Hund igen
Fra : Is

Dato : 06-07-07 23:15

Hej

Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)
hentet mig en lille dejlig sag.
se bare:
http://www.erikisager.dk/images/nyhund/hundigen.jpg
2 måneder og rigtig meget mod på livet.

Erik Isager

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 06-07-07 23:16

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote in message
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)
> [...]

Wauv, han er lækker! Rigtig mange gange tillykke med ham!

-Trine

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 06-07-07 23:20

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)
> [...]

hej Erik

tillykke med ham, han ser dejlig ud.

Venlig hilsen, Anelise, der også er glad for labber.

Fra : Per Larsen

Dato : 06-07-07 23:28

> [...]
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)

Tusinde gange tillykke, pas nu på med foderet labber/golden er notoriske
sultne )

Vh

Per
--
Vi fodrer med foder fra www.hkfoder.dk

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 23:38

Per Larsen, skrev:
> [...]
> meddelelse news:468ebe70$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Tusinde gange tillykke, pas nu på med foderet labber/golden er

En ansvarlig hundeejer som erik vil vel naturligvis
barfe hvalpen

/Jens

Fra : Is

Dato : 07-07-07 16:21

> En ansvarlig hundeejer som erik vil vel naturligvis
> barfe hvalpen
>
> /Jens

Nej Jens, så ansvarlig er han ikke eller ?????

Erik Isager

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 23:36

Is, skrev:
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)
> [...]

Tilykke herfra, han er rigtigt flot
Jeg er da bare heldigvis ikke spor midsundelig.

At skulle til at renlighedstræne, lærer at gå i snor,
komme når man kalder, ikke ødelægge fjernbetjeningen,
knuse brillerne, chekke potteplanterne, drille katten,
sorterer vasketøjet, vække en kl. 4:30 for at tisse.

Nej den slags er det ud over min fatteevne at folk
gider at udsætte sig selv for.
Du må bestemt have en brist Erik

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 07:31

On Sat, 7 Jul 2007 00:36:01 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>At skulle til at renlighedstræne, lærer at gå i snor,
>komme når man kalder, ikke ødelægge fjernbetjeningen,
>knuse brillerne, chekke potteplanterne, drille katten,
>sorterer vasketøjet, vække en kl. 4:30 for at tisse.

For ikke at snakke om at hugge hovedpuden og massekrere den ude på
græsplænen. Det præsterede Oy i går. Puden kan heldigvis repareres,
men det er sg* da træls!

>Nej den slags er det ud over min fatteevne at folk
>gider at udsætte sig selv for.
>Du må bestemt have en brist Erik

Mener jeg osse.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 08:01

Leyna, skrev:

> For ikke at snakke om at hugge hovedpuden og massekrere den ude på
> græsplænen. Det præsterede Oy i går. Puden kan heldigvis repareres,
> men det er sg* da træls!

Det var da altid noget at han slæbte den ud på græsset,
mine hunde har aflivet et par puder indenfor,
det sviner ret meget

> Mener jeg osse.

Jeps, og så en gul af slagsen ovenikøbet

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 08:20

On Sat, 7 Jul 2007 09:00:58 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det var da altid noget at han slæbte den ud på græsset,
>mine hunde har aflivet et par puder indenfor,
>det sviner ret meget

Så skal du se hvad en hel dyne kan fylde! Det er rigtigt meget.
Måtte købe en ny dyne til manden for nylig. Hvalpe er altså trælse!

>Jeps, og så en gul af slagsen ovenikøbet

Ja, vi er jo nogle der simpelthen ikke er rigtigt kloge!

Min nu afdøde svigermor, sagde da osse til mig at Hans var en "rigtig"
hund. Ja, for "rigtige" hunde er altså sorte! *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Is

Dato : 07-07-07 16:26

> [...]
> sorterer vasketøjet, vække en kl. 4:30 for at tisse.
>
> Nej den slags er det ud over min fatteevne at folk

TAK !!

Jeg er alligevel oppe for at tisse om natten

Pyt med fjerbetjeningen - bare ikke den bider i ledningerne til min pc

Kat har jeg ik,

Hvorfor skal min lære at gå i snor, når dine går uden ??

bristet er vel at jeg bare må ha hund.

Erik Isager

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 07:24

On Sat, 7 Jul 2007 00:15:04 +0200, "Is"
> [...]

>Hej
>
>Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)

Ihhh, hvor er han dejlig! Tillykke! :D
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hm

Dato : 07-07-07 08:14

Hej Erik
Tillykke med hvalpen,
Jeg elsker dette frejdige uskyldige der er over sådan en lille hvalp.
Hanne/som også syntes der er noget rart over en ældre hund

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 09:04

In news:468ebe70$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
Is <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> typed:
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i
> [...]

Hej Erik.

Rigtig hjerteligt tillykke med den lille guldklump. Han er bare så
smuk og dejlig at se på. Jeg er kun lidt misundelig

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 09:46

> [...]
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)

Stort tillykke. Hvor er han dog skøn. Jeg elsker gule labrador.
Har han fået et navn ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Is

Dato : 07-07-07 16:31

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meddelelse

> Stort tillykke. Hvor er han dog skøn. Jeg elsker gule labrador.

Ja, han hedder Nigel - - - meen jeg tror kaldenavnet bliver Benny ,
det er rigtig fræk en, der bare skal undersøge alting.

Erik Isager

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 17:24

Is, skrev:

> Ja, han hedder Nigel - - - meen jeg tror kaldenavnet bliver Benny ,
> det er rigtig fræk en, der bare skal undersøge alting.

Bare vent til vores Benny læser det

/Jens

Fra : Anette

Dato : 07-07-07 13:36

Is wrote:
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)
> [...]

Nåååh hvor er den bare søøøøøøød - til lykke

/Anette
www.philana.dk

Fra : Battlefield's

Dato : 07-07-07 13:54

> [...]
> Hej
>
> Ja jeg kan ikke lade være med at fortælle det - jeg har fredag (i går)

Hej Erik
Nej!!! En rigtig labber!
Et stort tillykke med ham, håber han vil leve op til dine forventninger.
Hilsen Vibeke

Fra : Is

Dato : 07-07-07 16:33

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Erik
> Nej!!! En rigtig labber!
> Et stort tillykke med ham, håber han vil leve op til dine

Tak

og omvendet ! at jeg lever op til hans.

Erik Isager