Fald i svime! :-D
Fra : nana sørensen

Dato : 18-06-07 20:16

Hej gruppe...

Jeg fandt på noget andet, da mit almindelige fotosted ikke er oppe, så nu
skal i ikke vente mere. Billederne er godt blandet sammen, da jeg ikke kan
finde ud af photobuckets system, så der er godt og blandet med gravid mave,
nyfødte hvalpe og hvalpene som en uge gamle. Der er også et par stykker af
Pnåf blandet ind i, så i kan se hvor stor hun er blevet. Peanut er ikke
hjemme lige nu, så der er ingen nye af ham, men prøver at blande et par
stykker ind.
Nyd dem...

Mvh. Nana

http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?mediafilter=images
Hvis det ikke funker, så sig lige til. Der er to sider, og man bladrer nede
i bunden.

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-07 20:34

In news:4676d9e7$0$14023$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> typed:
> [...]
>
> http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?mediafilter=images
> Hvis det ikke funker, så sig lige til. Der er to sider, og man

Naaaaj Nana, hvor er de dog nuttede, og så kan man ikke engang prøve
at holde dem

Det klæder Baby at være mor, og de ser da ud til at trives og har
det godt. Jeg er også helt væk i det billede hvor Pnåf sidder med
halvt lukkede øjne, hvor er hun kær

Tak for synet. De kommer ind ved siden af de andre billeder i
album'et ( der er nemlig også billedet af Peanut med
nittehalsbåndet).

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : nana sørensen

Dato : 18-06-07 21:46

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> In news:4676d9e7$0$14023$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> typed:

> Naaaaj Nana, hvor er de dog nuttede, og så kan man ikke engang prøve at
> holde dem

Du er da velkommen, så snart de har fået øjne.

> Det klæder Baby at være mor, og de ser da ud til at trives og har det
> godt. Jeg er også helt væk i det billede hvor Pnåf sidder med halvt
> lukkede øjne, hvor er hun kær

Baby er en KANON mor. Hun har jo ingen hjerne, så hun kører på rent instinkt
,og det kan godt betale sig med hvalpe. Hun er så hyggelig. Pnåf er
skøn. Billedet af den minder mig om peanut. Han lukker også altid øjnene og
liger en junkie, når jeg tager kameraet frem.

> Tak for synet. De kommer ind ved siden af de andre billeder i album'et (
> der er nemlig også billedet af Peanut med nittehalsbåndet).

> Venlig hilsen Tove

Selv tak.

Fra : M. Andersen

Dato : 18-06-07 21:08

BUMP

*Lyden af Mette der falder i svime*

Øj, hvor har jeg ventet på at se de små nuttebasser - de er søøøøde :)

Mette

Fra : nana sørensen

Dato : 18-06-07 21:48

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> wrote in message
> BUMP
>
> *Lyden af Mette der falder i svime*
>
> Øj, hvor har jeg ventet på at se de små nuttebasser - de er søøøøde :)
>
> Mette

LOL Jeg vidste at i her i gruppen ville kunne forstå mig.

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 22:42

On Mon, 18 Jun 2007 21:15:51 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>http://s188.photobucket.com/albums/z317/Phobia_arg/Puppys/?mediafilter=images

hehe... tid til nye nittehalsbånd!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 18-06-07 22:54

> hehe... tid til nye nittehalsbånd!
> --
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

LOL Ikke denne gang... Vi skal desværre ikke beholde nogen af dem, selvom
jeg virkelig har lyst. Så nitterne må være op til de nye ejere. Lurer
lige din hjemmeside... jeg er nemlig også en af de brede.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-06-07 05:20

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> LOL Ikke denne gang... Vi skal desværre ikke beholde nogen af dem, selvom
> jeg virkelig har lyst. Så nitterne må være op til de nye ejere.

Søde marsvin..GGG.. arj, de er cute!.

