Danmarks sødeste hund - konkurrence
Fra : Battlefield's

Dato : 28-06-07 15:26

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-06-07 17:41

In news:4683c4f9$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Battlefield's <battlefield@mail1.stofanet.dk> typed:
> Se her:
> http://programmer.tv2.dk/article.php/id-7368678.html
>
> Hilsen Vibeke

Neej, er det ved at være på de tider igen ?

Jeg glæder mig til alle de dejlige billeder. Der er da mange her fra
gruppen der burde melde sig med deres lækre vovser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 28-06-07 20:16

Tove Krieger, skrev:
> [...]
>
> Jeg glæder mig til alle de dejlige billeder. Der er da mange her fra
> gruppen der burde melde sig med deres lækre vovser.

Det ville ikke værer fair af mig

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-06-07 20:21

In news:INTgi.66$qE3.37@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Det ville ikke værer fair af mig
>
> /Jens

Ork jo, du skal såmænd nok få kamp til stregen

Fra : Leyna

Dato : 03-07-07 08:08

On Thu, 28 Jun 2007 18:41:20 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Jeg glæder mig til alle de dejlige billeder. Der er da mange her fra
>gruppen der burde melde sig med deres lækre vovser.

Charmetrolsen Oy er så ikke ret køn, så jeg tror ikke han vil kunne
gøre sig gældende, og Vaks har forvandlet sig til et frådende uhyre
lige pt så det skal vi vist lige ha' arbejdet lidt på først.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-07-07 10:31

In news:gbtj83heuina64hgaiijlq7jcfjsvrdjsu@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> [...]
> uhyre
> lige pt så det skal vi vist lige ha' arbejdet lidt på først.

Jeg mener nu at det hedder "Danmarks *sødeste* hund".

Man behøver vel ikke at være køn for at være sød, og jeg synes
stadig at Oy er en køn hund, Han har sit særpræg og er ikke en
"dusinhund", det må da også tælle.

P.S. Der findes mange kønne mennesker og de er sg* ikke lige søde
allesammen. *GG*

Fra : Leyna

Dato : 03-07-07 11:17

On Tue, 3 Jul 2007 11:30:52 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>In news:gbtj83heuina64hgaiijlq7jcfjsvrdjsu@4ax.com,
>Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

>Jeg mener nu at det hedder "Danmarks *sødeste* hund".

hehe... Det er rigtigt, Tove, og Oy ER helt klart en sød hund OG
særpræget. Jeg ville faktisk osse gerne ha' deltaget, men for det
første er jeg jo ikke mobil selv, og det tager altså mindst en times
tid at komme til Århus (som er det tætteste for os), PLUS at Vaks og
Tyson bestemt ikke skal være alene hjemme lige foreløbig. *Gyyyyys*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-06-07 20:53

On 28 Jun., 21:20, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Ork jo, du skal såmænd nok få kamp til stregen

Uh, har du nu også fået en kamphund?

Hilsen Kim

Fra : pwh

Dato : 28-06-07 21:29

Kim Christensen, skrev:

> Uh, har du nu også fået en kamphund?

Så ville jeg da først blive buuuhet ud af gruppen

/Jens