Hvem har den mest fjogede hund?
Fra : Leyna

Dato : 17-06-07 21:04

Ja, det er altså ikke fordi jeg her har taget et kanongodt billede, og
jeg havde faktisk slet ingen intentioner om at fotografere andet end
en lidt ældre og fredelig hund, men Oy var af en anden mening, og jeg
opdagede ham først da jeg fik billedet over på putte. Det gav lige mig
en gevaldig griner, så måske synes I osse det er sjovt...
http://www.leyna.dk/trine.jpg

En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anette

Dato : 17-06-07 21:48

Leyna wrote:

> En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
> tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*

*LOL* SUPER billede

Vi morede os over de to første billeder her, fra februar 05
http://www.philana.dk/side2februar.htm

og lige i dag har vi faktisk taget et par næsten magen til af hende - vi er
ved at få lagt ny terasse, der er lagt stabilgrus ud - og det mente Philana
da lige hun skulle tjekke om det var okay

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Leyna

Dato : 17-06-07 22:07

On Sun, 17 Jun 2007 22:47:30 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>*LOL* SUPER billede
>
>Vi morede os over de to første billeder her, fra februar 05
>http://www.philana.dk/side2februar.htm

Haha... kan jeg godt forstå, men den ser ikke bøvet ud som Oy, bare
beskidt!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anette

Dato : 17-06-07 23:00

Leyna wrote:

> Haha... kan jeg godt forstå, men den ser ikke bøvet ud som Oy, bare
> beskidt!

Ikke helt så bøvet som Oy, nej Men måske er det bare et af de tilfælde
hvor kun ejer kan tolke udtrykket i hovedet på hunden . Jeg synes hun ser
bøvet ud på det billede .

/ Anette
www.philana.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 19-06-07 10:42

On Sun, 17 Jun 2007 22:47:30 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Vi morede os over de to første billeder her, fra februar 05
>http://www.philana.dk/side2februar.htm

Hihihi...Det kan de fleste hundeejere vel genkende...

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. (3 piger og 2 drenge født 1. juni)
Kan ses på http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html

Fra : C.H

Dato : 17-06-07 21:48

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Der kan Cassius også være med - og tro mig, selvom jeg finder ham ganske
yndig, så har han altså nogengange mere lighed med Futte fra Garfield end en
elegant schæferhund...

Se her: http://cassius-the-dog.blogspot.com/2007_01_01_archive.html

Scrool til det nederste billede...

Ude i skoven, en mørk mørk aften...
Blairdog project......

Connie

Fra : Leyna

Dato : 17-06-07 22:09

On Sun, 17 Jun 2007 22:48:23 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

> [...]
>yndig, så har han altså nogengange mere lighed med Futte fra Garfield end en

Kanon! Er bare bange for at Oy slet ikke kan komme i kategorien yndig,
selv ikke på hans bedste dage. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : C.H

Dato : 17-06-07 22:22

> Kanon! Er bare bange for at Oy slet ikke kan komme i kategorien yndig,
> selv ikke på hans bedste dage. *GG*
> --

Nu lider han garanteret også under sin alder for tiden!! For stort hoved,
for store ører, alt for lange ben, lidt for tynd, lidt for lang... Og så
enormt klodset...

De er sgu ikke særlig yndige, når de er på Oys og Cassius´ alder - de er
faktisk temmelig uheldige både hvad angår proportioner og motorisk snilde

Jeg kryder fingre for, at der en dag kommer en ægte schæferhan ud af Cassius

Og Oy - han bliver da en køn dreng.... Engang

Connie - der selv så frygtelig ud hjemme i firserne, da hun var teenager

Fra : Leyna

Dato : 17-06-07 23:17

On Sun, 17 Jun 2007 23:21:50 +0200, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Nu lider han garanteret også under sin alder for tiden!! For stort hoved,
>for store ører, alt for lange ben, lidt for tynd, lidt for lang... Og så
>enormt klodset...

Naeh, hans proportioner er skam blevet meget bedre, og rent
kropsmæssigt er han blevet ret pæn, men Yndig tror jeg aldrig han
bliver. Pudsig er nok det pæneste der kan siges om ham... men
charmerende som bare fanden, DET er han.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-07 16:21

In news:6kcb731l62tirqmjc97isde2bbtbcqdpfl@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> [...]
> bliver. Pudsig er nok det pæneste der kan siges om ham... men
> charmerende som bare fanden, DET er han.

Hvis der er nogen der prøver at bilde dig ind, at Oy ikke er en køn
hund, så må det være fordi vedkommende *også* trænger til nye
briller. Han er da bare en skøn fyr foruden at være meget
charmerende.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 22:31

On Mon, 18 Jun 2007 17:21:03 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>hund, så må det være fordi vedkommende *også* trænger til nye
>briller. Han er da bare en skøn fyr foruden at være meget

Han er skøm , cahrmerende, kærlig og gennemdejlig, men køn ER han
altså ikke, og det er skam noget jeg selv kan se. Han ser mere sjov ud
end køn.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-07 16:13

In news:f546ls$26r2$1@newsbin.cybercity.dk,
C.H <vaxen7@hotmail.com> typed:

> Der kan Cassius også være med - og tro mig, selvom jeg finder ham
> ganske yndig, så har han altså nogengange mere lighed med Futte
> [...]

LOL ja, han ser godt nok frygtindgydende ud den dejlige vovse

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 23:17

> En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
> tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*

He, he, han er nu sød.

Her er Biva, fra sin mindre pæne side:
http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/66213355.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 09:28

On Mon, 18 Jun 2007 00:17:21 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>He, he, han er nu sød.
>
>Her er Biva, fra sin mindre pæne side:
>http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/66213355.jpg

Høhø... Den kan jeg osse slå...
http://www.leyna.dk/oy-galleri/tunge.jpg
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 18-06-07 15:30

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Høhø... Den kan jeg osse slå...
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/tunge.jpg

Høhø.... Den er da nem at slå.....
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=16

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 22:28

On Mon, 18 Jun 2007 16:30:01 +0200, "jopa" <john@spamjatak.invalid>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

>Høhø.... Den er da nem at slå.....
>http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=16

Milo ser altså ikke rigtig fjoget ud, søde John, men jeg indrømmer
ikke offentligt at jeg synes han er herreflot! Nænæ, ikke på vilkår!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 18-06-07 22:47

> Milo ser altså ikke rigtig fjoget ud, søde John, men jeg indrømmer
> ikke offentligt at jeg synes han er herreflot! Nænæ, ikke på vilkår!

Å jeg troede det var en konkurrence på længst tunge

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 19-06-07 10:40

On Mon, 18 Jun 2007 23:47:02 +0200, "jopa" <john@spamjatak.invalid>
wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

>Å jeg troede det var en konkurrence på længst tunge

Hmmmm... Tror godt vi osse kan være med dér!
http://www.leyna.dk/oy-galleri/oyogvaks1.jpg
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 19-06-07 20:38

Leyna, skrev:

> Hmmmm... Tror godt vi osse kan være med dér!
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/oyogvaks1.jpg

Flot billede af Vaks, godt skulderparti han har

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-06-07 22:22

On Tue, 19 Jun 2007 21:38:19 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Flot billede af Vaks, godt skulderparti han har

nu var det jo Oy du skulle lægge mærke til, din NØD!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-07 22:27

>>> Hmmmm... Tror godt vi osse kan være med dér!

> nu var det jo Oy du skulle lægge mærke til, din NØD!

Han vokser da godt, ham Oy. Hvor høj er han ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 20-06-07 06:21

On Tue, 19 Jun 2007 23:27:16 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Han vokser da godt, ham Oy. Hvor høj er han ?

Jeg hart ikke målt ham, men han er ved at være på højde med Vaks.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 20-06-07 07:14

Opdagede lige at Vaks har precis det samme halsbånd som Angel,
du kan da ikke udstyrerer en hanhund med sådan et tøsehalsbånd

/Jens (hvis Angel nu sjældent har halsbåndet på)

Fra : Leyna

Dato : 20-06-07 08:53

On Wed, 20 Jun 2007 08:14:06 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Opdagede lige at Vaks har precis det samme halsbånd som Angel,
>du kan da ikke udstyrerer en hanhund med sådan et tøsehalsbånd

Det kan højeste være et magen til.
Og det er ikke et tøsehalsbånd, men måske er det derfor Angel letter
ben? Hun har mistet sin kønsidentitet?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 20-06-07 12:04

Leyna, skrev:

> Det kan højeste være et magen til.

Det kan sagtens værer det samme, hun bruger jo ikke sit

> Og det er ikke et tøsehalsbånd, men måske er det derfor Angel letter
> ben? Hun har mistet sin kønsidentitet?

Det er da et tøsehudehalsbånd, nitterne sidder jo i hjerteform
Alle rigtige tæver letter også ben, kun tøsetæverne sidder ned

/Jens

Fra : pwh

Dato : 20-06-07 07:10

Leyna, skrev:

> nu var det jo Oy du skulle lægge mærke til, din NØD!

Bestemmer jeg vel selv
Typisk folk der får ny hund, så er den gamle forslidte, trofaste,
kærlige, dejlige & velopdragene hund ikke til noget mere

Hans blev kasseret som en gammel sko,
og Vaks må vi andre ikke tale om mere

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-06-07 08:50

On Wed, 20 Jun 2007 08:10:27 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Bestemmer jeg vel selv
>Typisk folk der får ny hund, så er den gamle forslidte, trofaste,
>kærlige, dejlige & velopdragene hund ikke til noget mere

Seriøst, så var det et af mine største problemer, da jeg gav Hans
videre. Han blev bestemt ikke kasseret, men det kunne jo godt virke
sådan, fordi han nu havde udspillet sin rolle her. *SUK*
Anyway, fik lige en opdaterign på Hans i går. han havde været hos
dyrlægen (igen igen) med en flækket negl (det er ikke første gang.
hans negle gror som ukrudt, og man må ikke røre dem) og så havde
dyrlægen opdaget at han havde fået ringorm. Det blev så til en pæn
regning for min datter, men ingen brok derfra. Hun er så gald for
Hans, og kunne godt tænke sig at afsætte sin hvalp ind imellem. *GG*

>Hans blev kasseret som en gammel sko,
>og Vaks må vi andre ikke tale om mere

Jeg bliver ked af at få den med Hans smidt i hovedet. Jeg kan godt se
dine smileys, men det gør alligevel ondt, så den ville jeg sætte pris
på at du droppede. Det var svært nok at sende ham videre, men han har
det væsentligt bedre hos min datter end han ville kunne få her. sådan
er DET bare. Iøvrigt har Hans tabt sig yderligere. Er nu nede på 38
kg. og hans madration er IKKE skåret ned, men han er jo begyndt at
lege og motionere mere.

Vaks må man altid gerne snakke om, men sg*da ikke i forbindelse med en
fjoget hund. Det giver jo selt ingen mening, bette Jens!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 20-06-07 12:11

Leyna, skrev:

> Seriøst, så var det et af mine største problemer, da jeg gav Hans
> videre. Han blev bestemt ikke kasseret, men det kunne jo godt virke
> sådan, fordi han nu havde udspillet sin rolle her. *SUK*

Jeg ved da godt du ikke har kasseret ham,
jeg støttede dig da selv i beslutningen i sin tid.

