UG i sundhedschek.
Fra : pwh

Dato : 16-07-07 11:20

Vufferne har lige været til det årlige check.
De fik faktisk samme bedømmelse som sidste år,
at de er i perfekt stand, men ikke må blive størrer.

Så objektivt set ved sådan et check er mine altså
lige sunde om de barfer eller æder Olivers.

Den eneste forskel jeg selv kan se er at Tyson's tænder
er blevet flottere, og at specielt Angel har fået mere energi.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-07-07 11:54

In news:fDHmi.28$LB7.18@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:
> [...]
>
> Den eneste forskel jeg selv kan se er at Tyson's tænder
> er blevet flottere, og at specielt Angel har fået mere energi.

Det var flot Jens. Nu er dine hunde jo også både velfodrede og
velplejede. Deres pelse er simpelthen så flotte og blanke. Den
barffodring er helt uden tvivl en god ting. Der er jo heller ikke
noget der kan holde hundetænder flotte som kødben.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 16-07-07 12:14

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> barffodring er helt uden tvivl en god ting. Der er jo heller ikke
> noget der kan holde hundetænder flotte som kødben.

Jeg takker
Men ud fra det sundhedschek må man vel næsten sige
at det står 1-1 til fortalere og modstandere af Barf.

Ud fra min egen bedømmelse synes jeg de trives bedre på barf,
Tyson's tænder er blevet flottere, og hans mave fungerer bedre.
Angel har som sagt fået mere energi, jeg kan næsten ikke kører
hende træt mere (om det så er godt eller skidt).

/Jens (som lige har købt en hel laks til vufferne i Netto)

Fra : Anette

Dato : 19-07-07 23:32

Tove Krieger wrote:
> . Der er jo heller ikke
> noget der kan holde hundetænder flotte som kødben.

Nemlig. Når vi er til det årlige rutinetjek, siger vores dyrlæge
rutinemæssigt "ja, den skal vel også have renset tænder" - og jeg siger lige
så rutinemæssigt: "Det er vist ikke nødvendigt", og hver gang er han lige
imponeret over de flotte tænder hundene har. De er nu 7,6 og 3 år gamle og
der er ikke skyggen af tandsten eller belægninger på deres tænder. He he -
jeg glæder mig over at han så småt efter > end et år er begyndt at
interessere sig lidt for råfodring

og til Jens - godt gået
Mine hunde er lidt for tykke lige nu. Jeg har ikke fået taget højde for at
vi holder sommerpause med træningen; så jeg må have fundet cyklen frem så de
kan komme ud og få løbet overskudsfedtet af sig, inden vi starter træning
igen sidst i august

/ Anette ( der vist også trænger til lidt motion)
www.philana.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-07 13:45

> [...]
>
> Den eneste forskel jeg selv kan se er at Tyson's tænder
> er blevet flottere, og at specielt Angel har fået mere energi.

Hej Jens....

Næste gang, så få lige checket ejeren, for har er da vist ikke helt
normal..... Vel ???? )))

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 16-07-07 13:50

Benny Mortensen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jens....
>
> Næste gang, så få lige checket ejeren, for har er da vist ikke helt
> normal..... Vel ???? )))
>
> M.V.H....Benny..

Det har ejeren så heller aldrig set som et mål i sig selv at værer

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-07 14:35

> Det har ejeren så heller aldrig set som et mål i sig selv at værer
>
> /Jens

Ja jeg har godt nok et svar, men jeg tror jeg nøjes med GnÆk gNæK )

M.V.H....Benny..