Rottedræberen Angel.
Fra : pwh

Dato : 06-07-07 12:03

Der sad en stor fed rotte og flæskede sig i min carport
da vi kom hjem fra tur for 5 min siden.
Angel røg strak på den, men det lykkedes den i første omgang at
rende ind i en busk, den blev så fanget igen og forsvarede
sig faktisk ret godt. Jeg pussede så Angel på den igen,
jeg hader rotter, og hun fik rusket den så grundigt at
den kunne ryge i skraldebøtten bagefter

Jeg behøver vel næppe at fortælle at Angel og jeg er
ret så stolte over hende, min egen lille dræberengel

/Jens

Fra : nana sørensen

Dato : 06-07-07 16:41

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:Hkpji.14$pG2.0@news.get2net.dk...
> [...]
> den kunne ryge i skraldebøtten bagefter
>
> Jeg behøver vel næppe at fortælle at Angel og jeg er
> ret så stolte over hende, min egen lille dræberengel

Hvordan "flæsker man sig"? Er det noget rotten har lært af Tyson? ;-D

Alligevel hardcore at hun er sådan en dræber.... Mine nøjes med at myrde myg
og stankelben. Det er et rent blodbad.

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 17:15

nana sørensen, skrev:

> Hvordan "flæsker man sig"? Er det noget rotten har lært af Tyson? ;-D

Flæske sig er da et godt gammelt udtryk for at sidde og fede den,
altså at hygge sig gevaldigt

Rotterne har det nok ikke nemt med alt det vand der er i kloakerne,
det er første gang jeg har set en levende rotte ved mit hus i de
10 år jeg har boet her. Katten er dog med jævne mellemrum kommet
hjem med en af slagsen, de lugter ikke særligt godt nåer de har
ligget nogle dage gemt under køkkenbordet.

> Alligevel hardcore at hun er sådan en dræber.... Mine nøjes med at
> myrde myg og stankelben. Det er et rent blodbad.

Angel hapser også efter fluer, men dem har hun ikke rigtigt
held med at fange.
Men 2 rotter og 1 mosegris kan hun så pt prale af at have dræbt

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 21:09

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:zUtji.34

> Rotterne har det nok ikke nemt med alt det vand der er i kloakerne,

Nej, de bliver da skyllet ud allesammen, med alt det vand i har fået
derover.
Godt at Angel kan hjælpe lidt, for det bliver nok lidt for meget arbejde til
missen.

> Angel hapser også efter fluer, men dem har hun ikke rigtigt
> held med at fange.

Vores 3 tæver fanger alle fluer og er ret dygtige til det. At dømme efter
deres ansigtsudtryk, smager fluer dog ikke godt.
Bibi hapsede en mus engang for næsen af vores kat, men han kunne jo også
bare lade være, at være så langsom.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 21:44

Buffy, skrev:

> Nej, de bliver da skyllet ud allesammen, med alt det vand i har fået
> derover.
> Godt at Angel kan hjælpe lidt, for det bliver nok lidt for meget
> arbejde til missen.

Ha, min gamle (10 år) kat er også ved at værer blevet sløv på det plan,
kan ikke huske hvornår han sidst kom hjem med et bytte.
Næh det er meget nemmere at plage sit menneske om at stoppe en sejfilet
ind i microen

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-07-07 17:16

> [...]
> den kunne ryge i skraldebøtten bagefter
>
> Jeg behøver vel næppe at fortælle at Angel og jeg er
> ret så stolte over hende, min egen lille dræberengel

Rotter er også det eneste mine har "Licence to kill", Det er nu kun sket to
gange i den tid jeg har haft Loui (3år) at vi er stødt på sådanne skabninger
heromkring.

