Må lige prale
Fra : Leyna

Dato : 14-07-07 08:58

Som nogle af jer bemærkede, så deltog min Oy i konkurrencen om
månedens hund på tv2's side Vi med hund. Oy vandt godt nok ikke (og
det havde jeg altså heller ikke regnet med), men han kom sg* mellem de
10 bedste, som så bliver afbildet i bladet "Vi med hund". Jeg fik
bladet tilsendt i dag, samt et gavekort på 200 kr. til Trendy
Pethouse... tror jeg det hedder.

Jeg er altså lidt stolt af min "lille hvalp".
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : C.H

Dato : 14-07-07 10:03

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Der kan du bare se Leyna - Oy er slet ikke så uheldig at se på, som du gør
ham til

Han har jo charme den kære fyr

Stort tillykke med det - og nu bliver jeg jo nok nødt til at købe bladet
bare for det

Connie

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-07-07 10:11

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen
Hej Leyna.
Jamen det er da flot, så stort tillykke herfra.
Det eneste Laika har vundet er pladsen i mit hjerte men det er også nok for
en Springer Spaniel/ Lab. (Fieldtrail) blanding på "gule" plader fra Haslev
aaaaaf ;C)

Mer t'løk herfra.
God weekend.
Martin & Laika.

Fra : gitte

Dato : 14-07-07 10:21

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
> [...]
> bladet tilsendt i dag, samt et gavekort på 200 kr. til Trendy
> Pethouse... tror jeg det hedder.
>
> Jeg er altså lidt stolt af min "lille hvalp".

stort tillykke herfra ... jeg fandt desværre aldrig det billede du havde
sendt ind (:

gitte

Fra : Leyna

Dato : 14-07-07 12:32

Så kan du se det her : http://www.leyna.dk/oy-galleri/6mdr-7.jpg

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : gitte

Dato : 15-07-07 07:05

> Så kan du se det her : http://www.leyna.dk/oy-galleri/6mdr-7.jpg

tak skal du have, her ser han både sød og sjov ud.

gitte

Fra : pwh

Dato : 14-07-07 10:30

Leyna, skrev:
> [...]
> bladet tilsendt i dag, samt et gavekort på 200 kr. til Trendy
> Pethouse... tror jeg det hedder.
>
> Jeg er altså lidt stolt af min "lille hvalp".

Tillykke med det
Og så kan du passende sende mig det gavekort
som tak for at mine ikke deltog i konkurrencen.
Så ved vi vist alle hvordan det så var gået

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-07 10:51

In news:ua0h935f2ml28d7tldpu4hu8p28tp9nasu@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:
> [...]
> bladet tilsendt i dag, samt et gavekort på 200 kr. til Trendy
> Pethouse... tror jeg det hedder.
>
> Jeg er altså lidt stolt af min "lille hvalp".

Ja, der kan du bare se Leyna. Hvad sagde jeg Selvom du ikke
selv synes, at han er Danmarks smukkeste hund, så er han da så sød
at han kan deltage i enhver konkurrence. Tillykke med placeringen,
det var *meget* flot. Giv ham et tillykke-kram fra mig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-07-07 11:24

> [...]
> bladet tilsendt i dag, samt et gavekort på 200 kr. til Trendy
> Pethouse... tror jeg det hedder.
>
> Jeg er altså lidt stolt af min "lille hvalp".

Tillykke med det!

Mine unger har også bestemt at vores skal være med, selv om jeg normalt ikke
gider sådan noget, det er så synd for de andre når de taber.. (o;
Så Loui er på det seneste galleri, og de to andre hoveder kommer nok i det
næste..så må vi jo se.. jeg kunne godt bruge sådan en doggilaunge..men så må
jeg jo vinde 3 gange, ellers bliver der trængsel. (-:

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 14-07-07 12:29

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4698a429$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej leyna
tillykke, der kan man bare se det er den rene fortjeneste at have hund
Det er ikke her på Sjælland at Tyson er kommet hen, vel ? for hvis det vil
jeg godt sponsere en stor næsten ny hundekurv.
Hanne/hvis hund ikke gider ligge i hundekurv

Fra : Leyna

Dato : 15-07-07 14:25

On Sat, 14 Jul 2007 13:28:50 +0200, "Hm" <misasli@mail.dk> wrote:

>Det er ikke her på Sjælland at Tyson er kommet hen, vel ? for hvis det vil
>jeg godt sponsere en stor næsten ny hundekurv.

Nej, Tyson bor stadig i Jylland, men ellers tak for tilbuddet...
iøvrigt har Tyson skam sin egen kurv, som han har haft med sig,
såeh... Men han kan altså bedst li' at sove i arm i sengen, hvilket
han osse gør hos sin nye ejer. :)
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-07-07 07:46

> [...]
> 10 bedste, som så bliver afbildet i bladet "Vi med hund". Jeg fik
> bladet tilsendt i dag, samt et gavekort på 200 kr. til Trendy

Hej Leyna!

Jeg har lige set vidunderet i "vi med hund" bladet..det er lidt sjovt ikke?.

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 15-07-07 14:26

On Sun, 15 Jul 2007 08:46:19 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har lige set vidunderet i "vi med hund" bladet..det er lidt sjovt ikke?.

Det er da rigtig sjovt, og specielt i betragtning af at jeg selv synes
Oy er mere sjælden end han er køn!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-07-07 14:47

> Det er da rigtig sjovt, og specielt i betragtning af at jeg selv synes
> Oy er mere sjælden end han er køn!

jamen det er vel heller ikke det det handler om vel?
charme, selvtillid og lækkert hår ikk`?

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 15-07-07 21:28

On Sun, 15 Jul 2007 15:47:25 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>jamen det er vel heller ikke det det handler om vel?
>charme, selvtillid og lækkert hår ikk`?

Charmen har han i hvert fald... men en sjov ting med hans pels... Han
har en kanonflot og tæt pels. Helst kort og fin undtagen i en lille
plet over rumpen. Der er han semilanghåret, og dette hår er væsentligt
mere rødbrunt end den øvrige pels. Ser lidt ud som om der er splidt
noget på ham. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk