OT - Interessante hunde
Fra : Brian

Dato : 14-07-07 16:04

Jeg faldt lige over disse billeder, og er du gal jeg grinede! Der er
dæleme nogen der kan finde rundt i deres Photoshop :)
http://www.dnaco.net/~vogelke/pictures/when-cloning-goes-wrong/

-Brian (som er ret vild med Snabelhuskey'en)
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Hm

Dato : 14-07-07 16:16

"Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg faldt lige over disse billeder, og er du gal jeg grinede! Der er
> dæleme nogen der kan finde rundt i deres Photoshop :)
> http://www.dnaco.net/~vogelke/pictures/when-cloning-goes-wrong/

Ja, de er utrolig godt lavet, jeg syntes de fleste var ret søde, men den
røde "hundefugl" syntes jeg ser så kvik ud.
Hanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-07 16:19

In news:4698e5f1$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> typed:
> [...]
> http://www.dnaco.net/~vogelke/pictures/when-cloning-goes-wrong/
>
> -Brian (som er ret vild med Snabelhuskey'en)

ROFL De er bare så utroligt sjove og godt lavet. Jeg har en
serie noget lignende, men den er ikke tilnærmelsesvis så god.
Jeg kan godt li' den lille "kaninmis"

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-07-07 16:49

> [...]
> Jeg faldt lige over disse billeder, og er du gal jeg grinede! Der er
> dæleme nogen der kan finde rundt i deres Photoshop :)

GGG... nogen af dem havde jeg set i andre sammenhænge..men for pokker hvor
er det flot ps arbejde..
jeg har fluks sendt linket til min bror, som nærmest hedder photoshop til
mellemnavn (-;

Mvh. Marie

Fra : Brian

Dato : 14-07-07 18:28

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> jeg har fluks sendt linket til min bror, som nærmest hedder photoshop til
> mellemnavn (-;

Så er jeg måske i familie med ham ;)

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-07-07 18:31

> Så er jeg måske i familie med ham ;)

Så er der ihvertfald noget vores mor ikke har fortalt..GG, men hvem ved?
Han er en ørn til ps arbejde, lever og ånder for det, er gift med sin pc
osv...
Jeg bruger også ps næsten dagligt, men så kreativ er jeg godt nok ikke, flot
er det ihvertfald!

Mvh. Marie

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-07-07 17:51

> [...]
> Jeg faldt lige over disse billeder, og er du gal jeg grinede! Der er
> dæleme nogen der kan finde rundt i deres Photoshop :)

Tak for den henvisning.
Respekt for det arbejde der er udført, nogle pudsige blandinger imellem,
Mejse/Musvit Golden, Hønsehund (den kan vel både Gøg og Gokke ;C)) og så
videre.
Griner stadigvæk imens jeg skriver dette.
Hygge
M & L

Fra : Brian

Dato : 14-07-07 18:29

Kosmonauten skrev:
> [...]
> videre.
> Griner stadigvæk imens jeg skriver dette.

HAHA! Gø og gokke :) nice one!

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-07-07 11:50

> [...]
SNAPZ'er lige mig sæææl ;C)

> HAHA! Gø og gokke :) nice one!
>
> -Brian (som er ret vild med Snabelhuskey'en)
> http://www.ikast-boisen.dk/wordpress
Hehe lidt sent, kigger sjældent herind.
Jeg ville ønske at jeg kunne tage den med "Gø og Gokke" på mine skuldre men
den er desværre brugt af Monrad og Rislund. Men i dette tilfælde er der
ingen diskussion.
Jeg gad godt se dig gå tur med en Snabelhuskey, det ville være noget af et
syn, tilgengæld lever den så op til at hunde har en formidabel lugtesans, i
dette tilfælde vil næsen (snablens) størrelse jo passe fint til antallet af
lugte øøh enheder ;C)
Min egen Laika har givet mig mange grin igennem de sidste snart 8 år og det
er altså også en del af det at være hundejer (eller i mit tilfælde så er det
vist mere omvendt ;C)).
Hygge.
M & L

Fra : Brian

Dato : 19-07-07 12:09

Kosmonauten skrev:
> [...]
> er altså også en del af det at være hundejer (eller i mit tilfælde så er det

Ja, mine hunde igennem tiden, har alle også givet mig mavepine af latter
flere gange. Gabby (min nuværende) er dog den sødeste og mest kluntede -
eller er den nye altid den sødeste?

