Billede og videotest
Fra : pwh

Dato : 04-07-07 23:15

Jeg fandt ud af at man godt kan linke til album
i Hundegalleri, så andre end medlemmer også kan se det.

Her er lidt tilfældige billeder.
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8162

Og et par videoclips
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2013
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2014
http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2015

/Jens

Fra : Eva

Dato : 04-07-07 23:38

> Jeg fandt ud af at man godt kan linke til album
> i Hundegalleri, så andre end medlemmer også kan se det.

> [...]

Hej Jens

Det er nogle herlige film - tak for synet.

Et par skønne lalleglade hunde i sneen, de hygger sig da rigtigt, kan man
se.

Og lille frække Angel, der ikke har spor respekt for store Tyson og hans
gebis - hold da op, hvor var hun bare provokerende *GG*

Det var også et skønt billede af Mis, der vasker Angel - han har åbenbart
ikke ment, at hun levede op til hans standard af renlighed og hygiejne *LOL*

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 05-07-07 06:21

Eva, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jens
>
> Det er nogle herlige film - tak for synet.

Det er mig der takker for de pæne ord

> Et par skønne lalleglade hunde i sneen, de hygger sig da rigtigt, kan
> man se.

Desværre er det bare ikke så ofte at jeg ser dem lege på den måde mere.
De er vokset lidt fra hinanden på det plan, men trives ellers fint sammen.

> Og lille frække Angel, der ikke har spor respekt for store Tyson og
> hans gebis - hold da op, hvor var hun bare provokerende *GG*

Jeg bad om den skrappeste tæve i kuldet, og det fik jeg så
Det gik bedre for Tyson at mule hende dengang, nu tør han ikke
rigtigt mere, så må hun slås med sit gamle menneske i stedet for

> Det var også et skønt billede af Mis, der vasker Angel - han har
> åbenbart ikke ment, at hun levede op til hans standard af renlighed
> og hygiejne *LOL*

Angel er lidt betænkelig når katten laver det nummer,
ham har hun nemlig dyb respket for

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 05-07-07 00:20

On Thu, 5 Jul 2007 00:15:22 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg fandt ud af at man godt kan linke til album
>i Hundegalleri, så andre end medlemmer også kan se det.

> [...]

Lækre klip, og dejlige billeder. Tyson var bare for nuttet som hvalp.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 05-07-07 06:26

Leyna, skrev:

> Lækre klip, og dejlige billeder. Tyson var bare for nuttet som hvalp.

Ja det undrer dig nok ikke at jeg snuppede ham dengang,
jeg skulle jo ellers bare lige ud og kigge

OT.
Stakkel Tyson har ellers fået ondt i sit ene poteled lige pludselig,
han har meget ondt af sig selv og halter noget.
Det kom igår efter at han havde ligget og snuppet sig en lur ???
Vi havde godt nok leget vildt med bold på turen tidligere,
men der var der intet galt, så jeg må holde ham i ro idag
og se om det ikke bliver bedre, ellers er det til mekanikeren

/Jens

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 05-07-07 10:00

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:q_Uii.80$LX3.33@news.get2net.dk...
> Jeg fandt ud af at man godt kan linke til album
> i Hundegalleri, så andre end medlemmer også kan se det.

> [...]

He he, en skøn lille bisse hun var Men at folk kan forveksle dem med
goldens??????

Det er nogle rigtigt dejlige, naturlige hunde du har Jens, kan godt lide,
når hunde får lov at være hunde!

-Trine

Fra : pwh

Dato : 05-07-07 11:01

Trine Dyrgaard, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> He he, en skøn lille bisse hun var Men at folk kan forveksle dem
> med goldens??????

Takker, men det er nu også undtagelsen at de er blevet taget for Goldens
Angel var en bisse, hun er en bisse, og vil blive ved med at værer en bisse

> Det er nogle rigtigt dejlige, naturlige hunde du har Jens, kan godt
> lide, når hunde får lov at være hunde!

