Se dem her...
Fra : x Vuf x

Dato : 22-06-07 13:47

For sjov har jeg lavet en WYSIWYG-side.
(What You See Is What You Get)

Den hedder: http://www.123hjemmesider.dk/sonpet

Sku' nogen være i tvivl, kan de små vidundere
også ses på min officielle homepage.

Her: http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

De er 3 uger i dag.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)
Kan ses på http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

Fra : jytte

Dato : 22-06-07 16:14

On 22 Jun., 14:47, x Vuf x <sonpetnos...@nospampc.dk> wrote:

> De er 3 uger i dag.

Nåårrrhhh, hvor er de bare kære. Hvalpe er altså bare lækre. Jeg
bliver helt skruk, når jeg ser de der hvalpebilleder.

Jytte M - som ikke må få flere hunde for sin mand. Øv

Fra : x Vuf x

Dato : 22-06-07 18:13

On Fri, 22 Jun 2007 08:13:47 -0700, jytte wrote:

>Nåårrrhhh, hvor er de bare kære. Hvalpe er altså bare lækre.
>Jeg bliver helt skruk, når jeg ser de der hvalpebilleder.

Ja, der er nu noget specielt ved babyer.

>Jytte M - som ikke må få flere hunde for sin mand. Øv

Fyr ham! ;-D

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-06-07 11:37

In news:8ugn7393bb8ol0goasg12m06gc2lrje0fb@4ax.com,
x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:
> [...]
> (What You See Is What You Get)
>
> Den hedder: http://www.123hjemmesider.dk/sonpet
>
> Sku' nogen være i tvivl, kan de små vidundere

Hvor er de altså bare nuttede.

Det er nogle smukke små vovser du har. Jeg elsker de
"sommerfugleører", et *meget* charmerende særpræg hos den race.
Håber at du ikke har noget imod at jeg "hugger" billederne til mit
album med gruppens hunde.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 01:34

On Sat, 23 Jun 2007 12:36:35 +0200, "Tove Krieger" wrote:
> [...]

>"sommerfugleører", et *meget* charmerende særpræg hos den race.
>Håber at du ikke har noget imod at jeg "hugger" billederne til

Jeg har altså 7 voksne papilloner. Hvalpefotos kan ikke
rigtigt præsentere racen som sådan...

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-06-07 09:16

In news:prer731vqq7t7bo1s47bc0jhsdqnjmtnef@4ax.com,
x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

> Jeg har altså 7 voksne papilloner. Hvalpefotos kan ikke
> rigtigt præsentere racen som sådan...

Nej da, de små kan foreløbig bare være nuttede og dejlige at se på.
Jeg har skam din hjemmeside inde under foretrukne med billederne af
alle de voksne dejligheder. De er bare så "vakse" at se på, er de
mon lige så kloge som de ser ud ?

Det er en rigtig fin hjemmeside du har.

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 10:37

On Sun, 24 Jun 2007 10:15:43 +0200, "Tove Krieger" wrote:
>x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

KLIP...

>Nej da, de små kan foreløbig bare være nuttede og dejlige
>at se på. Jeg har skam din hjemmeside inde under foretrukne
>med billederne af alle de voksne dejligheder.

Har du virkelig? Jamen så må jeg hellere få gjort noget
ved planen om renovering af den rodede side.

>De er bare så "vakse" at se på, er de mon lige så
>kloge som de ser ud ?

Absolut! Det er jo dét, jeg faldt for i sin tid.
Jeg har nu opdrættet papsere i 16 år.

>Det er en rigtig fin hjemmeside du har.

Ihhh tak.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-06-07 10:51

In news:hies73th97ffio4ui6vtjmr55lfvgf4u3u@4ax.com,
x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

> Har du virkelig? Jamen så må jeg hellere få gjort noget
> ved planen om renovering af den rodede side.

Jeg synes bestemt ikke den er rodet. Den er da nem og overskuelig.
Det er længe siden at jeg første gang var inde på den

> Absolut! Det er jo dét, jeg faldt for i sin tid.
> Jeg har nu opdrættet papsere i 16 år.

Ja, jeg tænkte nok at de er kloge. En bekendt af min datter har også
3 stk. og hun simpelthen forguder dem. Jeg er især vild med Ikaros.
Hvor er det dog en bedårende hund.

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 21:58

On Sun, 24 Jun 2007 11:51:27 +0200, "Tove Krieger" wrote:
>x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> typed:

>Jeg synes bestemt ikke den er rodet. Den er da nem og overskuelig.
>Det er længe siden at jeg første gang var inde på den

Ok. Dejligt at høre. Jamen så må du da hellere besøge den igen.
Der er ikke sket ret meget det sidste års tid, men nu lover jeg,
at jeg vil ta' mig sammen!

>Ja, jeg tænkte nok at de er kloge. En bekendt af min datter har også
>3 stk. og hun simpelthen forguder dem. Jeg er især vild med Ikaros.
>Hvor er det dog en bedårende hund.

Han er ikke bedårende... Han er ovelækker!
Han har ikke de rigtige aftegninger men en pelskvalitet, der si'r
spar to, og det er da også med en årsag til, at han får høje
præmieringer hver gang, han viser sig på en udstilling!
Selvom han ikke selv har blis, har han lagt det på alle 5 børn.
(Hans første kuld)

Fra : Leyna

Dato : 24-06-07 23:06

On Sun, 24 Jun 2007 22:57:54 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

> [...]
>præmieringer hver gang, han viser sig på en udstilling!
>Selvom han ikke selv har blis, har han lagt det på alle 5 børn.

Nu mindes jeg at en af dine hunde var temmelig stor i det (altså ikke
tyk, men høj) og jeg mener da at det var Ikaros. Er det helt forkert?
Kan huske at han var væsentligt højere end de andre og var en overmega
lækker vaps, men trækker det ikke ned i bedømmelsen når de er så
store?

Jeg er bare nysgerrig. Det er ikke noget angreb!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 25-06-07 21:40

On Mon, 25 Jun 2007 00:06:04 +0200, Leyna wrote:

>Nu mindes jeg at en af dine hunde var temmelig stor i det (altså ikke
>tyk, men høj) og jeg mener da at det var Ikaros. Er det helt forkert?

Ja, ganske og aldeles forkert. Jeg har aldrig haft en stor han.

>Kan huske at han var væsentligt højere end de andre og var en
>overmega lækker vaps, men trækker det ikke ned i bedømmelsen når
>de er så store?
>Jeg er bare nysgerrig. Det er ikke noget angreb!

De må ifølge standarden være omkring 28cm i stangmål (skulderhøjde)
Det bestræber jeg mig på, at mine avlstæver skal være. Det er dog
kun Zeraphine, der er mor til N-kuldet. Hendes mor var lille fede
Ginnie. Så var der fede Glennie, som du var vild med.

Fra : Leyna

Dato : 27-06-07 07:04

On Mon, 25 Jun 2007 22:39:59 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Så var der fede Glennie, som du var vild med.

Hun VAR nu altså osse lækker, og så øffede hun som en gris! *GG*

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-07 23:39

On Wed, 27 Jun 2007 08:03:45 +0200, Leyna wrote:

>Hun VAR nu altså osse lækker, og så øffede hun som en gris! *GG*

Ja, hun var en værre snakkemaskine.
En go' pige hele vejen igennem!

Fra : jytte

Dato : 23-06-07 18:41