Sidst troede jeg faktisk at det var en fugl de havde gang i, og det vil jeg
ikke have!, så jeg kom trampene ud i haven for at holde moralprædiken for
utyskerne, men det viste sig så at være en enorm stor og klam rotte at de
havde støvet op, så selvfølgelig fik de lov til at gøre det af med den. Hvad
også skete på få sekunder da jeg gav lov.
Loui lå og vogtede nidkært over den læææææænge efter, for sæt nu at den
pludselig blev levende igen.. og fint for mig, så kunne jeg jo prale til
gemalen når han kom hjem fra arbejdet, og så kunne han passende fjerne det
klamme kadaver..ydrk!.

Min gamle gravhund og min mand, havde en episode for nogle år siden, hvor en
rotte kom frem under noget brændestabling i et skur, det var imponerende at
se den arbejdsiver den lille hund lagde for dagen, og min mand hjalp til og
stod ellers parat med en skovl til at klaske kræet med hvis han fik chancen.
Men det blev nu Sofus, der fik fat i møgdyret til sidst.

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 17:33

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Rotter er også det eneste mine har "Licence to kill", Det er nu kun
> sket to gange i den tid jeg har haft Loui (3år) at vi er stødt på
> sådanne skabninger heromkring.

Rotter er heldigvis gode til at holde lav profil,
men kraftige regnskyl kan altså få dem op af kloakkerne.

> [...]
> stor og klam rotte at de havde støvet op, så selvfølgelig fik de lov
> til at gøre det af med den. Hvad også skete på få sekunder da jeg gav

Sådan er vores barfhunde, blodtørstige og med dræberinstinktet intakt
Tyson gider nu ikke den slags pjat, gummibolde og pinde er mere ham.

> [...]
> imponerende at se den arbejdsiver den lille hund lagde for dagen, og
> min mand hjalp til og stod ellers parat med en skovl til at klaske

Nu er jeg ikke meget for gravhunde,
men ligefrem at tæske dem med en skovl kunne jeg ikke finde på

> Men det blev nu Sofus, der fik fat i
> møgdyret til sidst.

Hedder din mand Sofus, det var da et pænt navn

/Jens (som aldrig misforstår det skrevne med vilje)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-07-07 17:54

> Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Rotter er heldigvis gode til at holde lav profil,
> men kraftige regnskyl kan altså få dem op af kloakkerne.

Ja, det er imponerende med vand der er kommet de sidste dage, hundene har da
fået deres årlige bad ihverfald (-;

> Sådan er vores barfhunde, blodtørstige og med dræberinstinktet intakt

jeps!, det holder da liv i de fordomme..(-;

> Tyson gider nu ikke den slags pjat, gummibolde og pinde er mere ham.

der har mine så jagtinstinktet i behold, bortset fra Emma, der ikke fatter
en bjælde, jo, fugle i luften, de er for sjove, så farer hun afsted og
forsøger at følge med dem, dog stadig på jorden... og enten falder hun over
et eller andet, eller også havner hun i et budskas fordi hun ikke ser hvor
hun løber..suk...Hun er ikke for smart.

> Nu er jeg ikke meget for gravhunde,
> men ligefrem at tæske dem med en skovl kunne jeg ikke finde på

Sådan en ruhåret gravhund er ellers noget af det mest maskuline du kan finde
blandt hunde, der kan man snakke om en kæmpe hund i en lille krop. snu, klog
og pokkers egenrådig.
næ, jeg nøjes med at klaske manden med en skovl i stedet.. (-;

> Hedder din mand Sofus, det var da et pænt navn

ja, og gravhunden hed torben..

> /Jens (som aldrig misforstår det skrevne med vilje)

nej det tror jeg heller aldrig at du gør (-;

mvh .marie

Fra : Leyna

Dato : 06-07-07 20:54

On Fri, 6 Jul 2007 18:32:35 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nu er jeg ikke meget for gravhunde,
>men ligefrem at tæske dem med en skovl kunne jeg ikke finde på

ROTFLMAO
Jens for hulen da...!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 20:57

Leyna, skrev:

> ROTFLMAO
> Jens for hulen da...!

Jamen det er hende Marie der har en brutal indstilling
til hundeopdragelse, jeg er rystet

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-07-07 20:59

> Jamen det er hende Marie der har en brutal indstilling
> til hundeopdragelse, jeg er rystet

Jeg har bare hår på brystet ligesom John.. (-;

-men ingen bjældeklang..((-;

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 21:06

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Jeg har bare hår på brystet ligesom John.. (-;

Jeg troede det var ballerne han havde det på,
men ok, nogen mennesker har r.. i begge ender

/Jens

Fra : Kong Kurt

Dato : 07-07-07 13:02

>Jeg troede det var ballerne han havde det på,
>men ok, nogen mennesker har r.. i begge ender

Bare det ikke er bollerne !
--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 13:07

"Kong Kurt" <kongkurt-nospam@2tykke.dk> skrev i en meddelelse

> Bare det ikke er bollerne !

Boller i begge ender?? ;-D

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 13:33

In news:468f81d6$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
typed:
> "Kong Kurt" <kongkurt-nospam@2tykke.dk> skrev i en meddelelse

> Boller i begge ender?? ;-D
>
> Mvh. Marie

LOL Ja, eller noget lidt mindre "vulgært"..... boller i karry
(min mands livret)

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 13:50

> [...]
> Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> typed:

> LOL Ja, eller noget lidt mindre "vulgært"..... boller i karry (min

Det er heller ikke så ringe endda!, bare det ikke er boller i selleri..)-;

Mvh. Marie -som helt sikkert er allergisk overfor selleri.

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 06-07-07 21:35

> [...]
> den kunne ryge i skraldebøtten bagefter
>
> Jeg behøver vel næppe at fortælle at Angel og jeg er
> ret så stolte over hende, min egen lille dræberengel

He he, seje seje Angel - ærgerligt at hun ikke går med halsbånd - ellers
burde det være med nitter og så kunne du passende hænge en rottefod i det

En kold aften i vinters åbnede jeg døren for at lukke hundene ud - i stedet
løb der en mus ind.... de er nu ikke alt for kloge, småkrybene! Jeg bor i et
meget lille hus med en endnu mindre gang - der bliver pludselig meget trangt
med en terrier, der prøver at fange en mus, en border collie, der prøver at
banke terrieren fordi han laver ballade og mig, der råber op og til sidst
sparker musen ud af døren igen Musen var lidt groggy, så Robin nakkede
den, da han kom ud

De eneste rotter der er her nu, er de seks små sort/hvide marsvin jeg har
til at knirke rundt inde i stuen.... dem kiggede Robin også noget på første
gang han så dem - men nu hjælper han bare Kimmi med at nusse dem, hvis han
kan se sit snit til det - hun er dog ikke meget for det, så han bor i
køkkenet for tiden

-Trine

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-07-07 21:43

"Trine Dyrgaard" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> første gang han så dem - men nu hjælper han bare Kimmi med at nusse dem,
> hvis han kan se sit snit til det - hun er dog ikke meget for det, så han

Vi har også en flok på 4 marsvin, men dem tør jeg ikke have rendende rundt
mellem hundene og kattene, øj et ramaskrig der ville lyde hvis een af dem
endte som hundeguffer..
når min datter har dem ude for at hygge om dem, kan der godt ligge en hund
eller en kat og se på, men hele flokken ville jeg ikke turde..(-;

der er iøvrigt ikke noget mere hyggeligt, end sådan en flok marsvin der
tøffer rundt og gnøffer, og da slet ikke en lille flok minisvin.

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 22:02

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> der er iøvrigt ikke noget mere hyggeligt, end sådan en flok marsvin
> der tøffer rundt og gnøffer, og da slet ikke en lille flok minisvin.

Gnøffer ?????

/Jens

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 06-07-07 22:41

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:468ea934$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
>
> der er iøvrigt ikke noget mere hyggeligt, end sådan en flok marsvin der
> tøffer rundt og gnøffer, og da slet ikke en lille flok minisvin.

He he... nu er mine "marsvin" altså border collie hvalpe på 10 dage - de
minder altså mest af alt om marsvin
De gnøffer også..... derudover laver de ikke så meget andet end at spise og
sove.... havde de været "rigtige" marsvin havde jeg på ingen måde turdet
lade Robin være i nærheden af dem uden tremmer imellem!

-Trine, der nu godt kunne tænke sig marsvin, men desværre ikke kan tåle dem

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 22:58

Trine Dyrgaard, skrev:

> He he... nu er mine "marsvin" altså border collie hvalpe på 10 dage -
> de minder altså mest af alt om marsvin

Syntes mest af alt at Angel lignede en mosegris i den alder
Tyson så jeg ikke før han var 7 uger, der lignede han da trods
alt en lille hund

/Jens (som synes folk er OT i hans seriøse tråd)

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 06-07-07 23:15

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:rWyji.73$fA2.9@news.get2net.dk...

> Syntes mest af alt at Angel lignede en mosegris i den alder
> Tyson så jeg ikke før han var 7 uger, der lignede han da trods
> alt en lille hund
>
> /Jens (som synes folk er OT i hans seriøse tråd)

Tja, mellem klokken 12 og 5 må man gerne være OT

Der er også lidt muldvarp over dem - den der sjove lådne pels og ben, der
seriøst vender den forkerte vej Men lydene er umiskendeligt
marsvinelyde!

Helt OT er det jo ikke - det er da gnavere vi skriver om

-Trine

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 23:22

Trine Dyrgaard, skrev:

> Tja, mellem klokken 12 og 5 må man gerne være OT

Ok, Trine har indført nye regler for gruppen, jeg tilslutter mig

> Der er også lidt muldvarp over dem - den der sjove lådne pels og ben,
> der seriøst vender den forkerte vej Men lydene er umiskendeligt
> marsvinelyde!

Har du fået dem afsat.
Jeg kunne næppe forestille mig det var et problem med den race.

> Helt OT er det jo ikke - det er da gnavere vi skriver om

Korrekt

/Jens (hvis Angel lige har glanet kaniner en ½ time)

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-07-07 00:31

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:jgzji.75$T%2.10@news.get2net.dk...

> Ok, Trine har indført nye regler for gruppen, jeg tilslutter mig

> Har du fået dem afsat.
> Jeg kunne næppe forestille mig det var et problem med den race.

Ikke allesammen, nej - fik lidt flere end jeg regnede med 5 tæver og 1
han - regnede med max. 4 og har ikke turdet skrive mere end 2 tævekøbere op,
da jeg også selv skal beholde en tæve

Men, nej - ikke svært at få dem afsat.... hvis man er ukritisk, og det er
jeg ikke....

Glanet kaniner???? Jeg troede hun spiste den slags

-Trine

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 00:39

Trine Dyrgaard, skrev:

> [...]
> tævekøbere op, da jeg også selv skal beholde en tæve
>
> Men, nej - ikke svært at få dem afsat.... hvis man er ukritisk, og

Det har du vel heller ingen grund til at værer.

> Glanet kaniner???? Jeg troede hun spiste den slags

De sidder jo i sikre bure.
Aner ikke om hun ville nakke dem hvis de var på fri fod,
det ville hun såmænd nok.

/Jens (som har opdraget Angel til at lade ænderne værer i fred)

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-07-07 01:04

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:hpAji.83$Po2.9@news.get2net.dk...

> Det har du vel heller ingen grund til at værer.

Nej - det er jo prima hvalpe

> De sidder jo i sikre bure.
> Aner ikke om hun ville nakke dem hvis de var på fri fod,
> det ville hun såmænd nok.

Det ville hun nok, ja - i hvert fald nu hvor hun spiser råt
Dræberenglen....

> /Jens (som har opdraget Angel til at lade ænderne værer i fred)

He - Robin kom engang og afleverede en (levende) and til mig - endda før han
begyndte at være en af de rå

-Trine

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 01:18

Trine Dyrgaard, skrev:

> Det ville hun nok, ja - i hvert fald nu hvor hun spiser råt

Jeg ville nok ikke tage chanchen hvis jeg var kanin

> Dræberenglen....

