Kattebakke møbel.... findes det??
Fra : Charlotte

Dato : 06-07-07 20:45

Jeg har haft katte i 8 år og altid bare haft en alm. kattebakke med top.
Nu har jeg fået lidt problemer med ryg og knæ og syntes det er lidt
besværgeligt altid at skulle ned og rense kattebakke. Så kom jeg til at
tænke på og man evt. kunne købe et møbel, hvor kattebakken var gemt
inden i, men oppe i højden, med en åbning til katten og en låge man
kunne åbne og rense.
Jeg kunne selvfølgelig også bare sætte kattebakken på et bord, men det
må gerne se ordentligt ud når man får gæster.
Nogen der har et link til noget eller en idé til hvordan man får bakken
op i højden hvor det stadig ser ordentligt ud.

Med venlig hilsen
Charlotte
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 06-07-07 22:04

Charlotte skrev:
> [...]
> Nogen der har et link til noget eller en idé til hvordan man får bakken
> op i højden hvor det stadig ser ordentligt ud.

nu ved jeg ikke om kattene vil acceptere et toilet der ikke er i gulvhøjde.

hvis de vil, kunne man måske gemme det bag et skab eller en reol eller
andet i et hjørne

træpiller i.s.f. grus ville gøre det lettere at løfte.

vh bjarne
- kan ikke nå shift-tasten, otto ligger på min venstre arm.

Fra : Margit Wulff

Dato : 10-07-07 12:23

> Charlotte skrev:
> Nogen der har et link til noget eller en idé til hvordan man får bakken
> op i højden hvor det stadig ser ordentligt ud.

Jeg vil give dig ret i, at det ikke er godt for ryggen at skulle ned på
gulvet og rense. Jeg har løst problemet med en lille skammel, som jeg
sidder på, når jeg renser kattebakken.

Det fungerer fint her, og ved at få kattebakken i højden kan du
risikere, at den bliver væltet ned på gulvet. (Jo, det har jeg også
prøvet en gang for længe siden.)

Med venlig hilsen
Margit Wulff
- Tøm kattebakken ved privat svar