Helt til grin
Fra : Leyna

Dato : 18-07-07 08:39

Både Oy og Vaks har det med at nedstirre mig når jeg smører mad, og
der falder jo som regel osse en eller anden bid af, så det er fair
nok. For nogen tid siden var Oy så helt og aldeles til grin, da jeg
først havde kastet en skive ost til Vaks, som jo bare fangede den i
luften og derefter guffede løs, og derefter prøvede at få Oy til at
gribe sin. Jeg havde den lige over hans hoved, og Oy's opmærksomhed
var stift rettet mod skiven. Jeg kastede den ikke, men slap den bare,
men gad hunden at snappe efter den? Nænæ. Skiven dumpede lige på pænt
ned og lå over snudeskaftet på ham. *fniiiis*
Jeg har osse prøvet at kaste en kiks til ham og den følger han findt i
luften, men snapper stadig ikke efter den, så det ender som regel med
at den rammer ham i panden med en 'dunk'. Helt og aldeles til grin
blev den stakkels Oy, men i mandags tog han en grusom hævn...

Min datter og svigersøn var på besøg med deres hunde (Hans er blevet
så fin!), og så skulle jeg jo se hvad deres hunde kunne. De var sørme
dygtige, så jeg måtte jo lige vise Oy's manglende evner som griber...
Sådan bare for at holde sjov med ham. Først en kiks til Vaks. Perfekt
grebet, og så til Oy... lige så perfekt grebet. Der blev grinet længe
og højt... ad mig!

Tirsdag (i går) havde vi så nogle venner på besøg, og så skulle jeg da
lige prale af at Oy nu kunne gribe, så afsted med kiksen og 'dunk'.
Lige i panden. Jeg tror sg* Oy har humor! I hvert fald er det da
mig der er helt til grin nu... men så er jeg da NOGET!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 18-07-07 09:27

Leyna, skrev:

> [...]
> Sådan bare for at holde sjov med ham. Først en kiks til Vaks. Perfekt
> grebet, og så til Oy... lige så perfekt grebet. Der blev grinet længe

Den der ler sidt ler bedst

> [...]
> Lige i panden. Jeg tror sg* Oy har humor! I hvert fald er det da
> mig der er helt til grin nu... men så er jeg da NOGET!

Grisehunden kører jo rundt med dig, bare vent til han bliver voksen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 18-07-07 11:25

On Wed, 18 Jul 2007 10:26:34 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Grisehunden kører jo rundt med dig, bare vent til han bliver voksen

Ja, så bliver det hele nok meget bedre!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 18-07-07 11:37

Leyna, skrev:

> Ja, så bliver det hele nok meget bedre!

Du har et stort hjerte og tror så godt om alle dyr,
det kan jeg godt lide ved dig Leyna

/Jens (som ville bo hos Leyna hvis han var hund)

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-07 10:02

> [...]
> Lige i panden. Jeg tror sg* Oy har humor! I hvert fald er det da
> mig der er helt til grin nu... men så er jeg da NOGET!

LOL- måske er han klogere end du går og tror.

Biva er lidt på samme måde. Nogen gange griber hun rigtig pænt og andre
gange lander godbidden også i hovedet på hende. Coco kan ikke gribe noget
som helst. Han ser så forvirret ud, hvis man kaster noget til ham.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 18-07-07 11:27

On Wed, 18 Jul 2007 11:01:53 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>LOL- måske er han klogere end du går og tror.

Det kan i så fald ikke ses på ham!

>Biva er lidt på samme måde. Nogen gange griber hun rigtig pænt og andre
>gange lander godbidden også i hovedet på hende. Coco kan ikke gribe noget
>som helst. Han ser så forvirret ud, hvis man kaster noget til ham.

Jamen det gjorde Oy jo osse, så jeg troede... *SUK*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk