Sådan gik det (heldigvis)
Fra : pwh

Dato : 07-07-07 00:11

Der har jo over det sidste års tid været en del
bøvl om gruppen skulle tage den ene vej eller den anden.

Som jeg ser det er gruppen faldet tilbage i den gamle gænge
som jeg kendte den fra før i tiden.

Altså må jeg konkluderer at viljen/evnen fra modtstanderne
af stilen ikke har været til stede.
Eller at folk generelt faktisk egentligt var tilfredse med forholdene,
vi kan ikke gører alle tilfredse. Men så er det gode ved internet
jo at der sikkert er en anden gruppen man kan trives i.

Vi er desværrer få i den fastømrede gruppe pt,
men jeg mener stadig at folk udefra der opfører sig
pænt bliver hilst velkommen og tit bliver fatse skribenter.

Feks. er Connie (CH) da rimeligt ny, og en god skribent.
Brian (som nok er optaget af baby) fandt ogå hurtigt stilen.
Og jeg kunne komme med en lang liste over "gamle" der
er lidt on/off. Som feks. Sonja, Erik, Punish og andre
der bare til tider gider give et pip fra sig.

Faktisk er det i mine øjne ret optimalt,
man kan komme og gå som det passer en
og bidrage i det omfang man gider.

Men at skulle styrer gruppen hen i en retning som
man ikke selv evner/gider bakke op om har jeg
ikke megen respekt for, lad dog os andre hygge os i fred.

/Jens

Fra : Brian

Dato : 07-07-07 00:43

pwh skrev:

> Brian (som nok er optaget af baby) fandt ogå hurtigt stilen.

ikke optaget af babyen endnu - men arbejde, og at gøre klar til baby ;)

-Brian

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 01:07

Brian, skrev:

> ikke optaget af babyen endnu - men arbejde, og at gøre klar til baby
> ;)
> -Brian

Have baby eller gører klar til en er vel det samme arbejde

/Jens

Fra : Brian

Dato : 07-07-07 23:16

pwh skrev:
> Have baby eller gører klar til en er vel det samme arbejde
>
> /Jens

Det kan man sige, og jeg vil ikke ubetinget sige dig imod ;)

Fra : pwh

Dato : 08-07-07 08:05

Brian, skrev:

> Det kan man sige, og jeg vil ikke ubetinget sige dig imod ;)

Det sjove arbejde med at lave den var jo hurtigt overstået

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 08-07-07 09:10

On Sun, 8 Jul 2007 09:04:33 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det sjove arbejde med at lave den var jo hurtigt overstået

Jeps, nogle gange tager det to minutter og andre gange går det bare
helt vildt hurtigt!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 08-07-07 09:24

Leyna, skrev:

> Jeps, nogle gange tager det to minutter og andre gange går det bare
> helt vildt hurtigt!

*LOL*
2 minutter passer også ca med et reklamespot på tv

/Jens (som skal ud og lufte hunde NU)

Fra : Brian

Dato : 08-07-07 11:45

pwh skrev:

> *LOL*
> 2 minutter passer også ca med et reklamespot på tv
>
> /Jens (som skal ud og lufte hunde NU)

I er da vist nogle små perverse nogen.. jeg snakkede om at ordne
tremmeseng, vugge og alt det andet :)

-Brian

Fra : Kong Kurt

Dato : 08-07-07 16:27

>I er da vist nogle små perverse nogen.. jeg snakkede om at ordne
>tremmeseng, vugge og alt det andet :)

Det kommer først bagefter !
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-07-07 01:02

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:M_zji.82$E13.50@news.get2net.dk...
> Der har jo over det sidste års tid været en del
> bøvl om gruppen skulle tage den ene vej eller den anden.
>
> Som jeg ser det er gruppen faldet tilbage i den gamle gænge
> som jeg kendte den fra før i tiden.

Hmm, er nok selv én af dem, der er mere off end on - men du har ret - stilen
fra før verden gik af lave er tilbage, tonen er den samme, skribenterne ikke
så mange som før, men jeg kan godt lide tingene som de er

Har kigget forbi her flere gange det sidste år - de fleste gange er jeg
stødt på indlæg fra folk, der lige er inde og brokke sig eller en hel masse
krydspostet sludder - det gider jeg ikke

Jeg kan godt lide dine indlæg Jens - gider godt læse hverdagshistorier og
skal prøve at være lidt mere aktiv selv - så vi kan hjælpes ad med at få
gruppen op på dens gamle niveau.... hvor er alle de gamle egentlig blevet
af??? Rinnie, Ann K., Anne-Marie, Kosmonauten, Eifel osv. osv..... Tja,
sådan går det jo nok hen af vejen - nogen vender så tilbage igen og nye
kommer til

Var lige på Google og tjekke - skrev mit første indlæg her i gruppen i 2001
og puh hvor har jeg skrevet mange mere eller mindre seriøse indlæg siden da

-Trine, der vist snart bør gå i seng....

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 08:12

Trine Dyrgaard, skrev:
> [...]
> jeg stødt på indlæg fra folk, der lige er inde og brokke sig eller en
> hel masse krydspostet sludder - det gider jeg ikke

Jeg synes faktisk det har været helt ok på det sidste,
det er nok mig der har jaget alle de nye væk

> Jeg kan godt lide dine indlæg Jens - gider godt læse
> hverdagshistorier og skal prøve at være lidt mere aktiv selv - så vi
> kan hjælpes ad med at få gruppen op på dens gamle niveau....

Hverdagshistorier er også blandt mine favoritter, man kan heller
ikke kører en gruppe kun på trænings og fodringssnak tror jeg.
Der bliver nødt til at værer lidt tomgangssnak for at holde gryden i kog.
At jeg så flere gange oplever at det bliver brugt imod mig må jeg tage med,
så længe der er nogen, ligesom dig, der sætter pris på hvad jeg skriver
er jeg helt tilfreds

> [...]
> Kosmonauten, Eifel osv. osv..... Tja, sådan går det jo nok hen af
> vejen - nogen vender så tilbage igen og nye kommer til

Dem har jeg nok også jaget væk hvis du spørger mine "fjender"

> Var lige på Google og tjekke - skrev mit første indlæg her i gruppen
> i 2001 og puh hvor har jeg skrevet mange mere eller mindre seriøse
> indlæg siden da

Det må værer i 2002 at jeg så småt begyndte at skrive her.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 07-07-07 11:47

> Jeg synes faktisk det har været helt ok på det sidste,
> det er nok mig der har jaget alle de nye væk

Så fred være med dem.

