Advarsel mod badning i havet.
Fra : Martin Vollert

Dato : 18-06-07 11:53

Jeg syntes lige at denne advarsel skulle herind også..

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/Norddjurs/2007/06/18/070239.htm

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-07 15:04

In news:46766424$0$90272$14726298@news.sunsite.dk,
Martin Vollert" <"Mit fornavn <"Mit fornavn"@ertele.invalid> typed:
> Jeg syntes lige at denne advarsel skulle herind også..
>
> http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/Norddjurs/2007/06/18/070239.htm

Man kan også følge med i udviklingen på DMI's algekort:

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/algekort.htm

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : qfha

Dato : 18-06-07 17:32

Jeg tror, vi snupper en luftetur i skoven i aften

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-06-07 20:13

On 18 Jun., 18:31, qfha <bt_s2...@yahoo.dk> wrote:
> Jeg tror, vi snupper en luftetur i skoven i aften

Pas på! Skoven er fuld af skovflåt med borelia!

Hilsen Kim

Fra : Martin Vollert

Dato : 18-06-07 22:18

Kim Christensen skrev:

> Pas på! Skoven er fuld af skovflåt med borelia!
>
> Hilsen Kim

Nu var det jo ikke fordi jeg ikke selv bader min hund i havet eller er
specielt pylret om min hund (tvært imod), MEN nu har jeg selv tit
luftet min hund på norddjurs strand og er da glad for at jeg lige faldt
over det med algerne for det havde jeg ikke lige spekuleret på endnu..
og der er forresten ikke borelia har i østjylland.

Fra : lh

Dato : 19-06-07 04:56

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
On 18 Jun., 18:31, qfha <bt_s2...@yahoo.dk> wrote:
> Jeg tror, vi snupper en luftetur i skoven i aften

Pas på! Skoven er fuld af skovflåt med borelia!

Hilsen Kim

Jeg syntes faktisk du skulle tage det med algerne alvorligt hvis du ellers
holder nok af din hund, for det er bestemt ikke noget at spøge med og kan
være dødsensfarligt for hunde. To uafhængige dyrlæger har til mig sagt at
man SKAL tage det alvorligt og holde sine hunde væk fra steder med alger.

lh

Fra : qfha

Dato : 18-06-07 20:57

On 18 Jun., 21:12, Kim Christensen <SLETTESnemo...@yahoo.com> wrote:

> Pas på! Skoven er fuld af skovflåt med borelia!
>
> Hilsen Kim

Nå ja, det var nu en fin tur alligevel. Farerne lurer overalt ,
men med jagthunde er vi vant til flåter i store mængder. Det kan ikke
rigtigt gøre indtryk.

mvh
qfha