Parring Kleinemünster
Fra : Ole

Dato : 30-06-07 21:24

Hej

Vi har en Kleinemünster tæve som vi gerne ville have parret. Men hvor finder
jeg en tæve som kan bruges?

Er der nogle her i gruppen som har en han, som vi kunne bruge til en
"omgang" hvalpe? Vi bor ved Skanderborg.

Mvh.
Ole

Fra : x Vuf x

Dato : 30-06-07 22:06

On Sat, 30 Jun 2007 22:24:26 +0200, "Ole" wrote:

>Vi har en Kleinemünster tæve som vi gerne ville have parret.
>Men hvor finder jeg en tæve som kan bruges?
>Er der nogle her i gruppen som har en han, som vi kunne bruge
>til en "omgang" hvalpe? Vi bor ved Skanderborg.

Har du prøvet at søge efter Kleiner Münsterländer på Google?
Så burde du få nogle links på opdræt/kenneler, der fører
racen Kleiner Münsterländer, som så igen måske kan henvise
til en egnet han.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)
Kan ses på http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

Fra : Ole

Dato : 01-07-07 20:49

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)

vi har ikke stamtavle på vores, så vi søger ikke nødvendigvis en han med
"papirene i ordren".

Mvh.

Ole

Fra : Battlefield's