Lige en update om Tyson
Fra : Leyna

Dato : 29-07-07 00:49

Jeg kontaktede lige Tysons nye ejer i dag, for at høre hvordan det
gik. Hun havde jo betinget sig en prøveperiode på 14 dage (som nu er
langt overskredet), så jeg måtte lige høre hvad hun var kommet frem
til.
hehe... Hun er jo bare vild med Tyson (og det er handes 1½ årige søn
osse), så hun lød helt bange for, om jeg nu ville kræve ham tilbage.
*GG*
Tyson stortrives. Sover i sengen om natten (Det kan ikke være meget
plads tilovers til ejeren), hygger med den lille knægt, og går
problemfrit fri ved fod. Det blev en happy-ending for Tyson, og det er
jeg rigtig, rigtig glad for.

Vaks' sår er ved at hele rigtig pænt, og der har ikek været spor af
infektion eller problemer med dem. Nu mangler han bare at få lidt pels
på den bare hud igen, så skulle han være klar igen.

Synes bare lige jeg havde behov for at dele min glæde!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-07-07 07:11

> [...]
> på den bare hud igen, så skulle han være klar igen.
>
> Synes bare lige jeg havde behov for at dele min glæde!

Det lyder godt, det glæder mig!, at der trods alt blev en god slutning på
det kapitel.

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 29-07-07 09:15

> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej Leyna
tak for opdateringen, det er bare rigtig dejlig at høre, det lyder til du
har medvirket til at givet ham det bedste hjem, man kunne tænke sig. Engang
i mellem er der mellem stationer inden rejsen går videre.

Hanne/ som er rigtig glad på dine og Tysons vegne

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 09:25

> Synes bare lige jeg havde behov for at dele min glæde!

Skønt, at det går så godt med ham.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Winnie

Dato : 29-07-07 09:34

"Leyna" skrev
> [...]
> på den bare hud igen, så skulle han være klar igen.
>
> Synes bare lige jeg havde behov for at dele min glæde!

Skønt for hunden, dig og den nye ejer Hvor mon hunden var endt, hvis du
ikke havde "kvajet" dig?

- Winnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-07-07 10:29

In news:o4lna3hkmomdfnnmr6pp7eeqrvilo5npgg@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:
> [...]
> pels på den bare hud igen, så skulle han være klar igen.
>
> Synes bare lige jeg havde behov for at dele min glæde!

Man bliver altså noget så glad over happy endings. For en gangs
skyld blev bange anelser gjort rigtig grundigt til skamme

Jeg tør slet ikke tænke på hvor den dejlige hund var endt, hvis du
ikke havde taget ham med. Jeg glæder mig både med dig og
Tyson's nye ejer.

Godt at Vaks er ved at være sit "gamle jeg" igen. Det var jo heller
ikke nogen spændende oplevelse for ham.

Et virtuelt kram til både ham og Oy. Du kan da også få et, dem skal
man ikke være nærig med. LOL Håber at også Moskusrapperne har
det godt. De elsker forøvrigt dræbersnegle, så hvis I skulle være
"befængt" med dem, er der håb forude.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 11:20

> Håber at også Moskusrapperne har det godt. De elsker forøvrigt
> dræbersnegle, så hvis I skulle være "befængt" med dem, er der håb forude.

Ellers smid en rap eller 2 herop. Vi har godt nok mange snegle.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 30-07-07 05:11

On Sun, 29 Jul 2007 11:29:28 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Håber at også Moskusrapperne har
>det godt. De elsker forøvrigt dræbersnegle, så hvis I skulle være
>"befængt" med dem, er der håb forude.
Det var faktisk manden første argumentation for at få Moskusænder. De
æder dræbersnegle. Fint nok, Pus - men vi HAR altså ingen
dræbersnegle... Så måtte han jo finde på noget andet.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-07-07 10:19

In news:92pqa3ljbgv5nin0ihqe3bf90fg2ifndo3@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Det var faktisk manden første argumentation for at få Moskusænder.
> De æder dræbersnegle. Fint nok, Pus - men vi HAR altså ingen
> dræbersnegle... Så måtte han jo finde på noget andet.

Vi har dem heldigvis (7-9-13) heller ikke, men så får de sikkert så
meget andet "guf" i stedet for. Jeg kunne nu heller ikke forestille
mig Kong Kurt løbe tør for argumenter

Fra : Kong Kurt

Dato : 30-07-07 21:14

>Vi har dem heldigvis (7-9-13) heller ikke, men så får de sikkert så
>meget andet "guf" i stedet for. Jeg kunne nu heller ikke forestille
>mig Kong Kurt løbe tør for argumenter

Ikke hvis jeg virkelig vil opnå noget
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 29-07-07 11:31

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

hej Leyna

dejligt at høre, at historien endte så lykkeligt, Jeg kan godt forstå din
glæde, den deler jeg.

Venlig hilsen, Anelise