Nok mest til Nana :o)
Fra : Anette

Dato : 12-07-07 22:30

Det er da lidt rart når Naturens gang kan få en til at smile, midt i
sommerregnens 4 uge - nyd en lille Chihuahua hvalp med en pudseløjerlig
aftegning i pelsen
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7548497.html

Der er flere billeder af hvalpen i galleriet.

Måske var det et mål at gå efter for Nana, næste gang Baby skal have hvalpe

/ Anette
www.philana.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 13-07-07 00:55

"Anette" <abc@def.es> wrote in message
> [...]
>
> Der er flere billeder af hvalpen i galleriet.
>
> Måske var det et mål at gå efter for Nana, næste gang Baby skal have

Aaaaaiii, hvor er det cute!!! Dog syntes jeg ikke at det ser særlig ægte
ud... Det ser farvet ud, ford idet er så skarpt i spidsen. Jeg tror ikke på
det, men det er dælme cute, ligemeget hvad.
Baby havde engang en hjerteformet plet på hoften/gumpen, men det var også
min skyld. Jeg havde lige smidt sort hårfarve i håret og skulle lige give
Baby en krammer i sofaen, da jeg kom forbi. Splat, permanent hårfarve på
hunden, tilfældigvis i hjerteform. Det kom heldigvis kun på pelsen og hun
havde intet imod at komme i bad med mig, og det tilfældige hjerte holdt i et
par mdr. LOL
By the way:
http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?start=0
Kan ikke huske om i har set de seneste billeder, men her er de.

Fra : pwh

Dato : 13-07-07 04:11

nana sørensen, skrev:
> By the way:
> http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?start=0
> Kan ikke huske om i har set de seneste billeder, men her er de.

De er kære, men lang vej til potensforlængere
Er det din sværtede hånd man ser på et par af billederne :-?

/Jens (som også er blevet sværtet en del i sine yngre dage)

Fra : nana sørensen

Dato : 13-07-07 13:20

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:S2Cli.3$1I2.1@news.get2net.dk...

> De er kære, men lang vej til potensforlængere
> Er det din sværtede hånd man ser på et par af billederne :-?
>
> /Jens (som også er blevet sværtet en del i sine yngre dage)

Jah, den ene hånd er min. Den anden min kærestes, fordi hundehvalpene
nægtede at sidde stille og være fotogene. LOL

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-07-07 11:16

In news:46969cea$0$5766$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Anette <abc@def.es> typed:
> Det er da lidt rart når Naturens gang kan få en til at smile, midt
> sommerregnens 4 uge - nyd en lille Chihuahua hvalp med en
> pudseløjerlig aftegning i pelsen
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7548497.html

Jeg så også billedet i går, og jeg var fuldstændig "væk" i den lille
bedårende størrelse. forstår godt ejeren, jeg ville heller ikke
skille mig af med den for nogen pris hvis det havde været min.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats