stangmål
Fra : Lene Hansen

Dato : 22-06-07 20:23

hej. har forgæves ledt efter et stangmål. kan i hjælpe? mvh lene

Fra : Hm

Dato : 22-06-07 21:41

"Lene Hansen" <lenehansen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej. har forgæves ledt efter et stangmål. kan i hjælpe? mvh lene

Lene har du prøvet at spørge hos Kenjan
www.kenjan.dk

Hanne

Fra : Per, Herringe

Dato : 22-06-07 23:30

I meddelelse: 467c21a6$0$13936$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
skrev Lene Hansen bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> hej. har forgæves ledt efter et stangmål. kan i hjælpe? mvh lene

Ca. 52cm for en Vizsla ....................eller er det noget specielt
du efterlyser

--
MVH Per, Herringe

Fra : x Vuf x

Dato : 23-06-07 08:44

On Fri, 22 Jun 2007 21:23:18 +0200, "Lene Hansen" wrote:

>hej. har forgæves ledt efter et stangmål. kan i hjælpe? mvh lene

Det er uhyre nemt at lave selv.
Ligegyldigt om det er til små eller store hunde.
___
| |
_|_|___________________________
|____|__________________________| < plade på "ring", der kan
|6|
| |
|5|
| |
|4|
| |
|3|
| |
|2|
| |
|1|
_|_|__________________________ Plade, det hele er sat fast på,
|__0___________________________| < som stilles på gulvet under
hunden midtfor.
Pladen sænkes så ned over hundens skuldre...ikke bare dens ryg!

Det virker lissom det, vi som børn blev målt med hos lægen.
Der var stangen bare sat fast på væggen

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)
Kan ses på http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-06-07 10:09

In news:kkhp73l0nekfk3cu1154s3uhvcgd30bnfc@4ax.com,
x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

> [...]
> Pladen sænkes så ned over hundens skuldre...ikke bare dens ryg!
>
> Det virker lissom det, vi som børn blev målt med hos lægen.

LOL Jeg er *virkelig* imponeret. "tante Sonja tegner og fortæller".
Du ka' bare det der.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-06-07 10:35

Tove Krieger skrev:

<klip>

> LOL Jeg er *virkelig* imponeret. "tante Sonja tegner og fortæller". Du
> ka' bare det der.

Så skal du se de fødselsdagskager og ting hun laver inde i dk.snak

Venlig hilsen Dikte

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-06-07 11:12

In news:467ce959$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> typed:
> Tove Krieger skrev:
>
> <klip>

> Så skal du se de fødselsdagskager og ting hun laver inde i dk.snak
>
> Venlig hilsen Dikte

LOL Har set dem. De ser lækre ud. Det er den rene
"rø*balle-substral" med alt det guf der er på.

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 01:43

On Sat, 23 Jun 2007 12:12:26 +0200, "Tove Krieger" wrote:
>Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> typed:

>LOL Har set dem. De ser lækre ud. Det er den rene
>"rø*balle-substral" med alt det guf der er på.

DET ord må jeg simpelthen huske!

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 01:41

On Sat, 23 Jun 2007 11:08:31 +0200, "Tove Krieger" wrote:
>x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

>LOL Jeg er *virkelig* imponeret. "tante Sonja tegner og fortæller".
>Du ka' bare det der.

Tak.

Fra : Lene Hansen

Dato : 23-06-07 14:04

hej. har fundet et hos kenjan. tak for det. mvh lene

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 01:45

On Sat, 23 Jun 2007 15:03:32 +0200, "Lene Hansen" wrote:
>"Lene Hansen" <lenehansen@mail.tele.dk> skrev...

>hej. har fundet et hos kenjan. tak for det. mvh lene

Sådan én som jeg beskrev eller hvad?
Det ville nok ha' været billigere at lave den selv...

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 10:31

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan én som jeg beskrev eller hvad?
> Det ville nok ha' været billigere at lave den selv...

Det nemmeste er da, at bruge en tommeskok eller et rulle-målebånd- ting som
man som regel har i huset i forvejen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 22:00

On Sun, 24 Jun 2007 11:31:04 +0200, "Buffy" wrote:

>Det nemmeste er da, at bruge en tommeskok eller et
>rulle-målebånd- ting som man som regel har i huset i forvejen.

Nej. Med noget bøjeligt vil du aldrig få et nøjagtigt stangmål!

Fra : Leyna

Dato : 24-06-07 23:08

On Sun, 24 Jun 2007 22:59:56 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Nej. Med noget bøjeligt vil du aldrig få et nøjagtigt stangmål!

Næeh, det fandt jeg osse ud af. har jo "pralet" med at Vaks er 68 cm.
men i går målte jeg ham igen, og det kunne kun blive til (ca.) 64 cm.
Oy er så kun 2 cm. lavere (osse ca.) og det på trods af at han ikke er
ældre. Måske bliver han større end Vaks...?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 25-06-07 21:41

On Mon, 25 Jun 2007 00:08:25 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>Oy er så kun 2 cm. lavere (osse ca.) og det på trods af at han ikke er
>ældre. Måske bliver han større end Vaks...?

Tjaaa, muligheden kan nok ikke bortvises.