Fælge til Adria Unica B502
Fra : John

Dato : 26-06-07 22:21

Hej

Da jeg ikke har fået leveret vognen endnu, men vil udnytte ventetiden, vil
jeg spørge om der er nogen der ved hvilke fælge (alu) der kan bruges til
ovennævnte vogn. Jeg tænkte på at smutte en tur forbi autoophuggeren, men
det kræver jo at man ved hvilken biltype der matcher fælge med Adria´en.

--
M.V.H.

John

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 27-06-07 15:08

Hej John

Pas lige på med bilfælgen , de skal kunne holde til Totallast af din CV.
Derfor er en del fælge stærkere til CV end til biler.
Hvis jeg var dig ville jeg ofre den sidste 500,- Kr og købe nye fælge hos
et af de store dækfirmaer
(De ved også nøjagtigt hvilken fælg og hjulstørrelse(dæk) du skal køre med).
Sikkerheden ved at køre med det rigtige på Cv må vel prioriteres højt?
Held og lykke.

Kim

Fra : Mikker

Dato : 27-06-07 16:45

John skrev:
> [...]
> det kræver jo at man ved hvilken biltype der matcher fælge med Adria´en.

Få et tilbud på din nye vogn...jeg gav 500 for alu på min 502 DT istedet
for stålfælgene.

Hygge

Mikker