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-07-07 14:06

> Ja, mine hunde igennem tiden, har alle også givet mig mavepine af latter
> flere gange. Gabby (min nuværende) er dog den sødeste og mest kluntede -
> [...]
Aha, se det er jo et godt spørgsmål??
Jeg mistede min gamle hund i 1999 men fik så Laika i feb.2000. Efter at have
set hende som 4 ugers hvalp, var der ingen tvivl, det var hende der valgte
mig og ikke omvendt. (Længere historie som nok en dag skal blive fortalt.)
Laika er helt klart den der har givet mig flest mavekramper, har været en
daredevil udover det sædvanlige, om det så skyldtes blandingen af Lab (FT)
og Springerspaniel, ja det må jeg lade stå hen i det uvisse.
Men der var helt klart en forskel på de to, Dinah gav mig også mange sjove
timer men intet kommer op på den turbo jeg fik i 2000. Da hun var hvalp
troede jeg altså at der var k-a-t i hende for jeg har aldrig set en hund
balancere så nænsomt og så med den hastighed på en stole ryg. En dag
kravlede hun op og lagde sig næsten omkring min nakke, det lunede med sådan
en "pelskrave" ;C) Om hun er den sødeste, tja hun har sin være måde og Dinah
havde en anden, men der er nu noget over en gammel hund, sådan en ufattelig
ro fordi man jo kender "hinanden" næsten ind i det inderste.
Jeg har faktisk svært ved at sætte dem op imod hinanden sådan ret skala
mæssigt.
Hygge
Martin & Laika

Fra : Brian

Dato : 19-07-07 16:23

Kosmonauten skrev:
> [...]
> ro fordi man jo kender "hinanden" næsten ind i det inderste.
> Jeg har faktisk svært ved at sætte dem op imod hinanden sådan ret skala

Det lyder super hyggeligt med sådan en nakkevarmer :)
Det ER også svært at sætte hunde op mod hinanden i en sød-konkurrence..
det er såmænd også mest ment som et tanke-eksperiment :)

Hunden i mit barndomshjem, Sigurd - var helt fantastisk, ingen tvivl om
det! Han var sød, nem og en all-round dejlig hund. Blanding af omtrent
alle de racer der var i den by vi boede i, dvs. Collie, Labrador,
Terrier, Retriever og andre :) det resulterede i en hund på størrelse
med en Lab, med pels som en Retriever og ben som en Terrier - halen var
en eksakt kopi af en Collie-hale :)

Sigurd tænker jeg også tilbage på, med hans gamle år klarest i hukommelsen.

Men Gabby er da den bedste hund, fordi hun er her lige nu - og fordi jeg
er blevet klogere på hunde end jeg var som yngre, og derigennem bliver
Gabby opdraget på en anden måde end de andre. Dette resulterer i en hund
med en væremåde der er mere min stil :)

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-07-07 17:00

> Kosmonauten skrev:
> Det lyder super hyggeligt med sådan en nakkevarmer :)

Det var det også, jeg ville ønske at der var nogen som havde taget et
billed, et meget ømt syn ;C)

> Det ER også svært at sætte hunde op mod hinanden i en sød-konkurrence..
> det er såmænd også mest ment som et tanke-eksperiment :)

Den fangede jeg skam i farten, det er nemlig svært.

> [...]
> af en Collie-hale :)
>
> Sigurd tænker jeg også tilbage på, med hans gamle år klarest i

Lyder som en pragtfuld hund, Dinah var også en Lab blanding.

> [...]
> er blevet klogere på hunde end jeg var som yngre, og derigennem bliver
> Gabby opdraget på en anden måde end de andre. Dette resulterer i en hund

Det er meget kloge ord Brian, alle de "fejl" jeg gjorde da jeg havde Dinah
og dem jeg tog med fra de hunde vi havde da jeg var barn, ja dem har jeg
ikke gentaget med Laika, og netop derfor er hun i spitzenklasse.
Derfor vil jeg også blive bedrøvet den dag hun ikke er her mere, for jeg
syntes at "vi" har noget specielt, men det siger vi jo alle ;C)
Nå men nu vil hun luftes, så jeg må hellere komme afsted inden hun begynder
at trampe rundt på tastaturet ;C)
Altid rart med lidt hundesnak.

