Hvalpe/ opblødt mad
Fra : nana sørensen

Dato : 27-07-07 19:04

Hej gruppe....

Hvalpene er nu 6 uger og er begyndt at vise meget stor interesse for alt
spiseligt. De har indtil nu fået opblødt hvalpefoder, men de vil åbenbart
gerne have det u-opblødt nu. Må de det? De har tænder, i hvertfald de fleste
af dem. Jeg kan ikke huske hvad vi gjorde med Pnåf og hvornår den fik
almindeligt mad.

Mvh. Nana

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 19:07

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> De har indtil nu fået opblødt hvalpefoder, men de vil åbenbart gerne have
> det u-opblødt nu. Må de det?

Ja, det må de gerne. Tilbyd dem evt. begge dele, så de selv kan vælge...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 28-07-07 00:16

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in message

> Ja, det må de gerne. Tilbyd dem evt. begge dele, så de selv kan vælge...
>

> --
> Mvh. www.tjekmig.dk

Super! Det er de superglade for... De væltede bare skålen og guffede lystigt
fra gulvet.

Fra : makkerlone

Dato : 02-08-07 08:56

> Super! Det er de superglade for... De væltede bare skålen og guffede lystigt
> fra gulvet.

Jeg har haft et kuld hvalpe i foråret. Og min erfaring var, at de
allerede fra 5 ugers alderen hellere ville have hvalpefoderet u-opløst
end blødt. Mine hvalpe ville ihvertfald gerne have noget, der
knaser

Jeg prøvede at give begge dele på samme tid, og de viste helt klart
størst intersse for det u-opløste tørfoder.

K.h. Lone Sommer
Asasara Border Collies