Jeg så i det sidste "hunden" blad, -mener jeg det var.. at der var kommet en
serie outfit til hunden, ligefra sejt nittehalsbånd med HD logo, over trøjer
til legetøj, alt i Harley Davidson..GG..
jeg har en kat der kunne bære sådan noget, han er noget af et hård kogt
æg..(-;
mine hunde...folk ville falde om af grin på gaden...((-;

mvh.marie

Fra : Leyna

Dato : 19-06-07 10:44

On Tue, 19 Jun 2007 06:20:09 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>æg..(-;
>mine hunde...folk ville falde om af grin på gaden...((-;

Naaaah, hvis du tjekker mine hunde, så har de begge nittehalbånd. Vaks
har lige fået et nyt der fik en bekendt til at udbryde : "Er han en
Amstaff-wannabe?" *LOL*
http://www.leyna.dk/oy-galleri/oyogvaks1.jpg
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-06-07 12:32

> Naaaah, hvis du tjekker mine hunde, så har de begge nittehalbånd. Vaks
> har lige fået et nyt der fik en bekendt til at udbryde : "Er han en
> Amstaff-wannabe?" *LOL*

Det er her at de har de omtalte HD sager.. men jeg kan se at shoppen er
midlertidig ude af drift, så det får du ikke så meget ud af.
www.ostrand.dk

Emma bliver i forvejen anklaget for at være en pittbull..LOL.. så det vil
nok bare gøre sagen værre, hvis hun også skal rende rundt med sådan et..(-;

mvh. marie

Fra : nana sørensen

Dato : 20-06-07 14:14

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:46775956$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Søde marsvin..GGG.. arj, de er cute!.

de er sgu MINDRE end marsvin. LOL jeg har haft mange rotter der vejde det
tredobbelte.

> [...]
> æg..(-;
> mine hunde...folk ville falde om af grin på gaden...((-;

Aiii.... Findes der link dertil? Nu køber jeg aldrig utfits til hundene, men
jeg elsker at sidde og lure på det. På amerikanske hjemmesider kan man tit
købe både bryllupsudstyr og halloween-tøj. LOL

Fra : Leyna

Dato : 19-06-07 10:41

On Mon, 18 Jun 2007 23:54:08 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>LOL Ikke denne gang... Vi skal desværre ikke beholde nogen af dem, selvom
>jeg virkelig har lyst. Så nitterne må være op til de nye ejere. Lurer
>lige din hjemmeside... jeg er nemlig også en af de brede.

Det er du da velkommen til, men det er nu på http://www.leyna.dk at
alle vapsebillederne ligger.... når jeg ellers lige får opdateret.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 22:20

> [...]

> Hvis det ikke funker, så sig lige til. Der er to sider, og man bladrer

Tillykke med mini-hvalpene. Hvor er de skønne og da også de andre
hunde.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 20-06-07 14:16

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in message

> Tillykke med mini-hvalpene. Hvor er de skønne og da også de andre
> hunde.
>
> --
> Mvh. www.tjekmig.dk

de er nemlig rigtig cute... Og de VOKSER! Jeg er helt fascineret over at de
kan fordoble deres vægt så hurtigt. Men de æder selvfølgelig også mere eller
mindre hele tiden.

Fra : Anette

Dato : 19-06-07 23:38

Hej Nana

De er bare nusse-dejlige...hehe lommehunde )
Baby-mor ser ud som om hun har det bare super med at have smårollinger -
dejligt

/ Anette
www.philana.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 20-06-07 14:17

"Anette" <abc@def.es> wrote in message
> [...]
>
> De er bare nusse-dejlige...hehe lommehunde )
> Baby-mor ser ud som om hun har det bare super med at have smårollinger -

Hun er en SUPER mor. havde læst i et par hundebøger at nogle tæver ikke
rigtigt gad a tligge nok hos hvalpene, men Baby ligger der næsten hele
tiden. Hun har selvfølgelig også kasse lige ved hjørnet af mit sofahjørne,
så jeg kan bare række armen ned og nusse hende og gramse på hvalpene, så
omsorgen kommer til hende. Hun er heldigvis enormt rolig og HELT fin med
at jheg overgramser hendes unger, så det gør jeg. Meget.