Månedens sødeste? Oy? :-)
Fra : Anette

Dato : 07-07-07 14:00

Bare en lille info...
Det er vist Leyna's Oy , der er hund nr 6 i afstemningen om Månedens hund
på vimedhund.tv2.dk

Go' weekend

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Battlefield's

Dato : 07-07-07 14:26

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
> Bare en lille info...
> Det er vist Leyna's Oy , der er hund nr 6 i afstemningen om Månedens hund
> [...]

Hej
Jeg har lige været inde at stemme på Oy.
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 15:00

In news:468f8e5e$0$98048$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Anette <abc@def.es> typed:
> Bare en lille info...
> Det er vist Leyna's Oy , der er hund nr 6 i afstemningen om
> [...]

Jamen det er det da. Han fik en et tital "af maj"

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 16:59

On Sat, 7 Jul 2007 15:00:13 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Bare en lille info...
>Det er vist Leyna's Oy , der er hund nr 6 i afstemningen om Månedens hund
>på vimedhund.tv2.dk

Jamen det er det da. Ingen anden hund kan se så fjoget ud som Oy... og
så er det vist ikke et helt almindeligt navn.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 18:23

In news:b0ev831ha1optnh52i6bl8df6co4kt66c7@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Jamen det er det da. Ingen anden hund kan se så fjoget ud som
> Oy...
> og så er det vist ikke et helt almindeligt navn.

Søde Leyna. Jeg *har* jo fortalt dig op til flere gange at Oy ikke
er en dusinhund, men bare så dejlig og sød med et navn som ikke alle
andre har. Vil du se en fjoget hund ?

http://www.youtube.com/watch?v=VnOVAXJ3Xlw&mode=related&search=

Den er sikkert lige så sød som den er grim, men jeg ville da blive
bange for at møde den på en mørk vej.

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 19:26

On Sat, 7 Jul 2007 19:22:59 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.youtube.com/watch?v=VnOVAXJ3Xlw&mode=related&search=
>
>Den er sikkert lige så sød som den er grim, men jeg ville da blive

Den er ikke fjoget. Den er sg* ynkværdig.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk