Ny hunde side i Danmark
Fra : kontakt@gipote.dk

Dato : 18-06-07 09:12

Hej alle

Tjek den nye hunde side i Danmark

www.gipote.dk

den er ret god,,,,

Fra : jopa

Dato : 18-06-07 11:24

<kontakt@gipote.dk> skrev i meddelelsen
news:1182154307.638251.309580@o61g2000hsh.googlegroups.com...
> Hej alle
>
> Tjek den nye hunde side i Danmark
>
> www.gipote.dk
>
> den er ret god,,,,

Det skal du jo sige når det er din egen side.
Hvad med at melde rent bord i stedet for sådan en gang dårlig REKVALME.

--
Mvh. John

Fra : Eva

Dato : 18-06-07 12:09

<kontakt@gipote.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Tjek den nye hunde side i Danmark
>
> www.gipote.dk
>
> den er ret god,,,,

Fantastisk flot side - den kan du godt være stolt af!

mvh Eva

Fra : Brian

Dato : 18-06-07 15:07

kontakt@gipote.dk skrev:
> den er ret god,,,,

ja hvis du selv sku' sige det, eller hvad?

jeg synes at din side ser meget amatøragtig ud.. der er garanteret en
masse fint indhold, men jeg ville ikke overveje at købe eller sælge hund
via den side.. det ser den simpelthen for "hjemmefusket" ud til..

hvis du ønsker det kan jeg da godt designe en side til dig, men det
koster :)

MVH
Brian

Fra : Søren LH

Dato : 18-06-07 17:17

<kontakt@gipote.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Tjek den nye hunde side i Danmark
>
> www.gipote.dk
>
> den er ret god,,,,

Hej,

Jamen så vil jeg da gerne give dig noget konstruktiv feedback. Jeg forstår
at siden først og fremmest skal være en oversigt over en masse kenneler. Det
fremgår slet ikke af forsiden. Og at "annoncer" er oversigten over
kennelerne kan man heller ikke regne ud.

Held og lykke med siden.

Mvh
Søren

Fra : Kim2000

Dato : 18-06-07 21:11

<kontakt@gipote.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Tjek den nye hunde side i Danmark
>
> www.gipote.dk
>
> den er ret god,,,,

Een regel ved en hjemmeside er at du har max 10 sekunder til at sælge den
til os, det formår den ikke, hvad går siden ud på?
mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.