> Hverdagshistorier er også blandt mine favoritter, man kan heller
> ikke kører en gruppe kun på trænings og fodringssnak tror jeg.
> Der bliver nødt til at værer lidt tomgangssnak for at holde gryden i kog.

Enig - Hyggeligt

> Dem har jeg nok også jaget væk hvis du spørger mine "fjender"

Ja, sådan er hanhunde, de forstår at passe på flokken, så den trives

Nå, for at være lidt seriøs, så syntes jeg helt bestemt at tonen her i
gruppen, er blevet rigtig hyggelig, også selvom vi har mange forskellige
meninger om tingene, og sådan skal det være, så vi ser tingene fra alle
vinkler.

Alt det person fnidder er ikke til at holde ud, det føre ikke til noget, kun
evig kævl, og er med til at ødelægge gruppen.

Jens er god til at holde gang i gruppen, og til hans ros(meget) så er han
blevet en rigtig rar/omgængelig hanhund

Personligt syntes jeg det er helt ok, selvom det engang imellem er lidt OT,
når bare det ikke bliver ved og ved.

Når nu det er de samme med få undtagelser, som "taler" sammen dagligt, så
ville det da være mærkeligt andet.

Syntes det er dejligt at folk også kommer med de ting de er kede af, så som
Tina og Leyna, lige p.t., det gør, at her er en afslappet atmosfære og plads
til alle som opføre sig pænt. !!!

Nå, men græsset venter !

Hanne/ som trænger til lidt nye tanker.

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-07-07 11:55

"Hm" <misasli@mail.dk> wrote in message

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> når bare det ikke bliver ved og ved.
>
> Når nu det er de samme med få undtagelser, som "taler" sammen dagligt, så
> ville det da være mærkeligt andet.
'Ja, OT historier er helt fine - man kan jo bare lade være med at læse det,
man ikke er interesseret i - folk herinde er generelt gode til lige at smide
et OT i emnelinien, når man ryger for meget af sporet og så kan man jo frit
vælge.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 11:57

In news:468f6f07$0$9970$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Hm <misasli@mail.dk> typed:

> Nå, men græsset venter !

LOL Der kan da snart ikke være mere græs tilbage på den plæne.

> Hanne/ som trænger til lidt nye tanker.

Dem får jeg også bedst.............når jeg vasker op (med balje og
børste). Jeg æælsker at plaske i vand. Vil ikke eje en maskine
til det, der er maskiner nok til alt det andet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 13:16

> [...]
> børste). Jeg æælsker at plaske i vand. Vil ikke eje en maskine til
> det, der er maskiner nok til alt det andet.

Orv..Tove, du måtte da godt blive min opvaskemaskine..sikke mange ideer der
kunne komme ud af det..((-;

Mvh. Marie -som GERNE ville have en opvaskemaskine.

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 13:25

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Mvh. Marie -som GERNE ville have en opvaskemaskine.

Du har da 3 hunde, de snupper da nemt sådan en opvask

/Jens

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 12:04

Hm, skrev:

> [...]
> gruppen, er blevet rigtig hyggelig, også selvom vi har mange
> forskellige meninger om tingene, og sådan skal det være, så vi ser

Nemlig, der skal værer plads til uenighed.
Bare jeg får ret i sidste ende

> Alt det person fnidder er ikke til at holde ud, det føre ikke til
> noget, kun evig kævl, og er med til at ødelægge gruppen.

Enig.
Jeg skal personligt prøve at vende den anden kind til i fremtiden,
i det omfang jeg self evner det
Man bliver sgu også bare i dårligt humør af alt det kævl,
og det er ikke ideen for mig med at komme her.

> Jens er god til at holde gang i gruppen, og til hans ros(meget) så er
> han blevet en rigtig rar/omgængelig hanhund

Mange tak

> Syntes det er dejligt at folk også kommer med de ting de er kede af,
> så som Tina og Leyna, lige p.t., det gør, at her er en afslappet
> atmosfære og plads til alle som opføre sig pænt. !!!

Rigtigt.
Bliver man bare heglet ned af folk der er uenige gider man da
slet ikke skrive noget til sidst.

> Nå, men græsset venter !

Nu igen

> Hanne/ som trænger til lidt nye tanker.

Gruppens filosof

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 13:44

In news:TqKji.29$gX3.9@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Jeg skal personligt prøve at vende den anden kind til i fremtiden,
> i det omfang jeg self evner det

*ROFL* H.C. Andersen skrev også eventyr.

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 14:52

Tove Krieger, skrev:
> In news:TqKji.29$gX3.9@news.get2net.dk,
> pwh <gætselv@.dk> typed:

> *ROFL* H.C. Andersen skrev også eventyr.

Jeg helgarderede jo ved at skrive i det omfang jeg self evner det
Selv ikke jeg er jo forpligtiget ud over mine evner

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 13:15

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jens er god til at holde gang i gruppen, og til hans ros(meget) så er han
> blevet en rigtig rar/omgængelig hanhund

Han er ligesom alle andre hanhunde, de skal bare have besked på hvem der
bestemmer, så er de som regel ret fredelige´(-;

Mvh. Marie -som også synes at det er fint med lidt OT, det skal da heller
ikke være så stift det hele..

Fra : Hm

Dato : 07-07-07 13:27

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:468f83a1$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Han er ligesom alle andre hanhunde, de skal bare have besked på hvem der
> bestemmer, så er de som regel ret fredelige´(-;

Ja, og nogle er længere om at opfatte det end andre

> LOL Der kan da snart ikke være mere græs tilbage >på den plæne.

Jo, Tove man kan faktisk se den vokse

Hanne/ som ikke fik slået græs, men satte haveredskaber op i sit nye skur i
stedet.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 13:47

In news:468f86b0$0$92800$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Hm <misasli@mail.dk> typed:
> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
> skrev i en meddelelse

> Ja, og nogle er længere om at opfatte det end andre

> Jo, Tove man kan faktisk se den vokse

Det påstår min mand også at han kan se vores plæne gør, så den
bliver slået et par gange om ugen

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 13:23

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Han er ligesom alle andre hanhunde, de skal bare have besked på hvem
> der bestemmer, så er de som regel ret fredelige´(-;

Og bliver jeg ikke det får i mig vel bare kastreret

> Mvh. Marie -som også synes at det er fint med lidt OT, det skal da
> heller ikke være så stift det hele..

Nemlig, det holder liv i gruppen.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 13:48

> Og bliver jeg ikke det får i mig vel bare kastreret

Nemlig!

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 17:02

On Sat, 7 Jul 2007 14:23:03 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Og bliver jeg ikke det får i mig vel bare kastreret

Naturligvis. Der er jo ikke stamtavle på dig, så du er ikke noget at
avle videre på!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 17:27

Leyna, skrev:

> Naturligvis. Der er jo ikke stamtavle på dig, så du er ikke noget at
> avle videre på!

*ROFL*

/Jens

Fra : Kosmonauten

Dato : 08-07-07 19:44

"Trine Dyrgaard" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden da
>
> -Trine, der vist snart bør gå i seng....
Hej Trine.
Hørhov, så lige at mit nick blev nævnt.
Jeg kigger skam stadigvæk ind og læser med på sidelinien. Mit første indlæg
i gruppen her var i dec 1999 da jeg lige havde mistet min gamle hund, og jeg
var glad for at finde et sted hvor andre forstod hvordan man havde det, for
det er aldrig sjovt at sige farvel til et dyr, idette tilfælde en hund man
har gået op og ned af hver dag i næsten 15 år.
Der er sket meget i de år, folk kommer og går men selve "kernen" i gruppen
har skiftet navne og ansigter/hunde, men jeg føler stadigvæk at der er plads
til både seriøsitet, diskussioner og meget vigtig, hygge.
Jeg husker nogle fornøjelige "udvekslinger af meninger" med Ann K (mener at
hendes hunde hed Sif & Dise, men man er jo kommet derop af *HOST*).
Det er sjovt at læse om andres oplevelser med deres hunde, det er vel det
gruppen er her for, sådan var det også dengang men der opstod hurtigt noget
fnidder fnadder om "seriøs hundehold kontra useriøs hundehold", hvilket
gjorde at jeg stod af i en laaaang periode.

Kan forøvrigt fortælle at min Laika nu er på vej imod de 8 år og efter en
periode med noget sygdom atter er oppe på næsten 100 % full speed, vil på et
tidspunkt opdatere hendes hjemmeside, så folk kan se en af de "gamle" hunde
;C)

Til Jens vil jeg sige at jeg nyder også at læse om dine oplevelser med
hundende, for egen del (eller dine fjenders ;C)) kan jeg kun sige at hverken
du eller andre har skræmt undertegnede væk, der har bare været så meget
andet.

Mange hilsner
Martin & Laika
(Laika som i følge Allan Olsens ordbog var citat:
første hund der var i kredsløb om jorden - og vist den eneste - derefter gik
man mere over til amerikanere :c))

Fra : pwh

Dato : 08-07-07 20:45

Kosmonauten, skrev:

> [...]
> hundende, for egen del (eller dine fjenders ;C)) kan jeg kun sige at
> hverken du eller andre har skræmt undertegnede væk, der har bare

Jeg siger mange tak
Og håber at mine "fjender" læser de overvejende
posetive tilbagemeldinger jeg da trods alt får.

/Jens

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 08-07-07 20:51

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:K8bki.58$NG7.49@news.get2net.dk...

> Jeg siger mange tak
> Og håber at mine "fjender" læser de overvejende
> posetive tilbagemeldinger jeg da trods alt får.
>
> /Jens

He, Jens... jeg tror slet ikke du har nogen fjender - det er bare et rygte
du selv har sat i gang, for at du kan bruge dem som potensforlænger....

-Trine

Fra : pwh

Dato : 08-07-07 21:30

Trine Dyrgaard, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> He, Jens... jeg tror slet ikke du har nogen fjender - det er bare et
> rygte du selv har sat i gang, for at du kan bruge dem som
> potensforlænger....

Jeg kunne nu hurtigt nævne 3-5 stykker som bestemt ikke
sætter pris på mine indlæg, men lad nu det ligge

/Jens

Fra : Kosmonauten

Dato : 08-07-07 21:25

> [...]

> Jeg siger mange tak
> Og håber at mine "fjender" læser de overvejende
> posetive tilbagemeldinger jeg da trods alt får.

Hej Jens.
Selvom jeg har "fraværende" i laaang tid, så har jeg jo ind imellem kigget
forbi, og tro det eller lad være men fra en der huserede her i gruppen fra
1999-tja kan sku ikke huske hvornår, så føler jeg at der stadigvæk i dag er
noget hyggeligt ved gruppen, i er en del "faste" og så er der dem som ind
imellem kigger ind.
Så er der de sædvanlige "sureopstødspersoner", du ved dem med "få dig et
liv" eller "har du ikke andet at bruge din tid til", sjovt nok de var der
også for 7 år siden og vil helt sikkert være der i fremtiden ;C)
Så længe der er 2 hundeejere vil der altid være 3 meninger om hvem der har
ret;C) Personligt tror jeg på at der er lige så mange måder at have hund på
som der er hundeejere. Hovedsagen er at hunden trives.
Jeg vil slutte med at give dig ret i alt, for så får jeg nok lov til at
overleve min daglige cykeltur nede omkring Damsøen/Engen OG får måske lov
til at skrive et indlæg i ny og næ, alt dette sagt med et stort glimt i øjet
;C)

Hygge.
Martin & Laika.
"Here's to our wives and girlfriends...may they never meet!"