Pudsigt nok er hun faktisk den rå her i familien,
fordelen er at hvis jeg blev chikaneret ville folk nok
automatisk fokuserer på store Tyson.
Og han er slet ikke den farlige, ikke at jeg har opdraget
Angel til at værer skarp, men jeg har da styrket den side af
hende da hun viste et naturligt talent, Tyson er ret blød af sig.

> He - Robin kom engang og afleverede en (levende) and til mig - endda
> før han begyndte at være en af de rå

Det tog mig ret lang tid at lærer Angel at lade ænderne værer i fred.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 10:26

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:hpAji.83

> De sidder jo i sikre bure.
> Aner ikke om hun ville nakke dem hvis de var på fri fod,
> det ville hun såmænd nok.

Her hopper kaninen lige pt rundt, imellem 5 hunde. Hun er vokset op sammen
med hundene og har absolut ingen frygt for dem. Bingo bliver brugt som
kaninhop, hvor kaninen hopper frem og tilbage henover hende, når hun ligger
ned. Generalt så hygger kaninen sig meget med, at rende efter hundene, som
slet ikke forstår hendes manglende respekt.
Lidt mærkeligt, at Bingo finder sig i alt fra kaninen, men kattene vil hun
stadig gerne rende efter. Suk....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 06:33

> [...]
> message news:468ea934$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> He he... nu er mine "marsvin" altså border collie hvalpe på 10 dage - de

øhhh...det kunne du jo bare have sagt ikke?! (o;
Godt nok er det en hundegruppe, men OT er mellemnavnet.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-07-07 10:16

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:468f2567$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Trine Dyrgaard" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse

> øhhh...det kunne du jo bare have sagt ikke?! (o;
> Godt nok er det en hundegruppe, men OT er mellemnavnet.. (-;
>
> Mvh. Marie

He ja, min fejl! Nogen gange kommer jeg bare i tvivl om hvorvidt de egentlig
er hundehvalpe

-Trine

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 21:50

Trine Dyrgaard, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> He he, seje seje Angel - ærgerligt at hun ikke går med halsbånd -
> ellers burde det være med nitter og så kunne du passende hænge en
> rottefod i det

Det ville værer ret sejt

> [...]
> nusse dem, hvis han kan se sit snit til det - hun er dog ikke meget
> for det, så han bor i køkkenet for tiden

Det eneste jeg er lidt bekymret for ved at lade hende tage de småkryb
er når jeg skal have en killing en dag, katten er jo 10 år og holder
ikke evigt, nok ikke længere end Angel.
Men mon ikke hun kan skelne mellem byttedyr og et husdyr,
hun er ret glad for katte på den gode måde allerede.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-07-07 22:07

> [...]
> Men mon ikke hun kan skelne mellem byttedyr og et husdyr,
> hun er ret glad for katte på den gode måde allerede.

Vi fik vores den første kat for 4 år siden, da var Ebbe 1 år, Jeg var for at
være helt ærlig, skrækslagen for, at han ville opfatte den bedte uldtot med
et byttedyr, faktisk var han i snor de første dage, men da katten var
skideligeglad med den fyrige terrier, og det endte med at den smed sig foran
Ebbe og Ebbe bare kikkede forbløffet på den lille skabning uden at gøre mine
til noget jeg ikke tør nævne..
jeg tog modet til mig, og slap hunden, og tænk, han synes det var en
alletiders lille sjov en, som han lige siden har været bedste venner med,
ligeledes de to andre katte der er kommet til sideløbende, ingen probs.
men naboens katte...gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 06-07-07 23:08

> [...]
> med, ligeledes de to andre katte der er kommet til sideløbende, ingen
> probs. men naboens katte...gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

Nu fortæller din historie så ikke om det var en killing du fik.
Det vil jeg have næste gang, ham jeg har nu var ½ år gammel
da jeg fik ham, og jeg synes jeg er blevet snydt for et eller andet.

