Hundetæppe til bilens bagagerum + beskytte~
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 20-06-07 15:51

Hej NG

Jeg har selv bøjet og svejset et flot transportbur som passer perfekt til
min hund samt bil.
Den vil nemt kunne gå igennem en grundig tjek af tilsynet og få en
godkendelse.
Nå, men det er ikke spørgsmålet.

Spm:

Hvilket tæppe vil i anbefale som hunden kan ligge på? Uden sidevægge - kun
bund.
Og ikke mindst, hvilket beskyttelsestæppe til kofangerne vil i anbefale?
(Evt bedre pris end angivet i links'ne)

Jeg har set følgende:
Termotæppe:
http://www.avifauna.dk/product_info.php?cPath=356_1018_1024&products_id=2828
Beskyttelsestæppe til kofanger:
(Roolmat eller Jum-In):
http://loppetjansen.dk/transportkasser_og_tasker/tilbehoer_til_bil/roll_mat_beskyttelsesmaatte_5980_da.htmlhhv.http://www.safedog.dk/product.asp?product=104Har I ellers andre gode ideer og forslag?VhL_N

Fra : Hm

Dato : 20-06-07 16:58

"Lynge-Nielsen" <lynge.nielsen@hot_REMOVETHIS_mail.com> skrev i en
meddelelse news:7dd0d$46793ec4$5293ef9d$2838@news.arrownet.dk...
> [...]
>
> Spm:
>
> Hvilket tæppe vil i anbefale som hunden kan ligge på? Uden sidevægge - kun

Hej
Jeg køber gerne nogle gode tæpperester som er passende i farven, de kan så
med jævne mellemrum udskiftes.

Nu har jeg plastic kofanger(tror jeg) og har aldrig lagt noget på, heller
ikke på de andre biler jeg har haft, måske er det en fejl
Hanne/ som ikke har forstand på biler

Fra : Søren LH

Dato : 20-06-07 21:28

Hej,

"Lynge-Nielsen" <lynge.nielsen@hot_REMOVETHIS_mail.com> skrev i en
meddelelse news:7dd0d$46793ec4

Det lyder godt med sådan et hjemmelavet hundebur, så kan man få det som man
vil have det.

> Hvilket tæppe vil i anbefale som hunden kan ligge på? Uden sidevægge - kun
> bund.

Et ægte tæppe. Se her: http://www.vizla.dk/diverse/hundebur.jpg
Buret har en løs træbund indlagt, og tæppet er skruet fast på bunden, så det
forbliver plant uanset hvordan jeg bremser eller hunden roder rundt.
Tæpperne er købt for en slik hos Røde Kors.
Og Vizla synes det ser pænt ud i hendes bur

Mvh
Søren

Fra : Jlitgov

Dato : 21-06-07 10:56

On 20 Jun., 16:51, "Lynge-Nielsen"
<lynge.nielsen@hot_REMOVETHIS_mail.com> wrote:
> [...]
> bund.
> Og ikke mindst, hvilket beskyttelsestæppe til kofangerne vil i anbefale?

Jeg har bare købt nogle billige alm. dørmåtter med gummibagside. Tror
de koster 40 kr. De har dem på tilbud med jævne mellemrum i Føtex el.
Kvickly m.m. Måtterne kan smiden i vaskemaskinen. Gummibagsiden gør at
de ikke glider rundt i burene. Over dem har de så alm. hundetæpper til
20 kr. i Jysk og andre steder. Og om vinteren har de wetbetts. Jeg er
ret glad for at alting kan smide i vaskemaskinen da mine hunde tit er
ret beskidte. Se demo af hvorfor her: http://www.litgov.dk/images/wilma/Perfekt_beskidt.gif

Hilsen Janne
www.litgov.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 21:41

"Jlitgov" <villrikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

http://www.litgov.dk/images/wilma/Perfekt_beskidt.gif

LOL ! Dejlig hund.

Vi har et picnictæppe med gummibagside- det vil sikkert også være praktisk
som hundetæppe. Det er vist købt i Jysk eller HN- har ikke selv købt vores,
men så et magen til i en af de to butikker...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 22-06-07 16:06

> Hvilket tæppe vil i anbefale som hunden kan ligge på? Uden sidevægge - kun
> bund.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/range/10376
/K