Fra : pwh

Dato : 08-07-07 21:34

Kosmonauten, skrev:
> [...]
> et liv" eller "har du ikke andet at bruge din tid til", sjovt nok de
> var der også for 7 år siden og vil helt sikkert være der i fremtiden

Nemlig, den bemærkning er altid sikker
Kan man ikke klarer sig på anden måde, kan man altid blive personlig.

> [...]
> at overleve min daglige cykeltur nede omkring Damsøen/Engen OG får
> måske lov til at skrive et indlæg i ny og næ, alt dette sagt med et

Slår du dine folder omkring Damhussøen og Engen ?,
så kan du næsten ikke have undgået at støde på os.
Jeg ved ikke helt med dig hvem jeg skal holde udkig efter.

/Jens

Fra : Kosmonauten

Dato : 09-07-07 08:04

> Slår du dine folder omkring Damhussøen og Engen ?,
> så kan du næsten ikke have undgået at støde på os.
> Jeg ved ikke helt med dig hvem jeg skal holde udkig efter.
>
> /Jens
Hej Jens.
Jeg kører næsten hver dag nede omkring søen og engen i disse dage, skyder
genvej fra og til job.
Det hænder en sjælden gang at Laika går med den vej, vi kommer ude fra
"Bermudatrekanten" Folehave området.
Egentligt pudsigt, det startede med at jeg fik hund men efter næsten 8 år
syntes jeg mere at det virker som om at det er Laika der har fået mig ;C)
Men sådan er det vel når der kommer et stk's "stærkt hunkønsvæsen" inden for
dørene ;C)
Men jeg har set dine billeder og hvis jeg ser jer så skal jeg nok råbe
HJÆÆÆLP ;C)
Hygge.
M & L

Fra : pwh

Dato : 09-07-07 08:49

Kosmonauten, skrev:

> Men jeg har set dine billeder og hvis jeg ser jer så skal jeg nok råbe
> HJÆÆÆLP ;C)

Husk bare lige på at det ikke vil hjælpe dig at hoppe i søen,
mine hunde svømmer ret godt

/Jens

Fra : Kosmonauten

Dato : 09-07-07 09:36

> Husk bare lige på at det ikke vil hjælpe dig at hoppe i søen,
> mine hunde svømmer ret godt
>
> /Jens
Hæhæ, ja ordet "vandrotte" har jo en vis klang over sig ;C)
Nu vil jeg smutte med Laika, selvom hun er på vej imod de 8, så er en
Springer Spaniel/Labrador F1 (jaja fieldtrail) altså en krudtibagdelshund,
når det passer ind i hendes program altså, der skal jo også være tid til
lidt nusseri MEN ikke for meget, hmm på det punkt minder hun om Garfield.
(Uha, nu får man vel hele gruppen på nakken fordi man nævner en k-a-t...)

God dag ønskes.
M & L

Fra : pwh

Dato : 09-07-07 09:47

Kosmonauten, skrev:
> (Uha, nu får man vel hele gruppen på
> nakken fordi man nævner en k-a-t...)

Du skal bare sige at det var Tove der lokkede

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-07-07 10:31

In news:1Cmki.13$g41.10@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Du skal bare sige at det var Tove der lokkede
>
> /Jens

Hej Kosmonaut.

Ja, du skal endelig ikke holde dig tilbage. LOL

Fra : Kosmonauten

Dato : 09-07-07 13:36

> Du skal bare sige at det var Tove der lokkede
>
> /Jens
Okay, jeg skal være være der som en m-i-s ;C)
M & L

Fra : Leyna

Dato : 09-07-07 14:02

On Mon, 9 Jul 2007 10:36:23 +0200, "Kosmonauten"
<kosmonauten@FJERNDETTEmsn.com> wrote:

>(Uha, nu får man vel hele gruppen på nakken fordi man nævner en k-a-t...)

Nej da. Det er Toves skyld, det med kattene.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-07-07 14:21

In news:lcc4935ps67886ijsshcaaed1juk93b5lg@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Nej da. Det er Toves skyld, det med kattene.

LOL Osse' i den grad. Jeg kunne for den sags skyld godt være på
ferie i Langtbortistan, jeg ville få skylden alligevel.

Fra : pwh

Dato : 09-07-07 14:57

Tove Krieger, skrev:
> In news:lcc4935ps67886ijsshcaaed1juk93b5lg@4ax.com,
> Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> LOL Osse' i den grad. Jeg kunne for den sags skyld godt være på
> ferie i Langtbortistan, jeg ville få skylden alligevel.

Du skulle nok finde en computer i Langtbortistan så
du kunne plage os med dine skabede katte

/Jens (som aldrig læste ordet kat i gruppen før Tove kom til)

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-07-07 15:40

In news:s8rki.194$av3.0@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Du skulle nok finde en computer i Langtbortistan så
> du kunne plage os med dine skabede katte
>
> /Jens (som aldrig læste ordet kat i gruppen før Tove kom til)

LOL Nu er du altså grov bette Jens. Jeg har kun lille søde Mini,
og hun er bestemt ikke skabet

Fra : pwh

Dato : 09-07-07 16:50

Tove Krieger, skrev:
> In news:s8rki.194$av3.0@news.get2net.dk,
> pwh <gætselv@.dk> typed:

> LOL Nu er du altså grov bette Jens.

Så kender du mig igen

/Jens (med en ret skabet kat, og 2 hunde der vil luftes NU)

Fra : Kosmonauten

Dato : 09-07-07 18:41

> Nej da. Det er Toves skyld, det med kattene.
> --
Hej Leyna.
Hehe, okay det er da ikke til at m-i-s-forstå ;C)

Jeg vil bare lige sige *HOST* at jeg sagtens kan med den mere mere mjavede
del af dyreriget, undtagen min svigerindes kat, da den levede var et hvert
besøg i deres hjem som at leve i DDR, den fulgte mig alle vegne og kunne
finde på at hvæse af mig ind imellem.
Men igen, jeg har altid været lige så hård som blød nougat, og så var det jo
en hunkat, stor respekt når hun trak "sømpistolerne" ;C)

Hvorimod deres anden kat var den helt modsatte type, der var både spinnen og
ligge på skødet.