> [...]
> regning for min datter, men ingen brok derfra. Hun er så gald for
> Hans, og kunne godt tænke sig at afsætte sin hvalp ind imellem. *GG*

Har hun ikke en forsikring på sine hunde :-?

> Jeg bliver ked af at få den med Hans smidt i hovedet. Jeg kan godt se
> dine smileys, men det gør alligevel ondt, så den ville jeg sætte pris
> på at du droppede.

Det må du da meget undskylde, jeg joker nogle gange med ting der
ikke skal jokes med, det var ubetænktsomt af mig
Lover aldrig at gører det igen.

> Iøvrigt har Hans tabt sig yderligere. Er nu nede på 38
> kg. og hans madration er IKKE skåret ned, men han er jo begyndt at
> lege og motionere mere.

Det lyder rigtigt godt.

> Vaks må man altid gerne snakke om, men sg*da ikke i forbindelse med en
> fjoget hund. Det giver jo selt ingen mening, bette Jens!

Det er self rigtigt nok

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-06-07 13:54

On Wed, 20 Jun 2007 13:10:36 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Leyna, skrev:

>Jeg ved da godt du ikke har kasseret ham,
>jeg støttede dig da selv i beslutningen i sin tid.

Men den dårlige samvittighed ligger der alligvel (hos mig), men det
burde den ikke gøre....

>Har hun ikke en forsikring på sine hunde :-?

Ikke udover den lovpligtige

>Det må du da meget undskylde, jeg joker nogle gange med ting der
>ikke skal jokes med, det var ubetænktsomt af mig
>Lover aldrig at gører det igen.

Er godt klar over at du lavede sjov, og er heller ikke fornærmet på
nogen måde, men jeg savner nu stadig min Hansemand, men han har det
altså bedst hos min datter, og det må jeg så lære at acceptere. Men
det gør stadig ondt når jeg får at vide at jeg har smidt ham ud for en
ny og mere spændende hund.. Men alt forladt.

>Det er self rigtigt nok

Ergo vrøvler du! Vaks er stadig mors egen hvalpebasse, og Oy er så...
en slags hund!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 20-06-07 14:29

Leyna, skrev:

> Men den dårlige samvittighed ligger der alligvel (hos mig), men det
> burde den ikke gøre....

Næh, tværtimod skulle jeg da mene.
Det var da en yderst uselvisk handlig fra din side, som kun fortjener ros.

> Ikke udover den lovpligtige

Det er farligt, ved mindre hun har rigeligt med penge.
Hun skulle måske prøve at få sådan en forsikring med i budgettet,
det koster ca 1000 kr/årligt pr hund, Angels har jeg overskud på.
Tyson har endnu ikke haft brug for sin, og kattens har også betalt
sig selv indtil videre.

Noget nyt i det

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 21-06-07 11:12

On Wed, 20 Jun 2007 14:53:45 +0200, Leyna wrote:

> [...]

>det gør stadig ondt når jeg får at vide at jeg har smidt ham ud for en
>ny og mere spændende hund.. Men alt forladt.

Kan jeg få at vide, hvorfor du måtte af med Hansen?

Fra : Leyna

Dato : 21-06-07 19:07

On Thu, 21 Jun 2007 12:11:59 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Kan jeg få at vide, hvorfor du måtte af med Hansen?

Jeg måtte ikke af med Hans. Der var ingen problemer med ham.
Min datter er flyttet i hus med have, og hun spurgte om hun ikke godt
måtte låne ham nogle dage, og det måtte hun da. Jeg har set hende få
Hans til at lege med bold, og udføre tricks, som det aldrig er
lykkedes mig at få ham til, og jeg kunne jo se at de to var meget,
meget glade for hinanden, så jeg tænkte og tænkte...

Her holdt Hans sig bare for sig selv, og ville ikke rigtigt være med
til noget, og han var træt af de to energibundter. Da han så havde
været hos min datter i en uge og jeg oplevede ham i hendes hjem, så
tog jeg beslutningen om at hun måtte overtage ham, hvis hun ville. Jeg
tror aldrig jeg har set nogen blive SÅ lykkelig, og Hans hører slet
ikke til her mere. Han valgte sg* selv en nyn fanilie. Han har det
rigtig godt, Sonja. Og han er IKKE kasseret.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-06-07 22:33

On Thu, 21 Jun 2007 20:06:48 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>ikke til her mere. Han valgte sg* selv en nyn fanilie. Han har det
>rigtig godt, Sonja. Og han er IKKE kasseret.

Tak for forklaringen. Kys Hansen fra mig næste gang, du ser ham.

Fra : Leyna

Dato : 21-06-07 23:21

On Thu, 21 Jun 2007 23:33:18 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Tak for forklaringen. Kys Hansen fra mig næste gang, du ser ham.

Det skal jeg gøre... hvis han da gider kendes ved mig overhovedet.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 22-06-07 13:06

On Fri, 22 Jun 2007 00:21:05 +0200, Leyna wrote:

>Det skal jeg gøre... hvis han da gider kendes ved mig overhovedet.

Når/hvis jeg har besøgt mine solgte hvalpe, har jeg altid
været glad, hvis de ikke ville kendes ved mig.
Det er grufuldt, hvis de skriger og vil med mig hjem!
Det har jeg skam osse prøvet...

Fra : x Vuf x

Dato : 21-06-07 11:09

On Wed, 20 Jun 2007 09:50:25 +0200, Leyna wrote:

>Seriøst, så var det et af mine største problemer, da jeg gav Hans
>videre. Han blev bestemt ikke kasseret, men det kunne jo godt virke
>sådan, fordi han nu havde udspillet sin rolle her. *SUK*

Absolut! Og mig har du ikke engang turdet fortælle, at en
omplaceringshund er blevet omplaceret igen og måske igen igen!
Vi bli'r nok uvenner nu, men Hansen var den bedste af dine hunde!

Men sku' det være, var det da godt, han kom hen til én,
han kendte i forvejen.

> [...]
>er DET bare. Iøvrigt har Hans tabt sig yderligere. Er nu nede på 38
>kg. og hans madration er IKKE skåret ned, men han er jo begyndt at

Hvordan kan han lege og især motionere mere, end han gjorde,
da han var legetøj/sparringpartner for Vaks?

Fra : Leyna

Dato : 21-06-07 19:01

On Thu, 21 Jun 2007 12:08:48 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

> [...]

>omplaceringshund er blevet omplaceret igen og måske igen igen!
>Vi bli'r nok uvenner nu, men Hansen var den bedste af dine hunde!

Hans er flyttet ind hos min datter, men er ikke i den forstand sendt
videre. Han bliver skam i famlien. Kunne aldrig drømme om at sende ham
andetsteds hen.

>Hvordan kan han lege og især motionere mere, end han gjorde,
>da han var legetøj/sparringpartner for Vaks?

Både Hans og Vaks er jo blevet voksen hunde nu, og Hans gad bare ikke
lege mere... i hvert fald ikke med os. Og Hans gad da slet ikke Oy,
som jo ligner sin far hvad angår aktivitetsniveau....
Men datteren og ikke mindst svigersønnen vil Hans meget gerne lege
med, og han vil osse gerne gå tur, og dér er han jo blevet flokleder,
så jeg tror bestemt ikke du behøver at være bekymret for ham...

Og ja, Hans var de flestes favorithund. Sådan er det bare.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-06-07 22:37

On Thu, 21 Jun 2007 20:00:42 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>med, og han vil osse gerne gå tur, og dér er han jo blevet flokleder,
>så jeg tror bestemt ikke du behøver at være bekymret for ham...

Godt så.

>Og ja, Hans var de flestes favorithund. Sådan er det bare.

Ja. Han har et så godt sind, at det udstråler fra ham.

Fra : Leyna

Dato : 21-06-07 23:23

On Thu, 21 Jun 2007 23:36:37 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Ja. Han har et så godt sind, at det udstråler fra ham.

Det har alle mine hunde,men Hans var bare den kønneste!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 22-06-07 13:11

On Fri, 22 Jun 2007 00:23:13 +0200, Leyna wrote:

>Det har alle mine hunde,men Hans var bare den kønneste!

Nej DET har de ikke! Jeg kender ikke Oy, men Vaks har
absolut ikke godheden lysende ud af sig, som en slags aura.
Det har Hansen! Eller Hans; kært barn har mange navne.
Den kønneste synes jeg nu ikke...
Det var vel Vaks...dengang...

Fra : Leyna

Dato : 22-06-07 16:32

On Fri, 22 Jun 2007 14:11:11 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Nej DET har de ikke! Jeg kender ikke Oy, men Vaks har
>absolut ikke godheden lysende ud af sig, som en slags aura.
>Det har Hansen! Eller Hans; kært barn har mange navne.

Han hed jo Hans da vi fik ham. Det var os der kaldte ham for Hansen...
indtil det alligevel blev ret naturligt med Hans.

Og det med godheden ved jeg sørme ikke. Hans har kvalt flere katte (i
hvert fald hvis rygterne taler samdt), og osse et par høns. Hans er en
rigtig dræberhund. Vaks har altid bare passet på alle dyr... og
mennesker.

Oy er det svært at sige noget om, for hans sind virker lige så blandet
som hans udseende. Han har været extrem langsom til at lære (enst
renlig), virkede ikke særlig glad for mennesker i starten (men elskede
sin Vaksefar), og så var han langt mere frygtsom end jeg nogensinde
har oplevet Vaks. Han er lige så legesyg og der er lige så meget krudt
i ham, som der var i Vaks (da han var i den alder), men ellers er der
ikke mange lighedspunkter.

>Den kønneste synes jeg nu ikke...
>Det var vel Vaks...dengang...

Det var sørme noget af en indrømmelse. Og så fra dig! *LOL*
Hans havde det smukkeste ansigt, og meget udtryksfulde øjne. Vaks var
(og er) bare Vaks. Flot og kraftigt bygget, men bestemt ikke nogen
smuk hund, sådan i bogstavelig forstand. Men kærlig har han sørme alle
dage været... og voldsom i sin kærlighed!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 16:45

> Vaks var
> (og er) bare Vaks. Flot og kraftigt bygget, men bestemt ikke nogen
> smuk hund, sådan i bogstavelig forstand. Men kærlig har han sørme alle
> dage været... og voldsom i sin kærlighed!

Jeg synes Vaks er vældig smuk, men nu elsker jeg også gule hunde.

Synes bare, at jeg efterhånden har læst om mange gule labber, der bliver
syge og dør i en ung alder ( vores Buffy incl. ), uanset om der har været
tavle på eller ej. Lidt mystisk synes jeg......

Hvordan går det forresten med datterens hvalp- Oy`s søster eller var det ½
søster ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 22-06-07 21:11

On Fri, 22 Jun 2007 17:45:18 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Jeg synes Vaks er vældig smuk, men nu elsker jeg også gule hunde.

Tak. Han er da osse dejlig, men ved sørme ikke om han ligefrem kan
kaldes smuk. En flot og en stolt hund...

>Synes bare, at jeg efterhånden har læst om mange gule labber, der bliver
>syge og dør i en ung alder ( vores Buffy incl. ), uanset om der har været
>tavle på eller ej. Lidt mystisk synes jeg......

Det har jeg gudskelov aldrig hørt om...

>Hvordan går det forresten med datterens hvalp- Oy`s søster eller var det ½
>søster ?

½ søster. Oy og Maggie har hver sin mor. Maggie stortrives osse, men
er jo i den alder hvor man godt kunne fristes til at sælge hende
billigt. *GG* Om en uge skal hun så være sammen med Oy igen, go så
skal der leges igennem!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 18-06-07 05:12

Leyna, skrev:
> [...]
> opdagede ham først da jeg fik billedet over på putte. Det gav lige mig
> en gevaldig griner, så måske synes I osse det er sjovt...

*ROFL*
Du vinder Leyna, heldigt skud

> En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
> tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*

Også jeg

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 09:31

On Mon, 18 Jun 2007 06:12:27 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> *ROFL*
>Du vinder Leyna, heldigt skud

Naaaah, sådan ser han sg* ud! *LOL*

>Også jeg

Men charme har han masser af!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-06-07 05:37

Okey.. det kan være svært at slå..
Men på den anden siden, så har jeg en samling af tåbelige billeder af min
dybt useriøse hund..her er et af dem.. (-;
http://www.photopassion.dk/tossehund.htm

og bemærk, at Loui kan flyve, højt over græsset, godt hjulpet af dumbo`s
ører..GG..

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 09:30

On Mon, 18 Jun 2007 06:37:29 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>http://www.photopassion.dk/tossehund.htm
>
>og bemærk, at Loui kan flyve, højt over græsset, godt hjulpet af dumbo`s

Æv. Det er endnu ikke lykkedes mig at fange Oy uden mindst en pote der
rører jorden... og han har altså større ører end Loui. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-06-07 14:07

> Æv. Det er endnu ikke lykkedes mig at fange Oy uden mindst en pote der
> rører jorden... og han har altså større ører end Loui. *GG*

GG..Louis ører er nu ikke store, men flyve kan han. Langt de fleste billeder
jeg har af ham, er i flyvende position, eller når han ligger og æder, eller
sover. en ganske almindelig "stå pænt" billede har jeg faktisk ikke!, ikke
et der er noget videre værd ihvertfald.(-;

Jeg synes nu ikke at Oy er så kikset mere, er han ikke ved at vokse sig fra
det stadie?.
om ikke andet, så har han en lækker chokofarve..mums!.

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 18-06-07 22:25

On Mon, 18 Jun 2007 15:07:04 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg synes nu ikke at Oy er så kikset mere, er han ikke ved at vokse sig fra
>det stadie?.
>om ikke andet, så har han en lækker chokofarve..mums!.

Nope, han er stadig meget lidt køn, men charmerende som bare....
Hans farve er flot og han har en lækker pels, men det er vsit osse
det! *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-07 16:17

In news:46760be9$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
typed:
> [...]
> http://www.photopassion.dk/tossehund.htm
>
> og bemærk, at Loui kan flyve, højt over græsset, godt hjulpet af

Han er altså bare MUMS ham Loui

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-06-07 19:09

> In news:46760be9$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
> Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> typed:

> Han er altså bare MUMS ham Loui

GG.. jo tak.. (-;

mvh. marie

Fra : dpl

Dato : 18-06-07 12:11

Leyna skrev:
> [...]
> opdagede ham først da jeg fik billedet over på putte. Det gav lige mig
> en gevaldig griner, så måske synes I osse det er sjovt...

Ingen tvivl om, at vores nu desværre afdøde Basset Hound Arthur er den
mest fjollede og fjogede hund jeg har mødt.
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Arthur?authkey=x3nVBYRzgWg

Uh hvor får jeg lyst til endnu en basset når jeg ser de billeder igen!
Dorthe

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-06-07 12:16

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Arthur?authkey=x3nVBYRzgWg
>
> Uh hvor får jeg lyst til endnu en basset når jeg ser de billeder igen!

arjjj hvor er han pragtfuld!!!, for hulen altså, specielt dem med
tennisbolden...LOL.. sådan en må man da savne!.
herlig og skøn hund, ingen tvivl om det!

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-06-07 16:04

In news:46766944$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
> [...]
> tennisbolden...LOL.. sådan en må man da savne!.
> herlig og skøn hund, ingen tvivl om det!

Han var godt nok en superdejlig fyr, jeg kan godt forstå at du
savner ham.

Fra : dpl

Dato : 21-06-07 11:53

Tove Krieger skrev:

> Han var godt nok en superdejlig fyr, jeg kan godt forstå at du savner
> ham.

Ja for pokker, næsten hver dag, selv om det er over 2 år siden vi
mistede ham pga. dårligt hjerte. *sniff*

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
Vi har killinger!

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 17:30

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:467a5886$0

> Ja for pokker, næsten hver dag, selv om det er over 2 år siden vi mistede
> ham pga. dårligt hjerte. *sniff*

Husker godt Arthur. Han var superskøn.

Er det 2 Skt. Bernhard i har nu ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : dpl

Dato : 22-06-07 17:28

Buffy skrev:

> Husker godt Arthur. Han var superskøn.
>
> Er det 2 Skt. Bernhard i har nu ?

Det havde vi. Et halvt års tid efter vi mistede Arthur fik vi en skøn
4-årig skt. bernhard tæve. Hun havde haft et hårdt liv indtil da, men
var alt til trods stadig godheden selv. Men desværre var glæden alt for
kort, da måtte vi få aflivet Nansens "kone" efter kun 6 måneder, pga.
leverkræft. De to kan ses sammen her:
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Nansen?authkey=YxPMAHoY2FU

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
Vi har killinger!

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 19:12

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:467bf89c$0

> Men desværre var glæden alt for kort, da måtte vi få aflivet Nansens
> "kone" efter kun 6 måneder, pga. leverkræft. De to kan ses sammen her:
> http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Nansen?authkey=YxPMAHoY2FU

Årh, det var da også uheldigt, at i skulle miste 2 hunde, så kort tid efter
hinanden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : dpl

Dato : 21-06-07 11:52

Torben og Marie-louise Ager skrev:

> arjjj hvor er han pragtfuld!!!, for hulen altså, specielt dem med
> tennisbolden...LOL.. sådan en må man da savne!.
> herlig og skøn hund, ingen tvivl om det!

Ja, han var noget helt specielt, og så endda en internatshund, som vi
fik ved et totalt tilfælde. Jeg var ude og kigge på en stor
ulvehundsblanding var det vist, og kom hjem med ham her. Min kæreste
gjorde store øjne *grin*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
Vi har killinger!

Fra : Brian

Dato : 18-06-07 15:28

Leyna skrev:
> [...]
>
> En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
> tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*

http://picasaweb.google.dk/brian.ikast/DiverseHund?authkey=OoZYWluFD9Y
her er en række billeder af vores fjollede køter, jeg synes selv at de
sjoveste er de hvor hun er "faldet" ud af kurven og det hvor hun som
hvalp er igang med at tæve en tøjhund, og kigger op på kameraet, med
blottede tænder, der sidder som på en 7 årig pige der har SERIØST brug
for bøjle :)

Fra : Brian

Dato : 24-06-07 01:31

Brian skrev:
> [...]
> hvalp er igang med at tæve en tøjhund, og kigger op på kameraet, med
> blottede tænder, der sidder som på en 7 årig pige der har SERIØST brug

undrer mig lidt.. duer linket ikke eller er min lille hund slet ikke
fjoget på de billeder jeg henviser til?

-Brian

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 10:28

"Brian" <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk> skrev i en meddelelse

> undrer mig lidt.. duer linket ikke eller er min lille hund slet ikke
> fjoget på de billeder jeg henviser til?

Jo, da på et par af billederne. Ellers er hun da bare en skøn vuf.

Nu har du måske skrevet det før, men hvad racer er der i hende ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Brian

Dato : 24-06-07 21:26

Buffy skrev:

> Jo, da på et par af billederne. Ellers er hun da bare en skøn vuf.
>
> Nu har du måske skrevet det før, men hvad racer er der i hende ?

½ Grand Danois, ½ Rottweiler - og ja, hun er skøn, god som dagen er lang :)

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 10:32

On Sun, 24 Jun 2007 02:31:07 +0200, Brian wrote:

>undrer mig lidt.. duer linket ikke eller er min lille hund slet ikke
>fjoget på de billeder jeg henviser til?

Hvad mener du?
På fotoet "Besøg i Ans" ser den da ret fjoget ud...
Da mine smukke hunde aldrig ser fjogede ud,
kan jeg desværre ikke bidrage til denne tråd. :-þ

Fra : Brian

Dato : 24-06-07 21:24

x Vuf x skrev:

> Hvad mener du?
> På fotoet "Besøg i Ans" ser den da ret fjoget ud...
> Da mine smukke hunde aldrig ser fjogede ud,
> kan jeg desværre ikke bidrage til denne tråd. :-þ

Hvilket et mener du? :)

Fra : x Vuf x

Dato : 24-06-07 21:50

On Sun, 24 Jun 2007 22:24:21 +0200, Brian wrote:

>Hvilket et mener du? :)

Du må da selv vide, hvilket foto du har kaldt "På besøg i Ans"!

Fra : Brian

Dato : 25-06-07 16:08

x Vuf x skrev:

> Du må da selv vide, hvilket foto du har kaldt "På besøg i Ans"!

Ja, omkring 10 af billederne hedder "På besøg i Ans".. men du må da
undskylde at jeg ikke kan gætte hvilket et du mener..

Fra : x Vuf x

Dato : 25-06-07 21:32

On Mon, 25 Jun 2007 17:07:45 +0200, Brian wrote:

>Ja, omkring 10 af billederne hedder "På besøg i Ans".. men du må da
>undskylde at jeg ikke kan gætte hvilket et du mener..

Der er aldeles ingen grund til at være sarkastisk,
fordi du ikke har lavet et ordentligt stykke arbejde!

PLONK!

Fra : pwh

Dato : 26-06-07 05:14

x Vuf x, skrev:

> Der er aldeles ingen grund til at være sarkastisk,
> fordi du ikke har lavet et ordentligt stykke arbejde!
>
> PLONK!

Jeg tror nu bare at Brian spurgte pænt Sonja

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-06-07 07:00

On Mon, 25 Jun 2007 22:32:11 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Der er aldeles ingen grund til at være sarkastisk,
>fordi du ikke har lavet et ordentligt stykke arbejde!
>
>PLONK!

Jamen der ER rent faktisk en del billeder fra besøget på Ans. Jeg sad
da osse og undrede mig over hvilket et du mente... Bliver jeg osse
*plonket* nu? *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-07 23:37

On Wed, 27 Jun 2007 08:00:08 +0200, Leyna wrote:

>Jamen der ER rent faktisk en del billeder fra besøget på Ans.
>Jeg sad da osse og undrede mig over hvilket et du mente...
>Bliver jeg osse *plonket* nu? *GG*

Fortjent det, det havde du jo, men... ;-(
Efter min mening, var hans svar sarkastisk, og det var der
ingen grund til. Hvis man laver en billedserie, gi'r man
ikke samme navn til flere fotos!

Fra : Brian

Dato : 28-06-07 23:09

x Vuf x skrev:
> Fortjent det, det havde du jo, men... ;-(
> Efter min mening, var hans svar sarkastisk, og det var der
> ingen grund til. Hvis man laver en billedserie, gi'r man
> ikke samme navn til flere fotos!