Mange hilsner
Martin & Laika.
PS: Hvor kan man se Gabby henne på nettet??

Fra : Brian

Dato : 19-07-07 20:12

Kosmonauten skrev:
> [...]
> syntes at "vi" har noget specielt, men det siger vi jo alle ;C)
> Nå men nu vil hun luftes, så jeg må hellere komme afsted inden hun begynder

Tak :) og ja, bestemt rart :)

> Mange hilsner
> Martin & Laika.
> PS: Hvor kan man se Gabby henne på nettet??

Du kan se hende på hundegalleri her:
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17918&ipc=66099
og på vores picasaweb her:
http://picasaweb.google.dk/brian.ikast/DiverseHund

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-07-07 21:55

> Du kan se hende på hundegalleri her:
> [...]

Hej Brian.
Halløjsovs for en skøn og flot hund.
Gabby er virkelig et flot eksemplar af racen Grand Rottweilerois ;C) Eller
Bland Danois??
Jeg er vild med dine kommetarer til hundebillederne, det brugte jeg selv da
jeg startede med at lave Laika's sider.
Er vild med "Dørkarmen" og "Julefrokosten hos Brians" LOL
Men siden hendes 6 års dag, er der sket mangt og meget i den private svære,
med jobskifte osv. så det har lidt stille.
Men jeg er ved at vælge billeder ud som skal lægges op.
Du kan se min Laika på disse 3 sider, tag dig ikke af udformningen, det er
jo lavet på en russisk beton PC (hva ellers ;C))
http://home13.inet.tele.dk/dinah/laika6year.htm

http://home13.inet.tele.dk/dinah/laikanov2005.htm

http://home13.inet.tele.dk/dinah/laikamovie1.html

Det var så lidt fotos fra de første 6 år.

Til sidst vil jeg bare sige at hvis der er en ting (blandt mange) jeg
misunder hunde så er der evne til at flaaae ud og dreje kroppen i de mest
mærkelige vinkler ;C)

Hygge
Martin & Laika.

Fra : Brian

Dato : 19-07-07 22:04

Kosmonauten skrev:
> Hej Brian.
> Halløjsovs for en skøn og flot hund.
> Gabby er virkelig et flot eksemplar af racen Grand Rottweilerois ;C) Eller
> Bland Danois??

Vi kalder hende for en Grandweiler eller en Rottois - den sidste er den
sværeste ;)

> Jeg er vild med dine kommetarer til hundebillederne, det brugte jeg selv da
> jeg startede med at lave Laika's sider.

Tak skal du have :)

> Er vild med "Dørkarmen" og "Julefrokosten hos Brians" LOL
> Men siden hendes 6 års dag, er der sket mangt og meget i den private svære,
> med jobskifte osv. så det har lidt stille.

Kender det lidt for godt, fra mig selv.

> [...]
>
> http://home13.inet.tele.dk/dinah/laikanov2005.htm
>
> http://home13.inet.tele.dk/dinah/laikamovie1.html
>
> Det var så lidt fotos fra de første 6 år.

Hvor ER hun fin! Super gode billeder, og jeg er ret vild med Frk. Laikas
fornemmelse for sne ;)

Hvis du ønsker det, kan jeg godt lave en skabelon til din hjemmeside, så
det ikke bliver så "rodet" på den - man kan godt miste overblikket lidt :)

> Til sidst vil jeg bare sige at hvis der er en ting (blandt mange) jeg
> misunder hunde så er der evne til at flaaae ud og dreje kroppen i de mest
> mærkelige vinkler ;C)

Også mig!! Jeg tænker tit, at det min ryg har brug for er et skud
hunde-stamceller, så jeg kunne få drejet de forskellige led på plads -lol-

> Hygge
> Martin & Laika.