Hygge
M & L

Fra : Leyna

Dato : 10-07-07 07:51

On Mon, 9 Jul 2007 19:40:42 +0200, "Kosmonauten"
<kosmonauten@FJERNDETTEmsn.com> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Leyna.
>Hehe, okay det er da ikke til at m-i-s-forstå ;C)

Nej vel?

>Jeg vil bare lige sige *HOST* at jeg sagtens kan med den mere mere mjavede
>del af dyreriget

Er vi da flere herinde der Har både hund og kat, og selv har jeg da
tre katte. Men kommer vi til at nævne dem, så er det Toves skyld!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 10-07-07 08:21

Leyna, skrev:
> On Mon, 9 Jul 2007 19:40:42 +0200, "Kosmonauten"

> Er vi da flere herinde der Har både hund og kat, og selv har jeg da
> tre katte. Men kommer vi til at nævne dem, så er det Toves skyld!

De har garanteret det modsatte problem med hende i kattegruppen,
de bliver nok plaget med historier om Asia og alle vores bøvede køtere

/Jens (som skal til tandlægen lige straks, hader det)

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 08-07-07 20:47

"Kosmonauten" <kosmonauten@FJERNDETTEmsn.com> wrote in message

> "Trine Dyrgaard" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Trine.
> Hørhov, så lige at mit nick blev nævnt.

Beklager - det var skam kærligt ment

> Jeg husker nogle fornøjelige "udvekslinger af meninger" med Ann K (mener
> at hendes hunde hed Sif & Dise, men man er jo kommet derop af *HOST*).

Så gammel er du så heller ikke, for du har helt ret Hundenavne har det
også med at hænge ved her - jeg kan til gengæld sjældent huske, hvad deres
mennesker hedder

> [...]
> noget fnidder fnadder om "seriøs hundehold kontra useriøs hundehold",
> hvilket gjorde at jeg stod af i en laaaang periode.

Ja, sådan går det nemt - og sådan er det jo også stadig i perioder. Mit
indtryk er blot at folk ikke er helt så "frelste" længere, da positivt
hundehold efterhånden er en selvfølge...

> [...]
> et tidspunkt opdatere hendes hjemmeside, så folk kan se en af de "gamle"

Lyder dejligt - man føler jo næsten, at man kender dem

Venlige hilsener
Trine, Robin, Kimmi og de 6 små dimser (AKA de sort/hvide marsvinehvalpe,
der næsten har fået øjne.... ihhh, så bliver de snart til hunde)

Fra : Kosmonauten

Dato : 08-07-07 21:40

> [...]
> Trine, Robin, Kimmi og de 6 små dimser (AKA de sort/hvide marsvinehvalpe,
> der næsten har fået øjne.... ihhh, så bliver de snart til hunde)
Hej igen Trine.
Jeg opfattede det skam også positivt ;C)

Hehe, det var rart at blive bekræftet i at jeg åbenbart ikke er røget helt
bag dansen ang. Ann. K's hunde, faktisk var det heller ikke diskussioner jeg
havde med Ann K, jeg husker det mere som at vi var på bølgelængde sådan rent
humormæssigt, men Sif & Dise, ja de navne sidder altså fast.

Men det er dejligt hvis gruppen er tilbage på rette spor, dette vil jo være
godt for nyankomne og sniglæsere som mig selv ;C)
Har lige googlet mig selv, hold da op, jeg var vist ikke den fødte diplomat
dengang, men igen meget har ændret sig, enten er jeg blevet det ældre eller
også er jeg blevet gift ;C)

Jamen et forsinket tillykke med forøgelsen herfra.
Er der et sted man kan se billeder??

Giv vovserne en godbid herfra.
Hyggehilsen
Martin & Laika

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 13-07-07 18:13

> Beklager - det var skam kærligt ment

Heyyyy... Jeg bliver nævnt

Desværre er Sif blevet aflivet for et par uger siden Næsten 14 år gammel
og med diverse skavanker i form af gigt og den slags... Men en glad hund til
det sidste! Det skærer stadig i hjertet og man har let til tårer... men
livet skal jo gå videre.

I februar fik vi for resten endnu en "hund"... Ja i citationstegn, da
hverken jeg eller manden kan tage en hund, der udvokset bliver ca 25 cm
alvorligt Lille bitte Gimle kommer fra et ualmindeligt dårligt hjem, som
har givet ham en del fysiske skavanker - han vil sikkert ikke blive ret
gammel Men indtil da, så er han en daglig glæde at bo sammen med - selv
om "opdragelse" *ikke* er et begreb i hans verden LOL

Og så i søndags flyttede Nanna ind... Skøn lille knapt 4 måneder gammel
Cavalier King Charles Spaniel som skulle have et nyt hjem... Manden er
faldet totalt for den lille - som det jo også var meningen han skulle gøre
Han havde ellers annonceret at han ikke skulle have ny hund, for *intet*
kunne erstatte Sif... Nej, det kan ingen - men Nanna er altså en fuldgyldig
ny udfordring alligevel

Tænk er hun virkelig så "gammel"... Uf... Tiden går!
Dise fylder 7 i morgen!!!
Tænk at min lille vilde bindegale sheltie er blevet voksen

Mvh Ann K - medlem siden gruppens start... selv om Jens mener at jeg er
meget ny

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-07-07 18:33

In news:4697b2ad$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Jan Rudkøbing <siftia@c.dk> typed:

> [...]
> ikke skulle have ny hund, for *intet* kunne erstatte Sif... Nej,
> det kan ingen - men Nanna er altså en fuldgyldig ny udfordring

Hjerteligt tillykke med lille Nanna, så har Gimle-vovsen fået en
legekammeret, det er dejligt at høre. Og så er det altså lige
spørgsmålet.............hvornår kan man så måske få nogle billeder
at se af de to dejligheder ? Det er altså *ikke* fordi det haster,
men det ville være bedst hvis det blev i går

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 13-07-07 18:40

Tove - det undrer mig meget, at et så katte-glad menneske som dig endnu ikke
har fundet vej til www.dekatten.com
Søg om optagelse - og så skal du bare se billeder

Jeg har stadig ikke min egen hjemmeside - det er simpelthen for langhåret
for mig at hitte rede i... Så jeg poster derinde i stedet

Ann

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-07-07 18:52

In news:4697b91c$0$138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]
>
> Jeg har stadig ikke min egen hjemmeside - det er simpelthen for
> langhåret for mig at hitte rede i... Så jeg poster derinde i

Tusind tak for tipset, det vil jeg da prøve. Jeg er også medlem på
kattegalleriet, men bruger det sjældent når jeg også er medlem på
kattegruppens hjemmeside. Jeg bruger også mest denne gruppe når jeg
har noget på hjertet.

