hjælp til køb og fragt af kød..
Fra : photopassion

Dato : 27-07-07 18:51

Jeg har forsøgt at få nogle kasser kød fra http://www.barfklinikken.dk/
(bestilte 54kg) de ville undersøge om det kunne lade sig gøre at få det med
færgen herover (bornholm), men desværre ville deres fragtmand ikke tage
opgaven og få det med færgen.. æv..
Men, hvis jeg kunne få det sendt herover i privat regi, ville de sørge for
at få det pakket forsvarligt ind, så det kunne sendes, dog på eget ansvar,
selvfølgelig.

Er der mon nogen af barferne her fra gruppen, der måske i forvejen handler i
en af deres butikker(på sjælland), som ville hjælpe mig?

post danmark tager pakker på max 20 kg, så en portion på 3x6kg kan gøre
det.

nogen der har mulighed og lyst til det?
så vil jeg og med garanti vovserne blive himmelhenrykte!

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 27-07-07 20:26

> nogen der har mulighed og lyst til det?
> så vil jeg og med garanti vovserne blive himmelhenrykte!
>
> Mvh. Marie

Hvad er det Marie, har din lokale pusher svigtet :-?
Jeg handler ikke selv hos dem, så jeg kan ikke hjælpe dig.
jeg køber ind hos Maxøe 2 gange pr mnd, og de ligger
lige på vej hjem fra mit arbejde, resten bliver købt hos
den lokale Netto/Aldi, godt at bo i Kbh

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-07-07 20:41

> Hvad er det Marie, har din lokale pusher svigtet :-?

næ nej, det er for at få lidt variation, sådan noget som kanin, and, kalkun
feks. det er umuligt at opdrive herovre til penge der er til at betale, og
de havde et godt tilbud på kasserne som jeg håbede at kunne få sendt over.
men det er ret håbløst når her ikke er brofast.

> Jeg handler ikke selv hos dem, så jeg kan ikke hjælpe dig.

Øv, jeg håbede lige at du ville stå på hovedet for mig, og måske få lidt god
bornholmsk hammershus-lammehals som tak for hjælpen (o:

> jeg køber ind hos Maxøe 2 gange pr mnd, og de ligger
> lige på vej hjem fra mit arbejde, resten bliver købt hos
> den lokale Netto/Aldi, godt at bo i Kbh

Netto er også vores ven i nød, men de har alligevel et begrænset udvalg.

Mvh. Marie