Men det gjorde "man" altså her - at du ikke opdager det, er da ikke min
skyld - ærligt talt, gider jeg ikke trampe mere rundt i det her - du
betoner mine ord, ud fra DIN måde at opfatte tingene på.. det kan jeg
ikke ændre, men du kan ALDRIG tvinge mig til at acceptere en påduttet
holdning, som ikke var ment! Hvad skulle jeg få ud af at svare en
tilfældig person svinsk?
Helt ærligt ville jeg såmænd bare gerne vide hvilket billede du snakkede
om, men nu er jeg pludseligt blevet ret ligeglad med hvad du synes om de
billeder :)
Kan du have en god dag, og pas på blodtrykket fremover, det er ikke
sundt at flippe ud over petitesser på nettet..

-Brian

Fra : Leyna

Dato : 03-07-07 08:23

On Thu, 28 Jun 2007 00:37:29 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Fortjent det, det havde du jo, men... ;-(
>Efter min mening, var hans svar sarkastisk, og det var der
>ingen grund til. Hvis man laver en billedserie, gi'r man
>ikke samme navn til flere fotos!

Det tror jeg altså du har fået galt fat i... altså det med det
sarkastiske, og når man laver en billedserie, synes jeg da ikke det er
unormalt at give dem samme navn. personligt ville jeg måske så have
nummereret dem, men vi er jo allesammen forskellige.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-07-07 09:28

> [...]
> unormalt at give dem samme navn. personligt ville jeg måske så have
> nummereret dem, men vi er jo allesammen forskellige.

Normalt ville man jo så også give billedet et nummer, efter navnet...
For ses billederne i vilkårlig rækkefølge, er det vel næppe en serie.

M.V.H....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 03-07-07 13:46

On Tue, 3 Jul 2007 10:28:22 +0200, "Benny Mortensen" wrote:

>Normalt ville man jo så også give billedet et nummer, efter navnet...
>For ses billederne i vilkårlig rækkefølge, er det vel næppe en serie.

Nemlig!

Fra : Brian

Dato : 07-07-07 00:56

x Vuf x skrev:

> Nemlig!

Okay - jeg er en tumpe og du er den seje :) men jeg ændrer det ikke - nu
er det en principsag ;)

Fra : Leyna

Dato : 07-07-07 07:39

On Sat, 07 Jul 2007 01:55:54 +0200, Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk>
wrote:

>Okay - jeg er en tumpe og du er den seje :) men jeg ændrer det ikke - nu
>er det en principsag ;)

Hæhæ, så ka' hun lære det, ka' hun!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Brian

Dato : 27-06-07 10:26

x Vuf x skrev:

> Der er aldeles ingen grund til at være sarkastisk,
> fordi du ikke har lavet et ordentligt stykke arbejde!
>
> PLONK!

Et ordentligt stykke arbejde? Ingen grund til at blive sur. Jeg var skam
ikke sarkastisk, og hvad betyder dit *plonk*?

-Brian

Fra : Leyna

Dato : 24-06-07 21:14

On Sun, 24 Jun 2007 02:31:07 +0200, Brian <doktoreNOn@SPAMdoktorb.dk>
wrote:

>undrer mig lidt.. duer linket ikke eller er min lille hund slet ikke
>fjoget på de billeder jeg henviser til?

Undskyld Brian, men jeg synes bare hun er lækker og slet ikke fjoget,
selvom jeg kan HØRE klonket når hun falder ud af kurven. En lækker
vaps du har dér.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Brian

Dato : 24-06-07 21:23

Leyna skrev:

> Undskyld Brian, men jeg synes bare hun er lækker og slet ikke fjoget,
> selvom jeg kan HØRE klonket når hun falder ud af kurven. En lækker
> vaps du har dér.

Ih tak :) ja, det siger et højt tungt DUNK når hun taber hovedet ud af
kurven :)

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-06-07 19:26

> [...]
> opdagede ham først da jeg fik billedet over på putte. Det gav lige mig
> en gevaldig griner, så måske synes I osse det er sjovt...

Kom lige til at tænkte på et par billeder af Mogens: www.pudekamp.dk -
heller ikke de mest flatterende billeder af ham

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Anette

Dato : 18-06-07 23:14

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Kom lige til at tænkte på et par billeder af Mogens: www.pudekamp.dk -
> heller ikke de mest flatterende billeder af ham

Det må siges, ) Og så er du jo endda heldig. Hunden er da i billedet -
jeg har en mulliard billeder at hundenumser - en hund der lige er gået -
agtige

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 18-06-07 19:48

On Sun, 17 Jun 2007 22:04:18 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
>
>En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
>tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*

http://www.landligt.dk/sverige/hundeleg.htm

Gule Grand Danois - Simba - 6 år
Sort lab-blanding - Sif - 2 år

Forårskuller!!

** Lars

Fra : Anette

Dato : 18-06-07 23:12

Lars Knudsen wrote:

> http://www.landligt.dk/sverige/hundeleg.htm
> Forårskuller!!

He he - de er bare dejlige.
Og jeg har nydt video'en -så er det lige man husker hvorfor man har mere end
en hund
Den motion og leg vil man aldrig selv kunne give sin hund

/ Anette
www.philana.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 19-06-07 10:39

> [...]

>opdagede ham først da jeg fik billedet over på putte. Det gav lige mig
>en gevaldig griner, så måske synes I osse det er sjovt...

<Hihihihihi>...Et pragtfuldt billede af en grinende hund!

Fra : Leyna

Dato : 19-06-07 11:24

On Tue, 19 Jun 2007 11:38:56 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

><Hihihihihi>...Et pragtfuldt billede af en grinende hund!