Nu skal du *bare* høre Jens, lur mig om jeg ikke også får skyld for
at have lokket dig til at skrive om mjav-dyr i hundegruppen. Nå, men
det er da godt at man har en "bred" ryg.

Fra : pwh

Dato : 13-07-07 19:18

Tove Krieger, skrev:
> Jeg bruger også mest denne gruppe når jeg
> har noget på hjertet.

Vi har bemærket at du bruger denne gruppe når du vil
skrive om katte, og så lokker du os andre i fordærv også

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-07-07 19:24

In news:QlPli.76$%F4.70@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Vi har bemærket at du bruger denne gruppe når du vil
> skrive om katte, og så lokker du os andre i fordærv også
>
> /Jens

Der kan du bare se Ann. JEG VIDSTE DET !!!

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 13-07-07 19:42

"Tove Krieger skrev > Nu skal du *bare* høre Jens, lur mig om jeg ikke også
får skyld for
> at have lokket dig til at skrive om mjav-dyr i hundegruppen. Nå, men det
> er da godt at man har en "bred" ryg.

Grunden til at jeg holdt op med at poste i gruppen, var netop et utroligt
had til katte... en af brugerne havde "for sjov" endda en henvisning til en
kattemishandlingsside!
Da man så samtidig blev enige om at det var helt Ok at daske sin hund og at
enhver kvinde som var uenig med de mandlige skribenters holdninger var
præ-menstruel... så havde jeg ganske enkelt fået nok!
Siden da har gruppen (desværre) mere fået karakter af hyggeforum - dejlige
hverdagsfortællinger... men de knagdygtige kapaciteter, som man altid kunne
henvende sig til, hvis man havde brug for hjælp, er væk...

Så nu kigger jeg bare herind af og til... Poster meget sjældent noget og
læser næsten lige så sjældent indlæggene, det bliver som regel kun til en
skimning af headers..

Mvh Ann K
www.annk-butik.dk

Fra : pwh

Dato : 13-07-07 20:02

Jan Rudkøbing, skrev:
> [...]
> utroligt had til katte... en af brugerne havde "for sjov" endda en
> henvisning til en kattemishandlingsside!

Husker jeg ikke helt galt var det Punish der postede sådan et link,
det tror jeg ikke skulle opfattes som andet end en joke.

> Da man så samtidig blev enige om at det var helt Ok at daske sin hund
> og at enhver kvinde som var uenig med de mandlige skribenters
> holdninger var præ-menstruel... så havde jeg ganske enkelt fået nok!

Jeg kan huske at jeg selv engang startede en tråd angående daskeri,
da jeg havde overværet en Schæferejer gører det.
Jeg blev faktisk overrasket over hvor få der havde probs med at
hunden fik et dask til tider. Ved ikke om det er den tråd du tænker på.

> [...]
> dejlige hverdagsfortællinger... men de knagdygtige kapaciteter, som
> man altid kunne henvende sig til, hvis man havde brug for hjælp, er

Det kommer vel an på hvad man vil vide noget om,
mht Barf synes jeg da at jeg er blevet hjulpet meget her i gruppen.
Og kan nu ydmygt bidrage med lidt selv om det emne.

/Jens

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 13-07-07 22:21

"pwh" skrev i en meddelelse

> Husker jeg ikke helt galt var det Punish der postede sådan et link,
> det tror jeg ikke skulle opfattes som andet end en joke.

Og jeg var rent ud sagt ved at brække mig over hans (manglende) humor og
tilsvining af alle! Sprogbruget havde meget tilbage at ønske - selv om jeg
da bestemt ikke konstant var uenig med ham...

> [...]
> Jeg blev faktisk overrasket over hvor få der havde probs med at
> hunden fik et dask til tider. Ved ikke om det er den tråd du tænker på.

Der må jeg blive dig svar skyldig... Kan simpelthen ikke huske det

> Det kommer vel an på hvad man vil vide noget om,
> mht Barf synes jeg da at jeg er blevet hjulpet meget her i gruppen.
> Og kan nu ydmygt bidrage med lidt selv om det emne.

Ja, det er muligt... men jeg kan stadig huske de lange tråde om diverse fif
både mht træning men også med ideer til den "almindelige" hundeejer... Jeg
savner dem - også selv om bølgerne af og til gik temmelig højt.
(det var først med Punish at det nedsættende sprog gjorde sit indtog - før
da kunne man sagtens være uenige uden at være svinske eller nedladende)
Diskussionerne var ikke som nu kun mellem en lille flok mere eller mindre
indspiste skribenter, men mellem et hav af forskellige mennesker... Alle med
hver deres holdninger til "at have hund"...

Kan bare tage et eks...
Havde jeg postet min "bøn" om hjælp mht træning og aktivering af lille
blinde Gimle, så havde jeg for 4 år siden fået rigtig mange ideer... Og
måske også nok nogle kommentarer om at lade ham aflive... Nu var der tre,
som svarede på mit direkte spørgsmål - og de svar var næsten enslydende (men
tak for dem alligevel!)

Dengang blev der også arrangeret træningsweek-ends for interesserede... der
blev lavet fælles gå-ture...
I det hele taget havde gruppen et socialt liv
Det er efter min mening ikke-eksisterende idag...

