Efterlysning grand danois
Fra : Claus Rathlou

Dato : 27-07-07 16:56

Hej

Er der nogle som kan hjælpe???

Mvh.

Claus Rathlou
--------------------------------

Grand danois tæve bortløbet fra Ebeltoft-området.

2 år, harlekin farvet (hvid m. sorte pletter) øretatoveret. Bortløbet
fra Ree Park (Ebeltoft Safari) i Ebeltoft den 20. juli 2007 ved 14'tiden.

Hunden havde kædehalsbånd med hundetegn og en stump af sin hundesnor på
(sort læder) da den løb bort, men kan have mistet det undervejs.

Hunden sidst set i byen Gravlev (9 km fra Ebeltoft/1 km fra Ree Park)

Oplysninger modtages med kyshånd til ejer; Lene Skjalm på tlf. 26371406
og Michael Skjalm på tlf. 24689201

Dusør gives.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 14:02

"Claus Rathlou" <1quelle1@image.dk> skrev i en meddelelse
Hej

Er der nogle som kan hjælpe???

Mvh.

Claus Rathlou
--------------------------------

[...]

Hunden er fundet idag af ejeren selv

mvh,
Camilla

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-07-07 14:20

In news:e43f2$46ab3e2b$5b641247$6208@news.arrownet.dk,
Camilla <ju> typed:

> Hunden er fundet idag af ejeren selv
>
> mvh,
> Camilla

Åh, det var vel nok dejligt at høre. Det er jo heller ikke en hund
der lige er til at overse i forbifarten. Håber at den er glad og
uskadt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 15:04

> [...]
>
> Åh, det var vel nok dejligt at høre. Det er jo heller ikke en hund der
> lige er til at overse i forbifarten. Håber at den er glad og uskadt.

Jeg har ikke set hende endnu, men har hørt at hun er mentalt OK men fysisk
lidt afkræftet. Så nu skal hun bare hjem og forkæles
Hun slap iøvrigt løs fra en "hundeparkering" i Ree park (med påstået
overvågning af hundene), så det kan ikke anbefales at gøre brug af den
slags.

mvh,
Camilla

Fra : Claus

Dato : 28-07-07 15:09

Camilla skrev:
> [...]
> Hun slap iøvrigt løs fra en "hundeparkering" i Ree park (med påstået
> overvågning af hundene), så det kan ikke anbefales at gøre brug af den

Godt klaret at stikke af derfra, da jeg brugte den parkering var der
hundehus med stål kæde til hunden og frisk vand....alt var fint fint!!

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 15:16

"Claus" <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt klaret at stikke af derfra, da jeg brugte den parkering var der
> hundehus med stål kæde til hunden og frisk vand....alt var fint fint!!

Det har sikkert også fungeret rigtigt fint for mange, både før og efter dig.
Det gjorde det altså bare ikke denne gang.. og spørger du mig, er én gang,
én gang for meget.
- Iøvrigt var ejeren af parkens kommentar da han på femtedagen fik at vide
at hunden var set "Nå så sparede ejerne da penge til foder i de dage".