Lige over

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-07-07 22:27

> [...]
> det ikke bliver så "rodet" på den - man kan godt miste overblikket lidt :)

Bukker og takker.
Det ville være super, den virker mildest talt rodet, dels har der været 2
programmer inden over, dels er alle de flotte overskrifter forsvundet og til
sidst ja så ses den bedst i 1024 x 768. Snak lige om gammel PC ;C)

Jeg fandt i 1999 en tekst skrevet af quinde som drev et herberg for
efterladte gadehunde i USA, jeg kan desværre ikke finde sitet mere men hun
havde skrevet en tekst der ramte lige i hjertekulen hos undertegnede, den
findes her:
http://home13.inet.tele.dk/dinah/hyldesttilgadekrydset.htm

Hehe, jeg kan blive så misundelig når Laika ligge med en totalt fordrejet
krop og bare OSER af afslapning, hvis jeg gjorde det samme så kunne
kiropraktoren eller fyssen godt bestille en jordomrejse, så jeg er med på
hundestamcellerne ;C)

Nå men det er ved at være sent og der er lige tid til en lille nifle tur
rundt om blokken.

Gabby er en virkelig flot hund med nogle flotte "tegninger", fortsæt ENDELIG
med de sjove kommetarer, det gi'r altså det ekstra pift ;C)

Hygge
M & L

Fra : Brian

Dato : 20-07-07 21:00

Kosmonauten skrev:
> [...]
> programmer inden over, dels er alle de flotte overskrifter forsvundet og til
> sidst ja så ses den bedst i 1024 x 768. Snak lige om gammel PC ;C)

PC'en er ligegyldig mht web-design ;)

> [...]
> havde skrevet en tekst der ramte lige i hjertekulen hos undertegnede, den

Smuk tekst! Og godt oversat!

> [...]
> krop og bare OSER af afslapning, hvis jeg gjorde det samme så kunne
> kiropraktoren eller fyssen godt bestille en jordomrejse, så jeg er med på

Så begynder lobby-arbejdet - jeg skriver til medierne, og du får et par
politikere i tale :)

> [...]
>
> Gabby er en virkelig flot hund med nogle flotte "tegninger", fortsæt ENDELIG
> med de sjove kommetarer, det gi'r altså det ekstra pift ;C)

Will do :)

> Hygge
> M & L

I lige måde

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : Leyna

Dato : 20-07-07 01:13

On Thu, 19 Jul 2007 17:22:34 +0200, Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk>
wrote:

>Men Gabby er da den bedste hund, fordi hun er her lige nu

Og sådan skal det nok osse være. Jeg har elsket alle de hunde jeg har
haft (og har), men dem der bor her lige pt er jo på et eller andet
plan de bedste.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Brian

Dato : 14-07-07 20:45

Brian skrev:
> [...]
> http://www.dnaco.net/~vogelke/pictures/when-cloning-goes-wrong/
>
> -Brian (som er ret vild med Snabelhuskey'en)

Fandt lige et lille klip med en boxer der tror den er sirene i en
politibil :D

http://www.youtube.com/watch?v=58CZcCvwND4

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-07-07 20:51

> Fandt lige et lille klip med en boxer der tror den er sirene i en
> politibil :D

GG.. det er sjovt med den her sirenelyd, og hunde, godt nok er der ikke
nogen af mine der har gjort mine til at ville hyle, men det er der jo mange
andre der gør.

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-07 22:28

In news:469927ce$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> typed:

> Fandt lige et lille klip med en boxer der tror den er sirene i en
> politibil :D
>
> http://www.youtube.com/watch?v=58CZcCvwND4

Min datters boxer sagde nøjagtigt lige sådan når der var brandbiler
eller ambulancer i farvandet. Min schæfer tudede bare som en ulv.

Fra : Brian

Dato : 14-07-07 22:35

Tove Krieger skrev:
> [...]
>
> Min datters boxer sagde nøjagtigt lige sådan når der var brandbiler
> eller ambulancer i farvandet. Min schæfer tudede bare som en ulv.

Lidt spøjst egentligt.. Gabby vil overhovedet ikke hyle - jeg har prøvet
at spille musik, sirener, ulvehyl og alt andet tænkeligt der ville kunne
få hende igang, men intet virker.. Hun er en uuuuuunderlig hund :)

-Brian
http://www.ikast-boisen.dk/wordpress

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 16-07-07 20:34

On 14 Jul., 21:45, Brian <doktore...@SPAMdoktorb.dk> wrote:
> Brian skrev:

> Fandt lige et lille klip med en boxer der tror den er sirene i en
> politibil :D
>
> http://www.youtube.com/watch?v=58CZcCvwND4

Den lyder som vores Fister når han høre opera *GG*

Mvh Fru Larsen.