Jeg tror nu heller ikke Angel vil gører den noget,
Tyson er jeg 110% sikker på ikke vil gører det.
Men det bliver da noget med at det skal planlægges som med en hvalp,
altså at jeg har 2-3 uger fri til at kører dem ind sammen.

Nå, det ligger nok et stykke ude i fremtiden.
Min nuværende kat vil ikke accepterer en killing,
og han holder nemt 4-6 år endnu, han er sund og rask.

/Jens (som Tove af bagveje fik ind på kattesnak igen)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 06:39

> Nu fortæller din historie så ikke om det var en killing du fik.

"den bedte fyr", "den lille pelsklump" ...det er næppe en stor fed hankat
der er tale om (-;
jo det var en lille lækker killing.

> Det vil jeg have næste gang, ham jeg har nu var ½ år gammel
> da jeg fik ham, og jeg synes jeg er blevet snydt for et eller andet.

Ja, de vokser hurtigt, men det gør hvalpene nu også, den tid hvor de er små
og fede og nuttede er alligevel ret kort.

> Nå, det ligger nok et stykke ude i fremtiden.
> Min nuværende kat vil ikke accepterer en killing,
> og han holder nemt 4-6 år endnu, han er sund og rask.

hvis han kun er ti, så er der vel en del år endnu i ham.

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 07:43

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> "den bedte fyr", "den lille pelsklump" ...det er næppe en stor fed
> hankat der er tale om (-;
> jo det var en lille lækker killing.

Jeg skal have alt skåret ud i pap og tæsket ind i hovedet
med en skovl af Sofus ved du godt

> Ja, de vokser hurtigt, men det gør hvalpene nu også, den tid hvor de
> er små og fede og nuttede er alligevel ret kort.

Heldigvis
Med hundene er det også mere for at præge dem på mig
fra start af, og det er da også en oplevelse at se dem vokse op.
En kattekilling har jeg aldrig haft, så det skal jeg prøve næste gang.
Også bare det at se vufferne i fjæset nå jeg kommer hjem med
en lille pelsklump vil værer sjovt.
Bare knap så sjovt hvis Angel knuser den.

> hvis han kun er ti, så er der vel en del år endnu i ham.

Det håber jeg da.
Han har muligvis også plaget livet af mig først

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 07:53

> [...]

> Også bare det at se vufferne i fjæset nå jeg kommer hjem med
> en lille pelsklump vil værer sjovt.
> Bare knap så sjovt hvis Angel knuser den.

Det det hele handler om, når sådan et bedte kræ kommer inden for dørene er
at gøre hundene klart, at det er din killing, at den skal være her og det er
ok.
jeg synes mest det er nyhedens interesse der er den værste, når først de har
vænnet sig til lugten, lydene osv. så er det knapt så sjovt mere.

> Det håber jeg da.
> Han har muligvis også plaget livet af mig først

Man kan jo håbe ... (o;

Mvh. Marie -hvis hunde ikke vil have flere katte, de får tæsk af den
sidstankomne hankat, så vi er til grin i boxerklubben...)-;

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 09:08

In news:_3zji.74$UL2.73@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 09:47

> [...]
> og han holder nemt 4-6 år endnu, han er sund og rask.
>
> /Jens (som Tove af bagveje fik ind på kattesnak igen)

LOL Ja, det må sg* have været ad bagveje. Min putte var slukket
og jeg sov. Det er din skyld at jeg nu fik dobbeltpostet - skam dig

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 07:22

On Fri, 6 Jul 2007 23:06:36 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
> [...]

>Ebbe og Ebbe bare kikkede forbløffet på den lille skabning uden at gøre mine

Hæ! Tyson fik osse hilst på vores katte, og jeg var da ærlig talt osse
en smule nervøs for det møde, men min hunkat kom som den første og
gned sig op ad benene på ham, og så gav han hende da lige et slik.
Ligeledes var det to andre katte interessante, men ikke noget man
jagede. Han ville ellers kunne ha' taget dem i en enkelt mundfuld.

