Elvis som babysitter
Fra : Claudia Mørk

Dato : 19-06-07 16:33

Hehe.. ja, Bella fik jo for godt 13 uger siden 3 killinger, hvoraf jeg har
beholdt den ene - Elvis. Han er noget af det mest kælne jeg længe har set,
så jeg kunne ikke nænne at komme af med ham.

Miv, min anden hunkat, fik for 5 uger siden 4 killinger. De er ved at være
meget livlige og frække. De bor nu stadig i deres fødekasse (fylder lige så
meget som en palle, så der er god plads til de fire tumlinger). Nu er Miv så
begyndt at ville ud igen, og det skal hun da bare have lov til. Hun er ude i
max 4 timer af gangen, hun ved godt hun har et ansvar Men når hun har
udgangstilladelse, finder jeg altid Elvis (killingen på 13 uger) ved siden
af fødekassen, med forpoterne på kanten. Så sidder han der og overvåger de
små.. og skulle de prøve at klatre op af kassen, får de nogle meget bestemte
miav og en potedask i hovedet - jeg er færdig af grin ved synet! Han snakker
meget med dem, og er begyndt at hoppe op i kassen til dem og lege med dem,
det er virkelig herligt at se! Han spiser sammen med dem, og går på
toilettet med dem - jeg tror de lærer meget af ham. Han er en perfekt
babysitter...

For at komme Tove lidt i forkøbet, jeg arbejder lige på det med billederne
af dem

Bare en lille hilsen fra alle os!

Go sommer!

Hilsen Claudia
(Og Miv, Mus, Bella, Elvis og de 4 små)

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-06-07 17:46

In news:4677f717$0$47367$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Claudia Mørk <trend@failed.dk> typed:

> For at komme Tove lidt i forkøbet, jeg arbejder lige på det med
> billederne af dem

LOL Hvor er du altså betænksom Claudia. Du kan også være sikker
på, at jeg havde været der som en "mis" (håber at der bliver
billeder med den lille missepasser med forpoterne på kanten). Hvor
er han altså dejlig, forstår godt du beholder ham. Glæder mig meget
til billeder, du skal endelig give dig god tid

> Go sommer!

Tak, og det samme til dig og alle dejlighederne

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Claudia Mørk

Dato : 21-06-07 14:34

Som lovet, er der nu billeder af alle de frække killinger, store som små, på
dk-fritid-dyr-kat hjemmesiden. Enjoy!

Hilsen
Claudia

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-06-07 15:25

In news:467a7e4d$0$52198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]
> Som lovet, er der nu billeder af alle de frække killinger, store
> som små, på dk-fritid-dyr-kat hjemmesiden. Enjoy!

Narj altså !!! Hvor er de skønne, og jeg er ikke spor misundelig
*GG* ......ikke det der ligner

Ham Elvis er en pragtmis, kan godt forstå at du ikke nænnede at give
ham fra dig. Han giver den godt nok hele armen som babysitter, det
er så sødt at se.

Jeg havde engang en sort/hvid hankat som lignede Elvis meget, han
var også helt utroligt smuk, han blev 12 år.

Tusind tak for billeder. De blev fluks gemt

Fra : Ragna

Dato : 21-06-07 17:33

Sikke en dejlig billedserie med den skønne, dygtige babysitter og de
allerkæreste små uldbundter.
De er lige til at savle over!
Billedet med Elvis, der råber om hjælp, er bare et pletskud!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Anette

Dato : 21-06-07 23:51

Claudia Mørk wrote:
> Som lovet, er der nu billeder af alle de frække killinger, store som
> små, på dk-fritid-dyr-kat hjemmesiden. Enjoy!

Eeejjj de er bare lækre - og hvor er han sød, Elvis.
Super babysitter

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Mette Lambert

Dato : 21-06-07 18:12

> [...]

> babysitter...
>
> For at komme Tove lidt i forkøbet, jeg arbejder lige på det med billederne

Hvor er de bare skønne - både Elvis og de små bebser :D

Én ting er, at mange voksne kastrater fungerer fint som babysittere, men
han er da godt nok den yngste, jeg har hørt om indtil videre *GG*

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar