fra dyredoktoren i helsinge har jeg modtag~
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 11-07-07 18:26

Takk for de mange poter for vår lille klinikk, Dyredoktoren!

Desverre later det til at noen av de som stemmer på dyrlegesiden, ikke
er helt klare over hvilken klinikk de har besøkt, og det er meget
beklagelig, særlig når det dreier seg om skarp kritikk. ”Dyredoktoren” i
Helsinge har ingen filial eller annen facilitet i Hillerød, så det er
altså ikke oss du har besøkt, Lisbeth Henriksen! Ifølge stemmene, er det
jo synd for oss at vi ”bare” får de fire poter, når vi har fortjent fem!
Det er vigtig for oss å få dette rettet hurtigst, da det jo er mange som
bruker deres informasjon.

Vi har heller ingen net-butikk, Vibeke, så det er visst også en annens
vet.klinikk du tenker på!

De andre navne synes jeg til å gjenkjenne.

Mon ikke det ville være en ide å oppfordre deres brukere til å være nøye
med riktigheten i informasjonen de setter på nettet. Det er ikke sjovt å
bli ”offentlig anklaget” for noe man ikke har gjort, og mon vi er den
eneste?

Mvh. Brit Bech-Nielsen, dyrlege og medeier av ”Dyredoktoren”, Helsinge

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar