kanariefugle
Fra : britt b

Dato : 10-07-07 16:59

hej jeg søger nogle kanariefugle, helst hunner,
da jeg mangler nyt blod i mit voilier
mb

Fra : pwh

Dato : 10-07-07 17:57

britt b, skrev:
> hej jeg søger nogle kanariefugle, helst hunner,
> da jeg mangler nyt blod i mit voilier
> mb

Held og lykke med det,
jeg havde selv sådan nogle støjende kræ en overgang.
Men denne gruppe er altså for gø-dyr og ikke fugle

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 10-07-07 20:04

On Tue, 10 Jul 2007 17:59:07 +0200, "britt b"
<majbrittbengtson@mail.dk> wrote:

>hej jeg søger nogle kanariefugle, helst hunner,
>da jeg mangler nyt blod i mit voilier

*LOL*
Ved godt at DKK osse er initialerne på Dandk Kanarie Klub, men DKK i
denne gruppe henviser vist til Dansk Kennel Klub, såeh...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-07 12:07

"britt b" <majbrittbengtson@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej jeg søger nogle kanariefugle, helst hunner,
> da jeg mangler nyt blod i mit voilier
> mb

Du har da vist fået en lille fjer på

Denne gruppe, er vist mest pelsdyr....

Jeg ved ikke om Arthur stadig har kanariefugle, og hvis han har, er det
vildformen, og hans fugle var temmeligt dyre, men åbenbart ikke for dyre,
for de blev altid solgt.... Men hvis det er fugle i dengang Kr 1500,- pr
stk, så vil jeg da gerne undersøge det.

M.V.H....Benny..