Nyeste hvalpebilleder
Fra : nana sørensen

Dato : 03-07-07 21:32

Hej gruppe...

så er billederne opdateret... Hvalpene er NUTTEDE nu hvor de har fået øjne.

Sig lige til hvis man ikke kan bladre. Der er nemlig fem sider billeder, med
de nyeste først, så det kan godt betale sig at bladre.

Mvh. Nana

http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?start=0

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 22:21

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> så er billederne opdateret... Hvalpene er NUTTEDE nu hvor de har fået
> øjne. http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?start=0

Hvor er de bare dejlige
De ser da ud til, at trives godt allesammen, så går ud fra, at den bette med
forstoppelsen er helt frisk igen ?

Har de fået navne ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 04-07-07 12:02

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in message

> Hvor er de bare dejlige
> De ser da ud til, at trives godt allesammen, så går ud fra, at den bette
> [...]

De er superdejlige.. Og meget aktive nu. De er næsten umulige at veje,
for de syntes absolut ikke at det er fedt at være på vægten. LOL Der er
heldigvis hul igennem på dem allesammen og alle spiser og tager på. Jeg er
stadig dybt paranoid når de skal vejes, for de tager jo uregelmæssigt på.
Hvis man vejer dem lige efter de har pøllet, så vejer de mindre osv, og så
bliver jeg helt dårligt. Så vejer man dem fem timer efter og så har de taget
gevaldigt på.
De har ikke navne endnu, bortset fra lidt pjat-navne på vægtskemaet.
Nougat-fat, Nougat-klein og Chokolade-mis. LOL Simpelthen pga. deres farve
og størrelse. Jeg ved heller ikke helt om jeg skal give dem yderligere
navne. Måske knytter jeg mig så for meget til dem? Planen er at de bliver
sat til salg om et par uger, og så kan de nye ejere give dem navn og komme
og klappe dem et par gange, inden de skal endeligt hjemmefra. På den måde
lærer alle hinanden at kende og jeg kan lære dem at reagere på deres
"rigtige" navn. (Og se de nye ejere an... De skal jo være PERFEKTE! LOL)

Mvh. Nana

Fra : Winnie

Dato : 04-07-07 21:58

"nana sørensen skrev
> [...]
> Hvis man vejer dem lige efter de har pøllet, så vejer de mindre osv, og så
> bliver jeg helt dårligt. Så vejer man dem fem timer efter og så har de

Og lige præcis derfor, er det en rigtig god idé, at veje dem en enkelt gang
om dagen og på det samme tidspunkt.
Men væn dem da endelig til at blive håndteret - bare vent til der skal
klippes negle første gang. Dét er en gyser - kan ikke huske om du har haft
hvalpe før... Men i så fald, ved du hvad jeg mener

Og hvor er de dog bedårende - tillykke med dem alle!
Jeg glæder mig helt vildt til vi igen skal have hvalpe - nok først i starten
af 2008. Lige nu har vi vores hyr med den krumme vi beholdt efter det sidste
kuld

- Winnie

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-07 22:30

"Winnie" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

- bare vent til der skal
> klippes negle første gang. Dét er en gyser - kan ikke huske om du har haft
> hvalpe før... Men i så fald, ved du hvad jeg mener

Hmm, det plejer da ikke, at være et problem- man skal bare klippe, når de er
godt trætte ellers kan negleklipperen, da godt være vældig spændende.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 05-07-07 14:33

> [...]
> er godt trætte ellers kan negleklipperen, da godt være vældig spændende.

´
Her var det heller ikke et problem. Hvalp op i hånden, fat i negleklipper og
så var det nærmest overstået. Tog max fem min for 3 hvalpe, der godt nok
ikke var tilfredse.

Fra : Winnie

Dato : 05-07-07 14:39

"nana sørensen" skrev i

> [...]
> og
> så var det nærmest overstået. Tog max fem min for 3 hvalpe, der godt nok

Mente nu heller ikke det var et problem - bare at negle og poter er
forfærdeligt små og negleklipperen forfærdelig stor.
Og selv om en jack russell hvalp sover tungt, tager det cirka 1 sekund -
eller en negleklipper - at vække den og trods den unge alder, fornægter
terriertemperamentet sig ikke

- Winnie

Fra : nana sørensen

Dato : 05-07-07 14:32

"Winnie" <winnie@schildknecht.123dk> wrote in message

> [...]
> klippes negle første gang. Dét er en gyser - kan ikke huske om du har haft
> hvalpe før... Men i så fald, ved du hvad jeg mener

Vi vejer dem to gange i døgnet, den anden gang mest for at styre min
paranoia. LOL Vi har allerede klippet negle første gang. Vi var simpelthen
nødt til det, for deres kløer var alt for hårde ved patterne, sådan at hun
var begyndt at få små rifter og sår.

> [...]
> Jeg glæder mig helt vildt til vi igen skal have hvalpe - nok først i
> starten af 2008. Lige nu har vi vores hyr med den krumme vi beholdt efter

Hvalpe er skønne... Trods alt det forfærdelige og ubehagelige, så er det
stadig 100% det værd.

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-07-07 23:06

In news:468ab224$0$2660$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> typed:
> Hej gruppe...
>
> så er billederne opdateret... Hvalpene er NUTTEDE nu hvor de har
> fået øjne.
>
> Mvh. Nana

Neeej altså, hvor er de bedårende og hvor er de små. Det kan
man jo se i forhold til din hånd. De er simpelt noget af det
"nuserste" jeg længe har set. Håber at de alle er sunde og raske.
Det ser i hvert fald sådan ud.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : nana sørensen

Dato : 04-07-07 12:05

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> [...]
> har set. Håber at de alle er sunde og raske. Det ser i hvert fald sådan

De er meget meget bedårende... Især nu, efter de har fået øjne. Det lader
til at alle er sunde og raske, heldigvis. Glæder mig til at de for alvor
begynder at møffe rundt i hvalpegården. Vi har bygget en ret stor gård til
dem, sådan lige over to kvm plus sovekasseområdet, så vi ikke har hvalpe
over det hele helt ukontrolleret. Man kan åbne en låge, så de kan kome ud i
stuen når de er store nok. Gården står lige ved siden af sofaen, så de sover
faktisk under en halv meter fra mit ynglingssofahjørne, så de bliver vænnet
til alt, både støvsuger, andre hunde, dagligdags lyde og frem for alt:
Overdrevet meget nus.