Det sætter jeg også højt at de får lov til at værer hunde i så vid udstrækning
som muligt. Derfor undgår jeg helst snor, og fodrer dem helst så naturligt
som det er praktisk muligt for mig.
Regler har de heller ikke flere af end højst nødvendigt,
i andre hjem ville de nok blive regnet for meget uartige

/Jens

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 05-07-07 11:20

> Takker, men det er nu også undtagelsen at de er blevet taget for Goldens
>
> Angel var en bisse, hun er en bisse, og vil blive ved med at værer en
> bisse

Ja, den slags hænger heldigvis ved, hvis man ikke "slukker" for det

> [...]
> Regler har de heller ikke flere af end højst nødvendigt,
> i andre hjem ville de nok blive regnet for meget uartige

He, det kender jeg godt! Er jo lydighedsinstruktør, så derfor spørger folk
altid om mine hunde så er enormt lydige - DET er de ikke! Vi har ganske få
regler, der skal holdes og ellers må de alting - folk kan jo bare holde sig
væk, hvis de ikke vil klatres på, have smidt pinde/bolde over fødderne,
slikkes i hovedet osv. osv.

-Trine

Fra : pwh

Dato : 05-07-07 12:12

Trine Dyrgaard, skrev:

> Ja, den slags hænger heldigvis ved, hvis man ikke "slukker" for det

Jeg har så arbejdet med at begrænse hendes bissede væsen overfor
fremmede hunde, ellers havde hun ikke været sjov at gå tur med idag
Tyson må hun gerne banke, så længe det kun er for sjov.

> [...]
> jo bare holde sig væk, hvis de ikke vil klatres på, have smidt
> pinde/bolde over fødderne, slikkes i hovedet osv. osv.

Jeg vil nu påstå at mine er meget lydige, men self kun overfor
de regler som jeg har udstukket.
Jeg gider heller ikke opdrage mine hunde for at de skal tækkes
alle mulige andre, det er primært dem der bor her i huset,
og ikke folk der kommer på besøg.
Dog må de ikke slikke i hovedet, det bryds jeg mig nemlig ikke
selv om at de gør ved mig.
Men ligge i møbeler og hoppe op, det gør de da som de lyster,
eller til jeg giver dem besked på noget andet

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-07-07 10:36

In news:q_Uii.80$LX3.33@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:
> Jeg fandt ud af at man godt kan linke til album
> i Hundegalleri, så andre end medlemmer også kan se det.

> [...]

Dejlige billeder Jens. Der er vist nogle af dem jeg ikke har

Jeg kan stadig ikke komme mig over farven på Angels pels. Den er
bare så smuk og blank. Det er nogle skønne dyr alle tre. Godt at se
hunde og katte komme så godt ud af det med hinanden, men det er da
heldigvis meget almindeligt i familier der har begge slags.

Tyson var en ualmindelig dejlig hvalp. Slet ikke til at stå for. Det
er han stadigvæk ikke De er begge nogle pragteksemplarer, men
det ved du jo allerede

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 05-07-07 11:09

Tove Krieger, skrev:
> In news:q_Uii.80$LX3.33@news.get2net.dk,
> pwh <gætselv@.dk> typed:

> Dejlige billeder Jens. Der er vist nogle af dem jeg ikke har

Mange tak, jeg prøvede at finde nogle jeg ikke havde vist før.

> [...]
> hunde og katte komme så godt ud af det med hinanden, men det er da
> heldigvis meget almindeligt i familier der har begge slags.

Ja Angel modtager megen ros for sin flotte farve, læg mærke til
at hun faktisk var helt sort da hun var 3 uger gammel.
Tit bliver hendes blanding også først 2-farvet omkring 1 års alderen,
så jeg var ret spændt på hvad hun endte op med af udseende.

> Tyson var en ualmindelig dejlig hvalp. Slet ikke til at stå for. Det
> er han stadigvæk ikke De er begge nogle pragteksemplarer, men
> det ved du jo allerede

Tyson var en lille trold som spædhvalp, det gik hurtigt over
Dog er han stadig min lille puttehund når det stikker ham,
og det gør det tit
Dog er det kun Angel jeg stadig kan have på skødet,
den går ikke med den lange lømmel mere

/Jens

Fra : Brian

Dato : 07-07-07 00:52

pwh skrev:
> Jeg fandt ud af at man godt kan linke til album
> i Hundegalleri, så andre end medlemmer også kan se det.

> [...]

Dejlige klip - især det hvor Angel bliver sat på plads - eller var det
omvendt? :p

Billedet af Tyson, omkring 12 ugers alderen, er klart en favorit!

Fra : pwh

Dato : 07-07-07 01:04

Brian, skrev:

> Dejlige klip - især det hvor Angel bliver sat på plads - eller var det
> omvendt? :p

Ingen, og jeg gentager ingen, sætter Angel på plads
(måske bortset fra ham den skallede og katten)

> Billedet af Tyson, omkring 12 ugers alderen, er klart en favorit!

Takker, han var og er en skøn hund

/Jens