk igen
og med en renere ånde