Han hilste iøvrigt osse på både høns og ænder i går. Dem var han osse
bare rolig og fattet overfor. Han fandt dog ud af at man IKKE skal
komme for tæt på en skrukhøne med kyllinger. Sådan en er FARLIG! *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 07:47

Leyna, skrev:

> Han hilste iøvrigt osse på både høns og ænder i går. Dem var han osse
> bare rolig og fattet overfor. Han fandt dog ud af at man IKKE skal
> komme for tæt på en skrukhøne med kyllinger. Sådan en er FARLIG! *GG*

Det fandt Angel også ud af med en Skade som katten havde slæbt
ind i huset og som jeg så fangede og ville slippe fri igen.
Jeg ville så lige lade hende se den tæt på mens jeg holdt den,
HAK sagde det lige i hendes tud, Skader er farlige fandt hun ud af

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 09:50

In news:n0cu839lq3j94if5pbm1ir4822t7d5t2j6@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> [...]
> et slik. Ligeledes var det to andre katte interessante, men ikke
> noget man jagede. Han ville ellers kunne ha' taget dem i en enkelt

Jamen, der *er* efter min mening også mest GD i Tyson. Det er jo nok
ikke for ingenting at den race bliver kaldt "blide kæmper". De
elsker også børn......se bare her (og husk lyden):

http://www.youtube.com/watch?v=5tGXl1sFax4&mode=related&search=

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 10:28

On Sat, 7 Jul 2007 10:50:21 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>ikke for ingenting at den race bliver kaldt "blide kæmper". De
>elsker også børn......se bare her (og husk lyden):

Tjuhej, hvor er den dog dejlig.
Kan desværre ikke lave sådan et klip med Tyson, da vi ikek har små
børn, men der er da kommet nye billeder og nyt videoklip med.

http://www.leyna.dk/tysongalleri.htm
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 10:51

In news:n0nu83t3r9uk15q97a0pjqho9aog37vir1@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Tjuhej, hvor er den dog dejlig.
> Kan desværre ikke lave sådan et klip med Tyson, da vi ikek har små
> børn, men der er da kommet nye billeder og nyt videoklip med.
>
> http://www.leyna.dk/tysongalleri.htm

For pokker Leyna, hvor *er* han altså dejlig. Jeg kan godt li' de
billeder hvor Thiemer sidder med begge hundene. For mig ser det
altså ud, som om Vaks gerne vil, men at han lige som ikke rigtigt
kan overvinde sig selv.

Thiemer ser da også ud som om han med held kunne sammenføre dem.
Leyna tror du ikke ?................årh jeg kan da osse' blive ved
,men jeg håber altså sådan at når jeg tænder for putte om
morgenen, så er alt i den skønneste orden hjemme hos jer. Det ville
redde dagen for mig, for jeg tænker altså på jer *mange* gange om
dagen, et mirakel ville ikke være af vejen, så jeg fortsætter med at
håbe. Det sker der jo ikke noget ved.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-07-07 11:11

> Tjuhej, hvor er den dog dejlig.
> Kan desværre ikke lave sådan et klip med Tyson, da vi ikek har små
> børn, men der er da kommet nye billeder og nyt videoklip med.
>
> http://www.leyna.dk/tysongalleri.htm

Altså HALLO!!!
kan vaks ligge så pænt så tæt på Tyson, så kan det også lade sig gøre!
havde han været frådende blodtørstig og havde drab i sinde, så havde han
dælme ikke ligget sådan! arhhhhjj altså! det er sgi da dejligt at se!

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 11:24

> [...]

> havde han været frådende blodtørstig og havde drab i sinde, så havde han
> dælme ikke ligget sådan! arhhhhjj altså! det er sgi da dejligt at se!

Annoncen på Hundegalleriet er også væk igen, så hvad sker der Leyna ?
Har i fundet et nyt sted eller kan i beholde ham selv ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 11:53

On Sat, 7 Jul 2007 12:23:36 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>

>Annoncen på Hundegalleriet er også væk igen, så hvad sker der Leyna ?
>Har i fundet et nyt sted eller kan i beholde ham selv ?