Men okay... forandring fryder Og kan man ikke finde det man søger
herinde, så findes der da heldigvis andre steder. Eller også benytter man
sig af nogle af de kontakter, bekendtskaber, venskaber som man i sin tid
fandt gennem gruppen

Mvh Ann K

www.annk-butik.dk

Fra : pwh

Dato : 14-07-07 08:03

Jan Rudkøbing, skrev:

> Og jeg var rent ud sagt ved at brække mig over hans (manglende) humor
> og tilsvining af alle! Sprogbruget havde meget tilbage at ønske -
> selv om jeg da bestemt ikke konstant var uenig med ham...

Ham havde jeg også mine ture med, men endte faktisk op med
at komme på ganske god fod med ham.
Hans sprogbrug dengang vil jeg give dig ret i til tider var helt uacceptapelt.

> [...]
> en lille flok mere eller mindre indspiste skribenter, men mellem et
> hav af forskellige mennesker... Alle med hver deres holdninger til

Det ligger måske simpelthen i tiden, Usenet er jo lidt gammeldags
og der åbner næsten et nyt hundeforum en gang om ugen.
Efter en længere pause er jeg begyndt at komme i MC-gruppen igen,
og den er da også blegnet meget i forhold til hvad den var for 5-6 år siden.
Mht sprogbruget synes jeg da der er en god selvjustits her i gruppen,
kan folk ikke tale pænt får de som regel den kolde skulder.

> [...]
> Og måske også nok nogle kommentarer om at lade ham aflive... Nu var
> der tre, som svarede på mit direkte spørgsmål - og de svar var næsten

Lige mht træning har der et par gange det sidste års tid været efterlyst
mere debat om det, jeg deltager ikke selv i træningstråde.
Og det ser ikke rigtigt ud til at andre har den store vilje for det.
Bølgerne gik jo ret højt i vinters om at seriøsiteten skulle tilbage,
dem der brokkede sig gad åbenbart kun brokke sig og ikke
aktivt prøve at dreje gruppen ind på det spor.

> Dengang blev der også arrangeret træningsweek-ends for
> interesserede... der blev lavet fælles gå-ture...
> I det hele taget havde gruppen et socialt liv
> Det er efter min mening ikke-eksisterende idag...

Lur mig om det ikke også bare har været en lille fast gruppe
der har deltaget i den slags

> [...]
> herinde, så findes der da heldigvis andre steder. Eller også benytter
> man sig af nogle af de kontakter, bekendtskaber, venskaber som man i

Man skal ikke tage Usenet for merer end det er,
for mig er det primært hygge at komme her
og kunne snakke hund med ligesindede.
Ens omgangskreds bliver som regel hurtigt trætte
af at hører om ens køtere,
jeg gider sgu heller ikke hører om deres rådne unger

/Jens

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 13-07-07 21:25

"Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk> wrote in message

> Heyyyy... Jeg bliver nævnt

Ja, beklager.... det var mig, der startede Jeg glemmer jo ikke sådan
lige dine gode indlæg - og har jo også haft fornøjelsen af at møde dig og
Dise i levende live - tænk, at de allerede er blevet så gamle, hundene - gad
vide, om det så også betyder, at jeg er blevet 7 år ældre

Det gør mig ondt at høre, at Sif ikke kunne mere Jeg ved, at hun var
meget højt elsket og at hun har haft et dejligt liv hos jer!

Venligste tanker
-Trine

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-07-07 00:39

"Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tårer... men livet skal jo gå videre.
> Mvh Ann K - medlem siden gruppens start... selv om Jens mener at jeg er
Hej Ann K!
Long time no bjæf ;C)
Uha jeg er ked af at høre det med Sif, det er altid svært at tage afsked.
Men jeg ved at hun har haft et godt hundeliv og det er altså en trøst der er
værd at tage med.
Laika har lige været igennem en periode, med smertestillende medicin
(Metacam) og er igen tilbage til sit gamle jeg (næsten), for hun er jo på
vej imod de 8.
Så der er gået lidt af turboen meen hun har jo også et år mere end Dise på
bagen ;C)

Det er dejligt at høre at jeres hjem og liv stadigvæk er fyldt med hunde.
Uha, jeg kender godt den der med "aldrig mere hund igen", jeg fik Laika 2
mdr. efter jeg mistede min gamle hund, for det er jo en livsstil der rykker
;C)

Hehe, så Jens mener at du er "ny" i gruppen, ja der kan man se, du var jo
allerede i gruppen da jeg kom ind i "varmen" og jeg husker (foruden Sif &
Dise) at der til tider var dømt ufattelig sjov humor og kommetarer.
Jeg har igennem årene så kigget ind i ny og næ, dels for at få nogle tips
men også for at se hvordan det går.

Jeg husker tydeligt at man nærmest blev "pelset" bare man nævnte ordet kat
(og det har IKKE noget med Tove at gøre ;C)).
Punish var godt nok en speciel fætter, men jeg husker foruden dig, Rinnie,
Nina El Falaki (?), John Johansen, og selvføgeligt Sonja (hende med
papilotterne eller var det Papillionerne ;C))

Inden jeg for stampet noget nyt sammen så er Laika her:
http://home13.inet.tele.dk/dinah/laika6year.htm
Det var på hendes 6 års dag.

Giv Dise en "pote" på hendes fødselsdag (og en godbid til alle jeres
hunde).
Hyggeligt at "sludre med en af de "ældste ;C)" i gruppen, så for søren, nu
får jeg sikkert hølv over at have kaldt dig det, men jeg kan ta det, for
jeg har nemlig trawtor kort OG papirløs hund ;C)

Paws up fra
Martin & Laika
"Som min far altid sagde til mig......det kan jeg ikke huske!" Holger.

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 15-07-07 01:09

"Kosmonauten" skrev i en meddelelse

> Uha jeg er ked af at høre det med Sif, det er altid svært at tage afsked.

Uff ja Savner hende ufatteligt og tror ind i mellem at hun stadig er
her... lige til man ser den tomme sofa...

> Men jeg ved at hun har haft et godt hundeliv og det er altså en trøst der
> er værd at tage med.