Er du sikker på at det ER en hund?
Jege r nogle gange i tvivl selv.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-06-07 11:13

On Tue, 19 Jun 2007 12:24:11 +0200, Leyna wrote:

>Er du sikker på at det ER en hund?
>Jeg er nogle gange i tvivl selv.

Næææ... Det ku' osse ligne en grinende alien... ;-D

Fra : Leyna

Dato : 21-06-07 19:08

On Thu, 21 Jun 2007 12:13:15 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Næææ... Det ku' osse ligne en grinende alien... ;-D

Tror jeg faktisk er meget passende.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Samsara

Dato : 20-06-07 22:21

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Fedt billede

Jeg mener dog også, at min lille hund kan kandidere til at være den
mest fjogede hund!

Se lige her: http://tjekmig.dk/web/Cobra

Venligst
Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 22:49

"Samsara" <vilikke@havespam.dk> skrev i en meddelelse news:46799a55$0

> Jeg mener dog også, at min lille hund kan kandidere til at være den
> mest fjogede hund!

Jeps ! Især på det første billede.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 21-06-07 03:23

KUN på det første billede.
Den er da godt nok sød.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 21-06-07 08:17

Leyna, skrev:

> KUN på det første billede.
> Den er da godt nok sød.

Og et perfekt navn, Cobra
Jeg havde forventet at se et vildt og blodigt monster,
der blev jeg så snydt, igen

/Jens

Fra : Samsara

Dato : 21-06-07 22:07

> Og et perfekt navn, Cobra
> Jeg havde forventet at se et vildt og blodigt monster,
> der blev jeg så snydt, igen
>
> /Jens

Ja, snydt kan man hurtigt blive

Hans navn skyldes, at han ned langs ryggen har et hvidt
slangemønster. Det var opdrætteren som havde givet
ham navnet og det valgte jeg så at beholde.

Men der er ABSOLUT intet vildt over ham, han er
blid som et lam og absolut skøn

Jeg har lige lagt et nyt blillede på, hvor han ser ganske
normal ud: http://tjekmig.dk/web/Cobra

Venligst
Samsara

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-06-07 10:23

In news:a7oj7315kdcbpvjujc5gq2v3bfkv2fa3h7@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> KUN på det første billede.
> Den er da godt nok sød.

Giver da de foregående ret, *kun* det første billede. Cobra er altså
bare så nuttet

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 21:04

> En af mine venner har udråbt Oy til at ligne en dårligt tegnet
> tegneseriehund... tjaeh, lige her giver jeg ham faktisk ret! *GGG*

Hiver lige denne tråd frem igen. Datteren på 7 år, har lige taget dette
billede af Biva i dag:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/720184630.jpg

Det er lidt sjovt, at se, hvor stor hunden bliver at se på, set fra
børnehøjde.
Jeg skal altid ned på hug for, at få den slags billeder.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-07-07 23:00

On Fri, 20 Jul 2007 22:04:14 +0200, "Buffy" wrote:
> [...]

>børnehøjde.
>Jeg skal altid ned på hug for, at få den slags billeder.

Hahahaha... Ja, det er helt klart også en lallehund!

Fra : Leyna

Dato : 22-07-07 09:11

On Fri, 20 Jul 2007 22:04:14 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Hiver lige denne tråd frem igen. Datteren på 7 år, har lige taget dette
>billede af Biva i dag:
>
>http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/720184630.jpg

Hvor gammel er Biva blevet?
Oy er jo tæt på 10 mdr. nu og er ved at vokse "farmand" overhovedet.
Og så for lige at holde mig til subj.

http://www.leyna.dk/oy-galleri/9mdr-1.jpg
http://www.leyna.dk/oy-galleri/9mdr.jpg

Hehe... Han ser STADIG rigtigt bøvet ud, den "bette".

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 10:23

> Hvor gammel er Biva blevet?

Hun fylder 2 år, her den 1.

> http://www.leyna.dk/oy-galleri/9mdr-1.jpg

LOL- superfjoget.

> http://www.leyna.dk/oy-galleri/9mdr.jpg
>
> Hehe... Han ser STADIG rigtigt bøvet ud, den "bette".

Men han er nu også en køn hund- synes jeg. Rigtig dejlige farver.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 22-07-07 17:03

On Sun, 22 Jul 2007 11:23:25 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Hun fylder 2 år, her den 1.

Så er hun jo "voksen"

>LOL- superfjoget.

Jeps!

>Men han er nu også en køn hund- synes jeg. Rigtig dejlige farver.

Tak, men han er så supergo' til at se bøvet ud. Han giver os en del
grin!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-07-07 10:45

In news:5346a3ptpg5kv5omqman4tt85kv14ins5k@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> [...]
>
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/9mdr-1.jpg
> http://www.leyna.dk/oy-galleri/9mdr.jpg
>
> Hehe... Han ser STADIG rigtigt bøvet ud, den "bette".

LOL Hold da helt op Leyna, hvor er han skøn, især på det sidste
af billederne. Der ligner han en "skrankepave" på et offentligt
kontor.

Ham Oy er en rigtig supervovse, sikke nogle pragtfulde udtryk han
kan lave.

Fra : Leyna

Dato : 22-07-07 17:04

On Sun, 22 Jul 2007 11:44:39 +0200, "Tove Krieger"
> [...]

> LOL Hold da helt op Leyna, hvor er han skøn, især på det sidste
>af billederne. Der ligner han en "skrankepave" på et offentligt

Ahem... synes mere han ser ud som om jeg har truet ham på livet...!
*G*

> Ham Oy er en rigtig supervovse, sikke nogle pragtfulde udtryk han
>kan lave.

Han er lige til at grine af... anytime!
--
Leyna