Ups... havde jo ikke tænkt at fortælle noget endnu, men Tyson skal ud
i nyt hjem i morgen.

Ang. billederne af Tyson og Vaks... De ser meget fredelige ud dér, men
det var så FØR de begge fik sår. Måske KUNNE det komme til at gå, men
jeg vil ikke løbe risikoen for flere og alvorligere skader, så jeg
magter det simpelhen ikke. Ved godt at nogen måske vil synes at jeg så
er en dårlig hunde ejer, og en fej person, men så må det være sådan.
Jeg har levet i en meget stresset situation den sidste uge, fordi jeg
skulle holde huset opdelt, og alle hunde (måske lige undtagen Oy) har
været lige så utilfredse. Det har sg* ikke været nogen nem beslutning,
men alle er bedst tjent med at Tyson kommer til et nyt hjem, hvor det
er HAM det drejer sig om. han mangler i den grad nogen at knytte sig
til.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 12:07

Leyna, skrev:

> Ups... havde jo ikke tænkt at fortælle noget endnu, men Tyson skal ud
> i nyt hjem i morgen.

Det lyder rigtigt godt
Jeg glæder mig til at få hele historien.

/Jens (som vidste at Leyna ville løse problemet)

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 12:08

> Ups... havde jo ikke tænkt at fortælle noget endnu, men Tyson skal ud
> i nyt hjem i morgen.

Det er da skønt, at i har fundet et godt sted til ham.

> [...]
> det var så FØR de begge fik sår. Måske KUNNE det komme til at gå, men
> jeg vil ikke løbe risikoen for flere og alvorligere skader, så jeg

Det kan jeg såmen godt forstå. Det er ikke sjovt, når der kommer huller i
hundene. Det er dog ærgeligt for kan fornemme, at du allerede er blevet ret
tæt knyttet til Tyson og også den anden vej rundt....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 12:16

On Sat, 7 Jul 2007 13:07:38 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Det kan jeg såmen godt forstå. Det er ikke sjovt, når der kommer huller i
>hundene. Det er dog ærgeligt for kan fornemme, at du allerede er blevet ret
>tæt knyttet til Tyson og også den anden vej rundt....

Den fornemmelse har du ganske ret i. Jeg er vild med den køter.Ingen
indkøringsproblemer, ingen renlighedsproblemer, god lydighed og bare
venligheden selv. Ja, jeg ville frygteligt gerne ha' beholdt ham, men
ikke med den pris det MÅSKE kommer til at koste. Det er ingen tjent
med.

Men netop fordi vi er ved at knytte os godt og grundigt er det vigtigt
at han komemr væk NU. Ellers bliver det slet ikke til at bære.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-07 12:23

In news:468f7413$0$73217$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Buffy <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> typed:

Dejligt at høre Leyna.

Glæder mig også til at høre hele historien. Den vovse kan man vist
ikke andet end holde af, alene hans udtryk.......det siger jo det
hele. Han vil sikkert hurtigt knytte sig til en ny ejer, han virker
helt utroligt tillidsfuld.

Du kan så ånde lettet op, du skrev jo at du nødigt ville få en sund
og rask hund aflivet, men det tror jeg heller ikke ville været
kommet på tale, det havde du slet ikke kunnet leve med. Jeg håber at
du efterfølgende kan få lidt (helst positive) tilbagemeldinger fra
det nye sted, men som sagt vi er jo et par stykker der venter spændt
på at høre nyt.

Fra : Hm

Dato : 07-07-07 13:34

Leyna skrev bl.a.
Ups... havde jo ikke tænkt at fortælle noget endnu, men Tyson skal ud i nyt
hjem i morgen.

Hej Leyna
Ej hvor godt / spændende, du må oprette en ny tråd, hvor du må fortælle
nærmere, vi er så spændte, håber bare det går godt, da det åbnebart er en
"sund" hund ham Tyson.
Fortæl, fortæl

Hanne