Og hun forsøgte, at være aktiv til det sidste...
trods gigt og muskelskade, der aldrig ville læges helt... Men lige pludselig
gik det hele bare så hurtigt - hun holdt op med at spise og virkede trist...
Vores dyrlæge mener at hun havde cancer i overgangen mellem mave og tarm...
behandling var ikke mulig - og heller ikke noget vi ønskede at udsætte så
gammel en hund for.

> Laika har lige været igennem en periode, med smertestillende medicin
> (Metacam) og er igen tilbage til sit gamle jeg (næsten), for hun er jo på
> vej imod de 8.

Jamen dog... hvad fejlede hun?

> Så der er gået lidt af turboen meen hun har jo også et år mere end Dise på
> bagen ;C)

Hæ - Dise er aktiv... og så hviler hun lidt, så kan være mere aktiv...
Vi er begyndt at hyrde får - og hun er bare så god!
Jo, jo... ret stolt af min lille kønne papirhund

> Jeg husker tydeligt at man nærmest blev "pelset" bare man nævnte ordet kat
> (og det har IKKE noget med Tove at gøre ;C)).

Åh ja.... Og nu er jeg blevet medlem af Racekattens bestyrese... tal lige om
degenerering *lol*

> Punish var godt nok en speciel fætter, men jeg husker foruden dig, Rinnie,
> Nina El Falaki (?), John Johansen, og selvføgeligt Sonja (hende med
> papilotterne eller var det Papillionerne ;C))

Jeg taler jævnligt med Nina... skøn kvinde Hun er for øvrigt
katteopdrætter... Bengalkatte for at det ikke skal være løgn.

> Inden jeg for stampet noget nyt sammen så er Laika her:
> http://home13.inet.tele.dk/dinah/laika6year.htm
> Det var på hendes 6 års dag.

Hun er stadig lige dejlig... køn langhåret sydafrikansk slædehund

> Hyggeligt at "sludre med en af de "ældste ;C)" i gruppen, så for søren, nu
> får jeg sikkert hølv over at have kaldt dig det, men jeg kan ta det, for
> jeg har nemlig trawtor kort OG papirløs hund ;C)

Uh... er det nu jeg skal dukke mig og tilstå, at der nu kun findes et dyr i
huset uden stamtavle??? For resten en kat *lol*
Resten er degenerede og indavlede racekræ med alenlange stamtavler...

Mvh Ann - der nådigt overser kommentaren ang alder

www.annk-butik.dk

Fra : Kosmonauten

Dato : 15-07-07 20:02

"Jan Rudkøbing" <siftia@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Kosmonauten" skrev i en meddelelse
Har snippet i mit indlæg.
Hej Ann (uden K :C))

> Jamen dog... hvad fejlede hun?
Ja det er så det vi aldrig rigtig har fundet ud af, endnu, for der venter
flere prøver.
Hun havde virket lidt fraværende i et par dage og så kom jeg hjem fra en
luftetur med hende, og så var den helt gal, hun stod som et omvendt U, ikke
i bede stilling, kunne ikke lægge hovedet ned og gik ufatteligt langsomt. Så
mig afsted på dyrehospitalet, heldigvis har naboen bil (og hund) så han var
klar med det samme.
Hun blev scannet for livmoderbetændelse (hun havde været løbetid lige
inden), der blev taget blodprøver og 3 dyrlæger tilså hende, det var faktisk
først den sidste der opdagede at problemet måske stammede fra nakken, for
når hun skulle dreje hovedet ja så måtte hun dreje kroppen med. For en
sikkerhedsskyld blev der taget røngtenbilleder også, men der var intet
abnormalt at se der, men det mest underlige var at da vi kom derop var hun i
og for sig frisk nok, intet der.
Hun kom så på Metacam (i de første dage sov hun meget og virkede
"fraværende", men efter en uge så tog vi hende af medicinen og vupti nu er
hun sig selv 95 %.
Men selvom alt dette lyder godt, så er der stadigvæk en lille bitte ting der
trykker mig, i hendes blodprøve var der et lidt forhøjet Kalcium indhold,
det ligger indenfor den forskel der kan forsvares med at ikke alle
hunde/menneskers blod er ens, men selvom det ikke er meget højt så kan det
også vise sig ved Cancer, så selvom hun spiser, er livlig osv, så vil jeg
gerne ofre lidt på at få en endelig besked.
Jeg kan huske fra dengang at Jan og Sif havde et specielt forhold, faktisk
mener jeg at han havde lavet en aftale med Sif om at blive 100 år, den
aftale har jeg også lavet med Laika men det er jo ikke altid at aftaler
overholdes.

> Hun er stadig lige dejlig... køn langhåret sydafrikansk slædehund

Fra de russiske sletter i Valby ;C)

> Uh... er det nu jeg skal dukke mig og tilstå, at der nu kun findes et dyr
> i huset uden stamtavle??? For resten en kat *lol*
> Resten er degenerede og indavlede racekræ med alenlange stamtavler...
Hehe, det ender altså snart i det rene misseri ;C)
Men du må endelig hilse Nina.
Nææh hør nu, jeg var en gang bannerfører for de papirløse og det er jeg
stadigvæk men en hund er en hund.
Som Orwell skrev i Kammerat Napoleon (Animal farm):
"Alle dyr er lige dog er Laika mere lige end andre."
Eller sådan noget ....
> Mvh Ann - der nådigt overser kommentaren ang alder
>
> www.annk-butik.dk
Uha, det var nu mere myntet på din "anciennitet" som Skribentius Montanus i
gruppen end din menneskelige alder, jeg ved jo godt at dig og Jan ikke er
mere end 20 HOOOOST år og nogle måneder ;C)
Sheltier og Laika'ere holder jo en ung ;C)
(Joo en haver skam pli ;C))

Nå men det var et langt svar, jeg er ved at læse om hundes aldring, for der
er jo delte meninger om hvornår den sætter ind, jeg må jo indse at hun er
ved at komme derop af ;C)
Måske ses vi i"shoppen" en dag ;C)
Hils Jan og resten af flokken.
Hygge